پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فصل پنجم سریال اف بی آی: تحت تعقیب 2023

دانلود سریال اف بی آی: تحت تعقیب زیرنویس پارسی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجم دانلود فصل پنجم سریال اف بی آی: تحت تعقیب 2023+ خبرهای جدید از فصل پنجم FBI: Most Wanted 2023

خلاصه داستان: این سریال دنباله ای جدا از سریال FBI است که وظیفه ردیابی و دستگیری مجرمان بدنام در لیست افراد تحت تعقیب FBI را دارد و... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل پنجم سریال FBI: Most Wanted

دانلود فصل پنجم سریال اف بی آی: تحت تعقیب 2023

دانلود سریال خارجی اف بی آی: تحت تعقیب 2023

دانلود سریال FBI: Most Wanted زیرنویس چسبیده

 

FBI: Most Wanted 2023 | سازنده: رنه بالسر

ژانر: اکشن،معمایی|زبان اصلی|پخش کننده: کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

اسامی بازیگران اف بی آی: تحت تعقیب

جولیان مک ماهون , کلان لوتز , راکسی استرنبرگ

خلاصه داستان اف بی آی: تحت تعقیب

این سریال دنباله ای جدا از سریال FBI است که وظیفه ردیابی و دستگیری مجرمان بدنام در لیست افراد تحت تعقیب FBI را دارد و… شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این سریال

سریال اف بی آی : تحت تعقیب “FBI: Most Wanted” یک سریال درام , اکشن , جنایی , معمایی و هیجانی محصول کشور آمریکا میباشد که سازنده آن رنه بالسر میباشد . فصل اول آن در سال 2020 ساخته و پخش شد و برای فصل پنجم نیز تمدید شد. در این سریال بازیگرانی مثل جولیان مک ماهون , کلان لوتز , راکسی استرنبرگ , ناتانیل آرکاند , یایا گوسلین و … ایفای نقش نموده اند. فصل پنجم قرار است در سال 2023 ساخته شود.

این سریال بر روی کار گروه ویژه فراری FBI تمرکز دارد که به طور بی‌ امان مجرمان بدنام و خطرناک را در فهرست افراد تحت تعقیب اداره ردیابی و دستگیر می‌ کند. ناظر این تیم، جس لاکرویکس، یک مامور باتجربه و مرموز در بالای بازی خود است که از مهارت‌ های حرفه‌ ای خود در نمایه‌ سازی برای کمک به دستگیری خطرناک‌ ترین جنایتکاران استفاده می‌ کند. در طول فصل 1، این تیم شامل ماموران شریل بارنز، یک کارآگاه سابق نیویورک با مدرک روانشناسی رفتاری است که به عنوان نفر دوم تیم عمل می کند. کنی کرازبی، دامپزشک ارتشی که جس زیر بال خود گرفته است. هانا گیبسون، تحلیلگر اطلاعاتی تیم؛ و کلینتون اسکای، یکی از باتجربه ترین ماموران میدانی تیم و برادر همسر متوفی جس. در فصل 2، اسکای در مأموریت ویژه ای به اداره امور هندی قرار می گیرد و در نهایت با ایوان اورتیز، یک افسر سابق باند لس آنجلس، با غرایز پلیس خیابانی، جانشین او می شود. در اولین پخش فصل 3، کرازبی به مرخصی پزشکی (پس از مجروح شدن توسط یک رفیق سابق ارتش در جریان تحقیقات) و مامور ویژه کریستین گینز، یک ستاره در حال ظهور از دفتر FBI در میامی جایگزین می شود. بعداً، در نیم فصل دوم، لاکرواکس توسط یک فراری مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و کشته می شود که بقیه اعضای تیم را ویران می کند. او در نهایت توسط مامور ویژه نظارت، ریمی اسکات – تازه از یک دوره چند ساله با تیم میدانی لاس وگاس FBI – به عنوان رهبر تیم جایگزین می شود. نزدیک به پایان فصل، اورتیز برای مراقبت از پدر بیمار خود در لس آنجلس، از گروه ضربت فاصله می گیرد. در فصل 4، او به طور دائم به لس آنجلس نقل مکان کرد و به زودی توسط مامور ویژه تازه کار، ری کانن، یک کارآگاه سابق پلیس نیواورلئان که پدرش بخشی از اداره بود، جایگزین او شد.

زمان پخش

2023

دانلود فصل پنجم سریال اف بی آی: تحت تعقیب


 

لینک های رایگان اف بی آی: تحت تعقیب زیرنویس چسبیده

قسمت 01:

دانلود کیفیت BLURAY

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با

لینک پخش آنلاین

 

لینک ها به زودی و پس از پخش ، درج خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4794 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. سلام فصل ۳ و ۴ چرا نذاشتین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟