پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نحوه تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند

3.7/5
نحوه تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند

آموزش و طریقه چگونگی پخش فایل های بدون لینک پخش آنلاین, چگونه از روی لینک دانلود، فیلم و سریال ها را آنلاین ببینیم؟ + فیلم آموزش تصویری ساده

در این پست قصد داریم یه نکته آموزشی بسیار کاربردی و مفید را با هم مرور کنیم. اصلا پخش آنلاین چیست. اجازه بدهید در آغاز به این مورد بپردازیم!

 

پخش آنلاین چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده که بخواید یک فیلم رو به صورت آنلاین تماشا کنید بدون این که فایل را ابتدا کامل دانلود کنید و سپس در زمانی که به گونه کامل دانلود شد آن را پلی کنید.

پخش آنلاین یک فیلم عبارت است از این که شما یک فیلم یا سریال یا حتی موزیک را بدون این که مستقیم بر روی دستگاه خود ذخیره کنید، پخش بشود. برخی گمان می کنند که در این حالت فایل دانلود نمی شود و به این ترتیب در مصرف اینترنت صرفه جویی کرده اند. به نظر شما این نظر درست است؟

 

آیا استفاده از پخش آنلاین باعث کاهش مصرفه اینترنت می شود؟

واضح است که پاسخ خیر است. مگر می شود بدون دانلود فایلی ما به اون فایل دسترسی داشته باشیم؟ به هر حال در پخش آنلاین هم آن فایل به نوعی دانلود و بازگزاری می شود تا ما بتوانیم محتویات آن را ببینیم. ولی چون به گونه مستقیم بر روی هارد ما ذخیره نمی شود (چرا که به گونه کش بر روی مرورگر ذخیره می شود در مواردی) برخی گمان می کنند که اصلا دانلود هم نمی شود! پس این ذهنیت درست نیست.

حالا این کار (لینک پخش آنلاین) چه مزیت هایی دارد؟

 

مزیت های پخش آنلاین فیلم

1- صرفه جویی در زمان

شاید شما نخواید زمان زیادی صرف کنید تا فایل کامل دانلود بشه و سپس به تماشای آن بنشینید و بخواید همزمان و همروند فیلم رو ببینید. در این حالت عمل دانلود و تماشا به صورت همزمان صورت می گیره. مثلا ابتدا 30 ثانیه از فیلم دانلود میشه و تا شما آن 30 ثانیه را تماشا کنید باز 30 ثانیه دیگه دانلود شده و… به این ترتیب تا پایان ادامه پیدا می کنه.

2- صرفه جویی در فضا و حافظه

ممکنه گاهی شما در دیوایس خود (موبایل، لپ تاپ، تب لت، پی سی و..) فضای خالی نداشته باشید برای ذخیره فایل. در این حالت بهترین گزینه استفاده از پخش آنلاینه و فایل روی دیوایس شما ذخیره نمی شود بلکه بر روی سرورهای ما پخش می شود برای شما.

3- دسترسی سریع

فرض کنید شما به منظور خاصی به برش خاصی از یک فیلم (مثلا دقیقه 5 تا 6) نیاز دارید و نمی خواهید که کل فیلم را ببینید. در این صورت دانلود کل فایل مناسب تر است یا پخش آنلاین همان یک دقیقه مد نظر؟ مسلم است که گزینه دوم بسیار بهتر است برای ما.

 

اکنون که با تعاریف و مفاهیم و همچنین مزایای پخش آنلاین آشنا شدیم بهتر است که بیشتر از این شما را در انتظار نگذاریم و برویم بر سر اصل مطلب و آموزش این کار را برای شما بگذاریم.

در مواردی که یک فیلم لینک پخش آنلاین ندارد و صرفا لینک دانلود دارد برای پخش آن بدون دانلود کامل آن به شیوه زیر و به نحوی که در ویدیو آمده است عمل می نماییم.

 

 

لینک دانلود ویدیو

 

3.7/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 3 )

  1. 😐
    😐

    خیلی بد بود

  2. شمس الله
    شمس الله

    اهنگ زیر صدا واقعا رو اعصابه یکم خلاقیت داشته باشید اخه اموزش با آهنگ ۲ ثانیه ای اونم بصورت loop پخش پشت سر هم با صدای زیاد ….

    از طریق vc cutter هم انلاین میشه پخش کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟