پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد سریال آکتور

نقد سریال آکتور

نگاهی به درام آکتور به کارگردانی نیما جاویدی , نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید آکتور: غافگیری دو آس و پاس

 

آکتور – Actor محصول سال 1400 که از 6 بهمن ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مجید مطلبی ، نویسندگی و کارگردانی: نیما جاویدی تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

در سریال آکتور  ,  ,  , , به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این سریال درباره زندگی پر پیچ و خم چند بازیگر توانمند تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن ها می‌ شود زندگیشان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌ شود و …

 

 

نقد و بررسی سریال آکتور / غافگیری دو آس و پاس

 

نیما جاویدی بعد از ساخت دو فیلم ملبورن و سرخ پوست و همکاری در نگارش فیلمنامه خورشید به کارگردانی مجید مجیدی، تصمیم گرفت وارد عرصه سریال سازی شود.

«آکتور» به عنوان نخستین تجربه سریال سازی جاویدی در نقطه شروع موفق ظاهر شده. نگاهی داریم به قسمت اول سریال.

 

 سکانس افتتاحیه

سریال با داستانی فرعی و حضور چند شخصیت غیرمرتبط شروع می‌شود. با این سکانس افتتاحیه و معرفی دو شخصیت اصلی به عنوان خفت‌گیر، تا حد زیادی گمان می‌کنیم قرار است داستان در همین شرایط ادامه پیدا کند. تا اینکه یک مرتبه ورق برمی‌گردد و با فاش شدن راز گریم آنها و رونمایی از بازیگر بودنشان، وارد مسیر اصلی می‌شویم. این سکانس با وجود تمام هول‌ولایی که در ابتدای سریال ایجاد می‌کند، باعث می‌شود هم با این شخصیت‌ها آشنا شویم و هم حیطه کاری‌شان دستمان بیاید.

 

زوج محمدزاده و مهران‌ فر

نوید محمدزاده بعد از تجربه بازی در سریال قورباغه حالا در موقعیتی جدید در کنار احمد مهرانفر ایستاده تا تجربه‌ای متفاوت رقم بزند. با اینکه سریال در کل به عنوان یک اثر کمدی معرفی نشده، اما شیرینی بازی این دو نفر کنار هم و موقعیت‌هایی که در آن قرار می‌گیرند، فضای جالبی ایجاد کرده که بعضا خنده‌دار به نظر می‌رسد. می‌توان گفت «آکتور» موقعیت جدیدی برای محمدزاده و مهران‌فر تدارک دیده و در این نقطه شروع که بخوبی از این موقعیت استفاده کرده‌اند.

 

شخصیت‌ ها

این دو شخصیت در همین نقطه شروع به عنوان دو عشق تئاتر آس‌وپاس معرفی می‌شوند که از حرفه‌شان به شکلی متفاوت برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. آنها بازیگرانی تمام‌وقت هستند و حاضرند هرکاری کنند تا سالن نمایشی که برای خودشان آماده کرده‌اند از دستشان نرود. خانه و سرپناهی ندارند و مدام نقشه می‌کشند که چطور پولی برای ادامه زندگی فراهم کنند. هردو علاوه بر عشق به تئاتر، ذاتا احساساتی لطیف دارند. دیالوگ ابتدایی نوید محمدزاده به پسری که قصد خواستگاری داشت درباره اینکه هیچ‌وقت برای خوشحال کردنش اشکش را در نیاور نشان از این احساسات داشت و تجربه عاشقانه کاراکتر دیگر هم که در طول داستان مشخص است. در قسمت اول آکتور نوید محمد زاده و احمد مهانفر را به فراخور موقعیت‌های داستان با گریم‌های متفاوتی می‌بینیم.

 

گریم ها

یکی از نکات جذاب سریال «آکتور» تمرکز روی گریم‌ است. در طول قسمت ابتدایی دو شخصیت اصلی را در چند گریم متفاوت می‌بینیم. ابتدا در نقش زورگیر ظاهر می‌شوند، بعد برای اجرای نمایش «آکتور» با گریمی متفاوت روی سن می‌آیند و در ادامه هم برای رفتن به خانه ویلایی که آدرسش را گرفته‌اند مجددا تغییر چهره می‌دهند. این گریم‌های متنوع تا حد زیادی یادآوری می‌کند که زندگی‌شان کاملا با بازیگری آمیخته است. نکته جالب‌ دیگر گریم هومن برق‌نورد در این سریال است. او را در شکل‌وشمایل مختلفی دیده بودیم اما اینبار کاملا تغییر چهره داده است.

 

پایان بندی

در قسمت اول صرفا با شخصیت‌ های اصلی و موقعیت‌شان به همراه فضای سریال آشنا می‌شویم و در پایان این قسمت با اتفاق عجیب‌وغریب خاصی روبه‌رو نیستیم. درواقع جذابیت موقعیت و شخصیت‌هاست که مخاطبان را برای دنبال کردن آن ترغیب می‌کند. آنها در پایان قسمت اول با لباسی مبدل به یک مراسم راه پیدا می‌کنند. هنوز نمی‌دانیم پشت این درها چه خبر است اما به نظر می‌رسد تازه از همین‌جا ماجرای اصلی سریال کلید می‌خورد.

 

 

دانلود سریال آکتور

> دانلود سریال آکتور

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟