پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی سریال شریک جرم

5/5

نقد سریال شریک جرم نگاهی به سریال درام جنایی عاشقانه شریک جرم به کارگردانی مازیار میری , نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید شریک جرم: گزارش یک قتل عاشقانه

نقد سریال شریک جرم

نقد سریال شریک جرم

نگاهی به سریال درام جنایی عاشقانه شریک جرم به کارگردانی مازیار میری , نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید شریک جرم: گزارش یک قتل عاشقانه

 

شریک جرم – Sharik e Jorm محصول سال 1402 که از 12 آذر 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: همایون اسعدیان ، نویسندگی: امیر عربی و کارگردانی: مازیار میری تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال جذاب را از دست ندهید!

شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 10:00 یک شنبه هر هفته در این سایت پخش می شود.

 ,  ,  ,  ,  ,  , محمدرضا مالکی در سریال شریک جرم به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین کارگردان این اثر مازیار میری می باشد!

در خلاصه داستان شریک جرم، آمده است که: میترا وکیل خوشنامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می دهد. بنابراین او مجبور می شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی رو‌برو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می اندازد.

 

 

نقد و بررسی شریک جرم / نظرات درباره سریال شریک جرم

نقد شماره 1: گزارش یک قتل

 

قسمت اول سریال شریک جرم به کارگردانی مازیار میری سرانجام از راه رسید و مخاطبین در این هفته به تماشای شریک جرم نشستند. علاقمندان برای تماشای این سریال از طریق سایت کول دانلود می توانند اقدام کنند.

سریالی که با یک شروع طوفانی از همان ابتدا تکلیف مخاطبان را با خودش روشن کرد. پس از سکانس ملتهب اوایل سریال، داستان با مجموعه‌ای از تردیدها و معماها پیرامون قتل ادامه پیدا کرد و در نهایت با موقعیت ملتهب یک وکیل برای اثبات دلیل اصلی این قتل به پایان رسید.

مازیار میری پس از ساخت سریال موفق «خسوف» به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان در شبکه نمایش خانگی، دست به کار تولید سریال جدیدی با عنوان «شریک جرم» زد. او اینبار هم با همراهی اسعدیان، سریالش را با ماجرای قتلی ناگهانی شروع کرد تا در ادامه با کشف رازهایی درباره آن، مخاطبان را همراه کند.

فیلمنامه سریال را امیر عربی نوشته است؛ فیلمنامه‌نویسی که پیش‌تر با مازیار میری برای ساخت فیلم موفق «سعادت آباد» همکاری داشت و می‌توان به همکاری مجدد آن ها در این سریال امیدوار بود.

شخصیت اصلی سریال، خانم وکیلی با بازی سارا بهرامی است که در زندگی خانوادگی‌اش با مشکلاتی روبه‌روست و حالا به واسطه رخ دادن دو قتل در دفتر کارش زندگی‌اش بهم می‌ریزد و در این بین پای ماجراهایی درباره پرونده‌های گذشته او هم به میان می‌آید. حالا او باید برای اثبات حقانیت شغلی‌اش برای کشف راز این قتل تلاش کند.

سجاد بابایی و المیرا دهقانی، به عنوان دو تا از بازیگران اصلی سریال «خسوف»، اینبار به صورت افتخاری در این سریال حضور پیدا کرده‌اند. سجاد بابایی نقش مردی زندانی را دارد که مرخصی می‌گیرد تا ماجرای درخواست طلاق همسرش را پیگیری کند و المیرا دهقانی در نقش همسرش ندا ظاهر شده که دیگر تمایلی به زندگی با او ندارد. آنها در قسمت اول، پس از یک مشاجره قدرتمند، سکانس مهمی را در مواجهه باهم می‌سازند.

وحید آقاپور که با مجموعه طنز «ممیزی» و «جوکر» به مخاطبان معرفی شده بود، این روزها به خاطر بازی در نقش موفقی در «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» به کارگردانی سروش صحت بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا در «شریک جرم»، ایفاگر نقشی کاملا متفاوت و جدی است.

علاوه بر این ها امین شعرباف، مهتاب ثروتی، علی ثانی فر، محمدرضا مالکی، ندا عقیقی، بهناز جعفری، سیامک احصایی، علی مصفا و … هم در این سریال حضور دارند.

«شریک جرم» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان، یکشنبه‌ها از وبسایت کول دانلود پخش می شود.

 

 

 

 

 

 

دانلود سریال شریک جرم

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟