پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی فیلم شادروان

نقد فیلم شادروان

 «نقطه قوت «شادروان» صداقتش است. در زمانی‌ است که سینمای ایران بیش از همیشه می‌خواهد حرف‌های قلمبه سلمبه بزند و صدالبته دایما شکست می‌خورد. شادروان در همچین فضایی ادعای عجیبی نمی‌کند، قصه‌اش از ریتم نمی‌افتد و در سرگرم کردن و خنداندن مخاطب موفق است. دیگر نقطه قوت فیلم

نقد فیلم شادروان

نقد فیلم شادروان

شادروان، نام جدیدترین فیلم سینمایی حسین نمازی در مقام کارگردان می باشد که در جشنواره فیلم فجر 1400 حضور داشته و توانست نگاه های بینندگان و منتقدین را به خود خیره کند. این فیلم از شانس بالایی در دریافت سیمرغ امسال دارد.

 

شادروان با بازی سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی ، رویا تیموریان روایتی است از یک ملودرام اجتماعی در بستر خانواده‌ ای حاشیه‌ نشین.

فیلم جدید شادروان که در ژانر اجتماعی تهیه شده است؛ قرار است که به زودی و پس از گذراندن دوره اکران خود از سایت کول دانلود ، پخش شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این فیلم دسترسی داشته باشید.

 

واکنش‌ های مثبت و منفی به «شادروان»

ساخته حسین نمازی

🔹علی ملاصالحی (مثبت): «نقطه قوت «شادروان» صداقتش است. در زمانی‌ است که سینمای ایران بیش از همیشه می‌خواهد حرف‌های قلمبه سلمبه بزند و صدالبته دایما شکست می‌خورد. شادروان در همچین فضایی ادعای عجیبی نمی‌کند، قصه‌اش از ریتم نمی‌افتد و در سرگرم کردن و خنداندن مخاطب موفق است. دیگر نقطه قوت فیلم مجموعه بازیگرانش است که همه (حتی بازیگران فرعی) توانسته‌اند نقش‌هایشان را واقعی و ملموس دربیاورند. «شادروان» با فضای سرخوشی که به دام ابتذال نمی افتد، غنیمتی برای وضعیت این روزهای سینماست.»

🔹حسین لامعی (منفی): ««شادروان»، از بدترین فیلم‌های دهه‌ اخیر جشنواره‌ فیلم فجر است. فیلمی که اساسا معلوم نیست برای چه ساخته شده. واقعا، برای چه ساخته شده؟! فیلمی که نه سر دارد نه ته… نه شروعش درست است، نه پایانش دقیق، و نه میانه و بَدنه‌ی فیلم، عمق و انسجام و کِشش دارد… فیلمی که نه کمدی‌اش خنده‌دار است؛ نه تراژدی‌اش حزن‌برانگیز؛ و نه پیام‌های مثلا اخلاقی‌اش، براستی عمیق و اخلاقی‌اند‌.‌..

یک فیلمِ پَرت و کشدار و به‌کل هدر رفته؛ با یک پایان‌بندیِ آنتی‌سمپات و فاجعه؛ که نه در یادِ کسی می‌ماند، و نه اساسا به «مِدیوم سینما» می رسد… تله‌فیلمی ماقبلِ سینما که «هیچ» است و این «هیچ‌»های پوک و پوچ را، فقط در شِبهه‌سینمای ایران می‌بینیم… در شِبهه‌سینمایی که نه درامِ اکثر فیلمنامه‌هایش درست و منسجم‌اند، نه کارگردانیِ اکثر آثارش، از نظر فرمالیستی-تکنیکال، به الفبای قواعدِ مِدیومِ سینما، وفادارند… یک فیلم کوچک، بی‌مزه، لوس، چیپ، فِیکِ و بی‌در و پیکر…»

 

نقد و بررسی فیلم شادروان

بررسی فیلم شادروان

 

 

> دانلود فیلم شادروان

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟