پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

فصل دوم سریال جزیره

سریال جزیره فصل دوم

 

«جزیره» ادامه پیدا نمی ‌کند

با پایان سریال «جزیره» و برخلاف اخبار پیشین از قرار معلوم ساخت فصل دوم این سریال به پایان رسیده و عوامل سازنده، این سریال را تمدید نخواهد کرد.

به گزارش کول دانلود و به نقل از روزنامه خراسان : «طبق پیگیری‌ های واصله از سمت کمپانی سازنده سریال جزیره، قرار نیست فصل دوم این مجموعه ساخته شود و قصه «جزیره» در همین نقطه، ناتمام مانده است.

در حالی که قصه تازه به اوج رسیده و گره‌ های جدیدی در داستان ایجاد شده بود، قسمت 14 جزیره به عنوان قسمت پایانی فصل اول اعلام شد و این در حالی است که مشخص شده فصل دومی در کار نخواهد بود.

حق را به مخاطب می دهیم

پیش از این و درست در آغاز پخش قسمت اول جزیره، گفته شده بود که این سریال برای پخش در قالب دو فصل 14 قسمتی در نظر گرفته شده است! و همگان این تصور را داشتند که قطعا فصل دومی هم در کار خواهد بود ولی درست در روزهای منتهی به پخش قسمت آخر فصل اول جزیره، اخباری مبنی برا پایان این سریال و عدم ساخت فصل دوم رسانه ای شد.

با این حال موجی از گلایه های مخاطبین و کاربران ایجاد شده است که کول دانلود با وجود درک این مطلب و محق بودن خواسته کاربران، ضمن عذرخواهی این نکته را نیز اذعان می کند که ساخت سریال ها از حیطه اختیارات این رسانه خارج است و به تصمیم و قصد سازندگان و شرکتی که حق رایت یک اثر را خریداری کرده است بستگی دارد.

 

دانلود فصل دوم سریال جزیره

 

دانلود سریال بی گناهسریال جزیره پس از پخش 14 قسمت به پایان رسید. اکنون جدیدترین سریالی که در حال آماده سازی جهت پخش در شبکه نمایش خانگی می باشد، “بی گناه” نام دارد. سریال بسیار جذابی که با حضور انبوهی از ستارگان سینمای ایران ساخته شده است. پیشنهاد می کنیم که تماشای این اثر را از دست ندهید: دانلود سریال بی گناه

 

 

 

دانلود سریال جزیره

> دانلود سریال جزیره

5/5
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4794 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 91 )

  1. اگه میدونستم تهش اینجوری میشه نتم خرج یه فیلم دیگه میکردم اولش دلم خوش بود از این فیلما باحال تو ایرانم ساخته شد تهش زدن خرابش کردن عق

  2. اگه میدونستم تهش اینجوری میشه نتم خرج یه فیلم دیگه میکردم اولش دلم خوش بود از این فیلما باحال تو ایرانم ساخته شد تهش زدن خرابش کردن. عق

  3. درا
    درا

    چرا آخه؟ما مناظر فصل دومش هستیم

  4. ماری
    ماری

    استسلرده فیلمی جورلیللر سیزن بو سوزلرزنن دا جورلمزلر😂😂😂😂

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟