پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فیلم بر باد رفته 1939 زبان اصلی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجمفیلم بر باد رفته 1939+1939 Gone with the Wind با زیرنویس چسبیده / جزو 250 فیلم برتر دنیا

خلاصه داستان: در آستانه جنگ داخلی آمریکا، زنی جوان و سرزنده به نام اسکارلت اوهارا، متوجه می شود که دختر خاله اش ملانی، قصد ازدواج با مردی را دارد که خودش طی سالیان متمادی به او علاقه مند بوده است و ... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم Gone with the Wind 1939

فیلم بر باد رفته 1939

دانلود فیلم بر باد رفته زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم خارجی «Gone with the Wind 1939»

 

Gone with the Wind 1939 | کارگردان: ویکتور فلمینگ

ژانر: درام،عاشقانه |زبان اصلی| پخش کننده: کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

بازیگران

کلارک گیبل، ویوین لی، لسلی هاوارد، اولیویا دی هاویلند، توماس میچل

خلاصه داستان

در آستانه جنگ داخلی آمریکا، زنی جوان و سرزنده به نام اسکارلت اوهارا، متوجه می شود که دختر خاله اش ملانی، قصد ازدواج با مردی را دارد که خودش طی سالیان متمادی به او علاقه مند بوده است و … که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این فیلم

بر باد رفتهیک فیلم آمریکایی در ژانر عاشقانه و درام به کارگردانی ویکتور فلمینگ است که در سال 1939 اکران شد. فیلمنامه این فیلم توسط سیدنی هاوارد بر اساس رمانی به همین نام، نوشته مارگارت میچل به رشته تحریر درآمده‌ است.

در فیلم کلارک گیبل و ویوین لی دو نقش اصلی فیلم را ایفا می‌کنند. لسلی هاوارد، اولیویا دی هاویلند، هتی مک‌ دنیل، ان رادرفورد باربارا اونیل، توماس میچل ،جرج ریوز، اولین کیز، اسکار پولک، فرد کرین و آلیشیا رتاز دیگر بازیگران این فیلم هستند. مدت این فیلم حدودا 221 دقیقه است که همراه با موسیقی آغاز فیلم، موسیقی استراحت بین فیلم، موسیقی ورود و خروج فیلم حدود 238 دقیقه می‌ شود.

تولید فیلم از ابتدا دشوار بود. فیلمبرداری به دلیل قرارداد پیچیده کلارک گیبل با استودیو دیگر و قرض گرفتن او توسط سلزنیک برای نقش رت باتلر و همچنین برای پیدا کردن شخص مناسب برای نقش اسکارلت اوهارا که منجر به مصاحبه 1400 زن شد، دو سال به تعویق افتاد.

فیلمنامه اصلی توسط سیدنی هاوارد نوشته شد و توسط چندین نویسنده مورد بازنگری زیادی قرار گرفته شد تا سرانجام این فیلمنامه مناسب ابعاد سینمایی هالیوود بشود. کارگردان اولیه فیلم، جورج کیوکر بود که اندکی پس از شروع فیلمبرداری اخراج شد و فلمینگ جایگزین وی شد، او در اواخر فیلمبرداری به علت فشردگی کار بیمار می‌ شود و سام وود برای فیلمبرداری چند صحنه پایانی، جایگزین فلمینگ می‌ شود. این فیلم با اکران در دسامبر سال 1939 نظرات مثبتی دریافت کرد، اگرچه برخی از داوران آن را طولانی مدت می‌ دانستند. بازیگران فیلم بطور گسترده‌ ای مورد ستایش قرار گرفتند و بسیاری از منتقدان ویوین لی را در نقش اسکارلت مناسب دانستند.

زمان پخش

سال 1939


 

لینک های رایگان ولی قانونی بر باد رفته

زیرنویس چسبیده

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با

لینک پخش آنلاین

 

* جزو 250 فیلم برتر دنیا

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5475 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟