پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

فیلم های اکران نوروز 1403 کدام هستند؟

4.5/5
فیلم های اکران نوروز 1403 کدام هستند؟

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم 23 اسپند ماه را تاریخ آغاز اکران نوروزی اعلام کرد و گفت:

 

رییس شورای صنفی نمایش اعلام کرد با توجه به همزمانی ماه رمضان با تعطیلات نوروز، اکران عید 1403 از نیمه اسپندماه با اکران 4 فیلم آغاز می‌شود و از عید فطر چهار فیلم دیگر نیز به این چرخه اضافه خواهد شد.

 

همایون اسعدیان رییس شورای صنفی نمایش در گفت وگو با ایسنا درباره اکران نوروز سال جدید که با ماه مبارک رمضان همزمان شده توضیحاتی ارایه داده و گفته :«هم در شورای صنفی نمایش و هم در معاونت اداره کل نظارت بر نمایش، بر این توافق هستیم که حتی با وجود داشتن هشت سرگروه، اکران هشت فیلم در نوروز به صلاح نیست به همین دلیل احتمالا از نیمه اسپند با اکران چهار فیلم جدید روبرو می‌شویم و اکران فیلم‌های قبلی هم ادامه پیدا می‌کند؛ بعد در عید فطر چند فیلم جدید دیگر اضافه می‌شوند و چند فیلم هم برداشته خواهند شد.»

او در ادامه گفته : «در حال حاضر به دفاتر پخش نامه فرستادیم تا متقاضیانی که می‌خواهند فیلمی را برای نوروز اکران کنند درخواست‌های خود را ارائه کنند که بعد به شیوه سال‌های قبل در تعامل با وزارت ارشاد مشخص کنیم چه فیلم‌هایی از نیمه اسفند اکران می‌شوند.»

 

همایون اسعدیان درباره اینکه آیا فیلم‌هایی از جشنواره امسال متقاضی اکران عید نوروز هستند نیز گفت: براساس شنیده‌هایم می‌دانم دو، سه فیلمی را که از جشنواره امسال گفتم از نظر اقتصادی می‌توانند موفق باشند، آماده اکران نوروزی هستند ولی الان نمی‌دانم که آیا با سیاست گذاری ها برای اکران تطبیق داشته باشند یا خیر.

 

تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی و صبحانه با زرافه ها به کارگردانی سروش صحت دو فیلم کمدی حاضر در جشنواره فیلم فجر بودند که متقاضی سفت و سخت اکران نوروزی هستند، علاوه بر این فیلم  بی بدن هم برای اکران نوروز اعلام آمادگی کرده است.

همچنین تگزاس 3 و نوروز نیز دو فیلم دیگری هستند که امکان اکران آن در نوروز 1403 بالا است.

 

 

 

 

اعلام 7 فیلم برای اکران در نوروز 1403

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم 23 اسپند ماه را تاریخ آغاز اکران نوروزی اعلام کرد و گفت:

فیلم های تمساح خونی ، بی بدن ، آسمان غرب ، پرویزخان ، آپاراتچی ، نوروز و ایلیا در جستجوی قهرمان برای اکران نوروزی انتخاب شده اند.

4.5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟