پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود قسمت نهم فصل دوم سریال زخم کاری

1/5

دانلود فصل دوم قسمت نهم سریال جدید زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان با لینک مستقیم کیفیت بلوری دانلود قسمت نهم فصل دوم زخم کاریقسمت 9 زخم کاری 2 به همراه نسخه ناشنوایان

خلاصه داستان: با مرگ فرنهاد، کار میثم سخت می شود. او خسته از جنگیدن با طلوعی شرکت را ترک می کند اما…

دانلود قسمت نهم فصل دوم زخم کاری

دانلود سریال ایرانی زخم کاری فصل دوم قسمت نهم

دانلود قسمت 9 سریال زخم کاری 2 محمدحسین مهدویان

Legal download Mortal Wound Series Season02 Episode09

 

خلاصه داستان این قسمت

با مرگ فرنهاد، کار میثم سخت می شود. او خسته از جنگیدن با طلوعی شرکت را ترک می کند اما…

اسامی بازیگران زخم کاری 2

الناز ملک , الهه حصاری , جواد عزتی , جواد هاشمی , رعنا آزادی ور , سعید چنگیزیان , کامبیز دیرباز , مرتضا امینی تبار , مهران غفوریان , امیر دژاکام و مه لقا باقری

زمان پخش قسمت 9

12 آبان 1402


 

لینک های قانونی قسمت 9 زخم کاری 2

 

همه کیفیت ها -بها: 35,000 تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: 20,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 18,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 15,000 تومان

کیفیت 720p -بها: 13,000 تومان

کیفیت 480p -بها: 12,000 تومان


قسمت 9 زخم کاری 2 نسخه ناشنوایان


> نکته: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. شماره پشتیبانی (ساعات اداری) : 02126290305 , ساعات غیر اداری ( 6 عصر تا 1 شب) : 09022018555 , پشتیبانی تلگرام: @Srmweb

+ سایر قسمت ها:

دانلود فصل دوم سریال زخم کاری

دانلود فصل اول سریال زخم کاری

دانلود قسمت جدید زخم کاری 2

در قسمت 9 فصل 2 سریال زخم کاری چه گذشت؟

قسمت نهم فصل دوم زخم کاری با مراسم ختم فرنهاد آغاز می شود. مشخص نیست که چگونه صحنه سازی کرده اند که دلیل آتش سوزی در مطب را نشست گاز در مخزن اکسیژن اتاق عمل تشخیص داده شده است. ولی موضوع به همین جا ختم نمی شود.

طلوعی خود در مراسم سوگواری فرنهاد حاضر شده و با تملق و چرب زبانی باورنکردنی از روابط خوب خود با او در حضور پسرش صحبت می کند. این موضوع که قاتل در حال دلداری دادن صاحب عزا باشد، چیزی است که تنها در زخم کاری 2 می توان شاهد آن بود.

طلوعی که حالا شفاعت نیز در کنار او در مراسم حاضر شده است سعی می کند تا با پسر فرنهاد صحبت کرده و او را حامی او جلوه دهد و همچنین خود را متاثر و متاسف از مرگ پدر! مشخص نیست که در پس این نمایش ها چه نهفته است و چه نقشه ای را طلوعی در سر می پروارند و سعی دارد تا با کمک پسر فرنهاد به سایر اهداف خود برسد.

در ادامه، سیما وارد شرکت می شود و با میثم صحبت های جدی را پیش می برد. گفتگوی سیما با میثم در واقع اتمام حجتی است درباره رابطه او با شیدا! سیما متوجه شده است که حرف عشق و عاشقی میثم صرفا در جهت رسیدن به اهداف خودش است و برای زمین زدن طلوعی.

ولی او به میثم هشدار می دهد که اگر اقدامات و کارهای او باعث برهم خوردن آرامش و قرار شیدا شود با خود سیما طرف است.

شفاعت متوجه حضور سیما در شرکت می شود و به بهانه دعوت و پذیرایی او در دفترش، وی را به اتاقش می کشاند تا سر از کار و در واقع قصد او از آمدن به شرکت در بیاورد تا احتمالا از عواقب سویی که اقدامات آتی وی می تواند در پی داشته باشد، پیشگیری کند.

قصد ورود سیما به جریانات جدی تر شده و او در قدم بعدی پا به خیریه می گذارد تا به سرنخ های دیگری برسد.

به نظر می رسد که وی پس از جریان مرگ یا در واقع بهتر بگوییم قتل فرنهاد، بیش از پیش نگران وضعیت زندگی خود و موقعیت شغلی و حتی جانی شفاعت همسرش شده است و بنابراین سعی می کند که خودش شخصا وارد ماجراها شود.

در قدم نخست او به سنگ سختی برمی خورد که چرا که رفتن وی به خیریه همزمان می شود به بازدید سمیرا از آن جا و در این موقعیت کشاکش و جدال لفظی نسبتا قابل توجهی بین این دو رخ می دهد.

سیما این گونه ابراز می کند که قصد و نیت وی کمک به امور خیریه است ولی سمیرا خاطرنشان می کند که کار و وظیفه او در خیریه به مسایل مالی و حسابداری محدود می شود که زمان زیادی هم از او نمی گیرد و بیشتر زمان او در شرکت سپری می شود. به جز این سایر نیازهای خیریه در امور خدماتی خلاصه می شود و بدین گونه عذر سیما را می خواهد.

ولی به نظر نمی رسد که سیما این سخنان را پذیرفته باشد. وی اعلام می کند که از فردا و روزهای آینده باز هم در خیریه حاضر خواهد شد. هرچند سمیرا نیز کم نمی آورد و می گوید که من آدم کینه ای نیستم و از سیما کینه ای به دل ندارد و تنها حقایق را بازگو می کند، ولی سیما به خوبی از نیت سمیرا حاضر است.

 

در سمت دیگر ماجرا نیز متوجه می شویم که تصمیم سیما برای رفتن به خیریه جدی است. او از طریق آگهی که احتمالا در پیج اینستاگرام خیریه دیده است متوجه نیاز این موسسه به یک مربی می شود و از همین نقطه کارش را آغاز می کند. . او از طریق آگهی که احتمالا در پیج اینستاگرام خیریه دیده است متوجه نیاز این موسسه به یک مربی می شود و از همین نقطه کارش را آغاز می کند. وی تصمیم دارد به دیدن فرناز برود و به عنوان مربی در آن جا استخدام شود تا بدین ترتیب از شر امر و نهی های سمیرا نیز رهایی پیدا کند. سرانجام این اتفاق می افتد و او در خیریه به عنوان مربی مشغول کار می شود ولی …

ادامه: خلاصه داستان قست نهم فصل دوم زخم کاری بازگشت

1/5
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟