پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نمایش ندادن «قاتل و وحشی» بخاطر گوش لیلا حاتمی !!

توقیف فیلم قاتل و وحشی

در شرایطی که فعالیت هیات داوران جشنواره فجر امروز به پایان می‌رسد، وضعیت نمایش فیلم تازه حمید نعمت ‌الله در این جشنواره همچنان نامشخص است.

در حالی که هنوز رسما اعلام نشده چه چیزی باعث مقاومت برای عدم نمایش این فیلم است، خبرگزاری ایسنا موهای تراشیده و نمایش داده شدن گوش لیلا حاتمی در فیلم «قاتل و وحشی» را عامل این مشکلات دانسته و نوشته:«ایرادهایی که به فیلم تازه نعمت‌الله وارد شده موهای تراشیده شده نقش اول زن با بازی لیلا حاتمی است. گرچه معلوم نیست آیا مسئله اصلی همین است با چیز دیگر چون برخی مدیران می‌گویند مسئله مو نیست، گوش است و این در حالی است که گویا در این باره نظر فقهی واحدی هم مطرح نمی‌شود.

البته بازیگری زن ‌ها در سینما با سر تراشیده ماجرای تازه‌ای نیست و پیش‌تر بازیگرهای زیادی این را تجربه کرده‌اند، مثل فریماه فرجامی در فیلم «سرب»، رویا نونهالی در «زندان زنان»، زهرا داوودنژاد در «بچه‌های بد»، شایسته ایرانی در «آینه‌های روبرو»، پانته‌آ بهرام در «شنای پروانه» و رویا تیموریان در «شیفتگی» که برخی هم به نحوی با مشکل مجوز روبرو شدند.»

در نمایش شب گذشته فیلم نعمت‌الله برای شورای پروانه نمایش همچنان مشکل برخی اعضا با حجاب لیلا حاتمی پابرجا بوده تا فیلم حمید نعمت‌الله وضعیت نامعلومی برای نمایش در جشنواره فجر داشته باشد.

عکس فیلم قاتل و وحشی

«قاتل و وحشی» رسما توقیف شد
وزارت ارشاد حتی مانع از نمایش فیلم حمید نعمت الله برای داوران شد

بعد از بحث‌ها و واکنش‌های فراوان و در حالی که سینماگران و منتقدان سرشناس بسیاری خواستار نمایش فیلم تازه حمید نعمت‌الله در جشنواره فجر شده بودند، سازمان سینمایی مثل همیشه سراغ گزینه‌ی محافظه‌کاری رفت و با صادر نکردن پروانه نمایش، «قاتل و وحشی» را نیز به جمع آثار توقیفی این سالها اضافه کرد.

دلیلی که وزارت ارشاد برای توقیف این فیلم آورد، نمایش موی تراشیده و گوش لیلا حاتمی بود که از نظر شورای پروانه نمایش این‌ کار مجاز نبوده است. اتفاقی که در همه‌ی این سالها در چندین اثر سینمایی افتاده و مجوز گرفته اما سازمان سینمایی دولت حسن روحانی، ترجیح داد به عقب برنگردد!

فیلم قاتل و وحشی لیلا حاتمی

دانلود فیلم قاتل و وحشی

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟