پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی سریال جوکر

نقد سریال جوکر

فضای «جوکر» مانند یک خانه طراحی شده که به شرکت‌کنندگان آزادی عمل می‌دهد و دکور رنگارنگ خانه نیز به آن زیبایی داده است. مسابقه با حضور هشت کمدین یعنی امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی عبداللهی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، امیر کاظمی و سهیل مستجابیان شروع شد.

نقد سریال جوکر

نقد سریال جوکر

جوکر، نام پنجاه و پنجمین و جدیدترین سریال نمایش خانگی ست که از روز 6 آذر 1400 آغاز به پخش کرده است. یک سریال مفرح و شاد که بسیار بیشتر از سطح انتظار ظاهر شد و توانست مخاطبین زیادی را برای خود جمع کند.

 

در فصل اول سریال جوکر، هنرپیشه های مشهوری از جمله  ,  ,  ,  ,  ,   ,  حضور دارند.

سریال جدید جوکر که در ژانر طنز تهیه شده است؛ ساعت 08:00 شنبه هر هفته از سایت کول دانلود ، پخش می شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این سریال دسترسی داشته باشید.

 

نقد و بررسی برنامه جوکر

نگاهی به برنامه جوکر

نخند و بخندان! / شروعی بامزه و سرگرم کننده

یادداشتی از مائده کاشیان

 

اولین قسمت مسابقه «جوکر» در کول دانلود منتشر و رقابت کمدین‌ ها برای جدی بودن و نخندیدن آغاز شد.

مسابقه همان ابتدا تکلیفش را با مخاطب روشن کرد و در ابتدا این توضیح به تماشاگر داده شد که «جوکر» نسخه ایرانی مسابقه‌ ای به نام «داکیومنتال» است که ایده آن مربوط به یک کمدین ژاپنی است. قسمت اول مسابقه جذاب، سرگرم‌کننده پیش رفت و مخاطب را به خنده انداخت.

 

♦️رقابت خنده‌دار بر سر جایزه 100 میلیونی

فضای «جوکر» مانند یک خانه طراحی شده که به شرکت‌کنندگان آزادی عمل می‌دهد و دکور رنگارنگ خانه نیز به آن زیبایی داده است. مسابقه با حضور هشت کمدین یعنی امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی عبداللهی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، امیر کاظمی و سهیل مستجابیان شروع شد.

کمدین‌ها باید سعی کنند به روش‌های مختلف دیگران را به خنده بیندازند. اولین خنده یا لبخند، یکی از فرصت‌های آن‌ها را می‌سوزاند و دومین خنده باعث حذف‌شان می‌شود. جایزه برنده «جوکر» 100 میلیون تومان است.

نقد و بررسی سریال جوکر

تلاش کمدین‌ها برای این که جدی باشند در حالی که در موقعیتی خنده‌دار مانند تماشای استندآپ یا ادا و اطوارهای یکی از رقبای‌شان هستند، لحظات بامزه‎‌ای در برنامه ایجاد می‌کند و این تضاد مخاطب را به خنده می‌اندازد.

میزان بامزگی مسابقه بستگی به کیفیت ایده‌های شرکت‌کنندگان برای خنداندن رقیبان دارد. در قسمت اول شرکت‌کنندگان خوب پیش رفتند و شاهد رقابتی مفرح و بامزه بودیم، منتها روایت شرکت‌کنندگان از اتفاقاتی که می‌افتاد، عملکرد خود یا رقبا، سرعت مسابقه را کم و تماشاگر را از حال و هوای مسابقه خارج می‌کرد، بنابراین بهتر است روایت‌ها کمتر و کوتاه‌تر شود.

 

♦️اجرای مناسب سیامک

سیامک انصاری پس از تجربه‌های جدید در زمینه کارگردانی و حضور در تبلیغات که هر دو با شکست مواجه شدند، وارد عرصه اجرا شده و به عنوان مجری و البته داور در «جوکر» حضور دارد. انصاری در اتاق جداگانه‌ای به تماشای این رقابت می‌نشیند تا با شکار اولین لبخند یا خنده، مسابقه را متوقف کند. این بازیگر به خوبی از پس هدایت «جوکر» برآمد و او نیز به سهم خود با برخورد جدی و در عین حال بامزه‌اش با شرکت‌کنندگان، مخاطب را به خنده می‌انداخت.

منبع: روزنامه خراسان

 

نقد و بررسی مسابقه جوکر

نقد مسابقه جوکر

 

قواعد و موضوع برنامه جوکر چیست؟

مسابقه جوکر یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند.‏ به همین سادگی و بامزگی!

فضای کلی اتاقی که شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن انجام می‌‌شود، طراحی‌ای شبیه فضای خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه است. در کنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق آکسسوار و گریم نیز وجود دارد. شرکت‌کنندگان در طول بازی هر گاه خواستند به این اتاق می‌روند و ابزاری از آنجا با خود می‌آورند یا تغییری در ظاهر خود ایجاد می‌کنند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

 

 

عکس های برنامه جوکر

تصاویر برنامه جوکر

 

در این میان هر شرکت‌کننده‌ ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود. هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

 

شرکت‌کنندگان از روش‌های مختلفی برای خنداندن دیگران استفاده می‌کنند و انواع مختلفی از کمدی را اجرا می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: اجرای نمایش کمدی، کاراکترسازی و تیپ‌سازی، شوخی‌های کلامی، اجرای موسیقی کمیک، اجرای استندآپ کمدی، استفاده از آکسسوار و ابزار مختلف مثل عروسک و لباس‌های بامزه، پارودی‌سازی آثار مشهور، کمدی فیزیکی و…

هر شرکت کننده که کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، به اتاق میزبان می‌آید و در کنار او ادامه مسابقه را تماشا می‌کند. همچنین میزبان می‌تواند با تشخیص خودش، شرکت‌کننده حذف شده را برای مدت مشخصی به اتاق برگرداند تا دیگران را بخنداند. با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند، برنده مسابقه می‌شود و تندیس و جایزه بزرگ را از آن خود می‌کند. همچنین به قسمت فینال فینالیست‌ها راه می‌یابد. البته در تمامی مراحل پیش تولید و تولید گروه خلاقیت و نویسندگان تیم سازنده جوکر در کنار شرکت‌کنندگان برای مشاوره و هم‌فکری حاضر هستند.

 

عکس برنامه جوکر

دانلود برنامه جوکر

موضوع برنامه جوکر

داستان برنامه جوکر

 

> دانلود سریال جوکر

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 2 )

  1. محمدرضا
    محمدرضا

    محتوای فصل3 پان ترکیسم و تمام

  2. بخشیان
    بخشیان

    علیرغم تلاش سازندگان سریال جوکر برای ارائه محصولی جذاب ، متاسفانه حد و قواره قابل قبولی از این سریال ارائه نشد و اکثر عوامل بازی به جهت نداشتن پیشینه لازم در طنز نتوانستند برنامه و ایده خاصی برای ایجاد فضای شاد داشته باشند و به دین سبب متوسل به حرکاتی شدند که بعضاً در شأن مخاطب نبود. امیدوارم در قسمت‌های بعدی توجه بیشتری به موضوع بشود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟