پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فصل دوم سریال وان پیس 2024

3/5

دانلود سریال وان پیس 2 زیرنویس پارسی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجم دانلود فصل دوم سریال وان پیس 2024+خبرهای جدید از فصل دوم وان پیس

خلاصه داستان: در دنیای دریانوردی، یک کاپیتان دزد دریایی جوان به همراه خدمه اش برای رسیدن به عنوان پادشاه دزدان دریایی و کشف گنج اسطوره ای وان پیس به راه می افتد.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل دوم سریال One Piece

دانلود فصل دوم سریال وان پیس 2024

دانلود سریال خارجی وان پیس 2 زیرنویس چسبیده

دانلود سریال One Piece 2 2024 با لینک رایگان

 

One Piece 2 | سازندگان: استیون مائدا و مت اونز

ژانر:کمدی،ماجراجویی|زبان اصلی|پخش کننده:کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

اسامی بازیگران وان پیس 2

ایناکی گودوی، مکنیو، امیلی راد، تاز اسکایلار

خلاصه داستان وان پیس 2

در دنیای دریانوردی، یک کاپیتان دزد دریایی جوان به همراه خدمه اش برای رسیدن به عنوان پادشاه دزدان دریایی و کشف گنج اسطوره ای وان پیس به راه می افتد…. شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این سریال

وان پیس یک سریال 8 قسمتی محصول آمریکا و ژاپن در ژانر درام، کمدی، اکشن، ماجراجویی و فانتزی میباشد که قسمت اول آن در سال 2023 پخش خواهد شد. استیون مائدا و مت اونز سازندگان این سریال میباشند و بازیگران آن ایناکی گودوی، مکنیو، امیلی راد، تاز اسکایلار، جیکوب گیبسون، مک کینلی بلچر سوم، جف وارد، استیو مارک، پیتر گادیوت، کریگ فربراس، لیلی فیشر، لنگلی کرکوود، سون رویگروک، سلست لوتز، براشاد می ودر، الکساندر مانیاتیس، آرماند اوکمپ و … میباشند.

این سریال ماجراهای دزدان دریایی کلاه حصیری فراری را دنبال می کند، زیرا آنها در اقیانوس ها، زمین ها و فراتر از آن در جستجوی “وان پیس”، گنج افسانه ای که کاپیتان آنها را به پادشاه دزدان دریایی تبدیل می کند، کاوش می کنند. اما، نیروی دریایی در دم کشتی خود است و آنها تنها خدمه ای نیستند که به دنبال وان پیس هستند. کلاه‌ های حصیری که با مهارت‌ ها و دوستی ناگسستنی مسلح شده‌ اند، آماده سفر هستند و حتی بیشتر آماده‌ اند تا برای رویاهای خود با هم بجنگند.

مائدا سازنده سریال رسما اعلام کرد که عکاسی اصلی در 31 ژانویه آغاز شده و فیلمبرداری در 22 اگوست 2022 به پایان رسیده است. در مه 2022، کارگردان مارک جابست بروز رسانی کرد که فیلمبرداری دو قسمت اول نمایش را به پایان رسانده است. بخشی از فیلمبرداری در کیپ تاون، آفریقای جنوبی در استودیو فیلم کیپ تاون انجام شد.

درباره فصل دوم

این سریال در 31 آگوست 2023 برای نخستین بار پخش شد و نقدهای مثبتی از طرف منتقدان و طرفداران دریافت کرد که اجراها، نوشته ها، جلوه های بصری و … را تحسین کردند. چندین رسانه آن را یکی از بهترین اقتباس‌ های لایو اکشن از یک سریال مانگا یا انیمه نامیده‌ اند و آن را پیشرفتی بزرگ نسبت به تلاش‌ های قبلی نتفلیکس، مانند Death Note و Cowboy Bebop میدانند که هر دو با استقبال منفی منتقدان و مخاطبان مواجه شدند. دو هفته پس از پخش آن، نتفلیکس سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که هم اکنون در حال توسعه است.

زمان پخش

2024


 

لینک های رایگان وان پیس 2 زیرنویس چسبیده

قسمت 01:

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با

لینک پخش آنلاین

 

دانلود فصل اول سریال وان پیس

 

لینک ها به زودی و پس از انتشار، درج خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

 

    • طرح رایگان ولی قانونی چیست؟
    • در این طرح، فیلم و سریال هایی با اجازه از صاحب و مالک اثر به گونه رایگان تقدیم شما کاربران عزیز می شود! تلاش می شود تا در آینده فیلم های بیشتری به این ترتیب برای رفاه حال شما عرضه شود! لازم به ذکر است که ترافیک مصرفی در این گونه آثار، برای کاربران، تمام بها می باشد.
3/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4794 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. مهین
    مهین

    ممنون از اطلاع رسانیتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟