پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی فیلم علفزار

نقد فیلم علفزار

علفزار، نام جدیدترین فیلم سینمایی کاظم دانشی در مقام کارگردان می باشد که در جشنواره فیلم فجر 1400 حضور پررنگی داشته و مورد توجه بینندگاه قرار گرفت. یک فیلم اجتماعی/درام که توانسته در حیطه جذب مخاطب بسیار خوب عمل کند و از همین الان می توان حدس زد که زمان اکران با استقبال چشمگیری روبرو خواهد شد.

نقد فیلم علفزار

نقد فیلم علفزار

علفزار، نام جدیدترین فیلم سینمایی کاظم دانشی در مقام کارگردان می باشد که در جشنواره فیلم فجر 1400 حضور پررنگی داشته و مورد توجه بینندگاه قرار گرفت. یک فیلم اجتماعی/درام که توانسته در حیطه جذب مخاطب بسیار خوب عمل کند و از همین الان می توان حدس زد که زمان اکران با استقبال چشمگیری روبرو خواهد شد.

 

علفزار با حضور  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , مایده تهماسبی, رویا جاویدنیا , سیروس همتی , متین حیدری نیا, عرفان ناصری, یسنا میرطهماسب ساخته و تولید شده است. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی نیز آمده است که: بعضی رازها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.

فیلم جدید علفزار که در ژانر اجتماعی تهیه شده است؛ قرار است که به زودی و پس از گذراندن دوره اکران خود از سایت کول دانلود ، پخش شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این فیلم دسترسی داشته باشید.

 

نقد فیلم علفزار

بینندگان اثر کاظم دانشی علفزار را فیلمی متفاوت ارزیابی کردند و بسیار از این کار راضی بودند تا حدی که بهتریت فیلم اکران شده در خانه جشنواره تا به الان را علفزار خواندند ؛ دلایل اصلی این اتفاق ، سوژه متفاوت و بازی های بسیار درخشان بازیگران نقش اصلی مرد و زن مثل پژمان جمشیدی و سارا بهرامی بود ، منتقدان در پایان نشست خبری جمشیدی را شانس اصلی ، حق و به جا برای دریافت سیمرغ ارزیابی کردند ، به کارگردانی فیلم رتبه ” بسیار خوب ” دادند .

 

به بهانه حضوری متفاوت در «علف زار»
شماره ده سینما بر قامت پژمان

علف زار پژمان جمشیدی

وحید سعیدی : شماره «ده» همیشه تن ستاره ها بوده و هست.وقتی بازیکنی در تیمی به مرز ستاره بودن می رسد ، لیاقت این را پیدا می کند که شماره ده تیمش را بپوشد. شاید اگر در سینما هم بازیگرها شماره پیراهن داشتند، امروز می شد شماره ده را با خیال راحت به پژمان جمشیدی سپرد. همانطوریکه ۲۰ سال قبل علی پروین ، شماره ای که روزگاری بر تن همایون بهزادی، صفر ایرانپاک و… نشسته بود را به پژمان داد تا وارث این شماره مقدس باشد. او تا رسیدن به شماره ده پرسپولیس سختی های زیادی کشید تا خودش را ثابت کند که لیاقتش را دارد . پژمان از کوچه پس کوچه های کرج شروع کرد و آنقدر درخشید که به سطح اول فوتبال رسید.

او به تیم محبوبش پرسپولیس رسید، اما انگار باورش نداشتند بنابراین حس کرد که باید برود و در قامت یک ستاره برگردد. برای همین به سایپا رفت و چند سال بعد سرخ ها دوباره از او دعوت کردند تا به تیمشان بیاید.حالا پژمان در قامت یک ستاره لباس پرسپولیس را برتن میکرد. سال ها بعد او وارد دنیای بازیگری شد، با بازی دریک سریال تلویزیونی درخشید، وارد سینما شد، اما نگار هنوز کسی باورش نداشت. همه می دیدند بازیگر خوبی است اما انگار نمی خواستند این واقعیت را قبول کنند، درست مثل اولین دوره ای که به پرسپولیس آمد. آنها می دانستند که ستاره تیم متمول کشاورز را خریده اند، اما به این باور نرسیده بودند که او می تواند ستاره تیمشان باشد برای همین هم از کنارش گذشتند.

این اتفاق ها درست در دنیای بازیگری هم برایش تکرار شد. پژمان برای ثابت کردن خود دل به آتش زد.تئاتر بازی کرد و از سینمای کمدی فاصله گرفت و به سمت نقش های جدی رفت. وقتی برای یکی از همین نقش های جدی برای نخستین بار کاندیدای سیمرغ بلورین شد، به او خندیدند، اما او مسیرش را انتخاب کرده بود.همانطوریکه روزی قصد کرده بود که به پیراهن شماره ده پرسپولیس برسد، در اینجا هم قصد کرد به آنچه که فکر می کند لیاقتش را دارد برسد.

همان خنده های تمسخر آمیز در مراسم معرفی نامزدهای سیمرغ بلورین برایش انگیزه ای شد تا خودش را ثابت کند. همانطوریکه خداحافظی زود هنگام سرخ ها به او انگیزه داد که برود و کاری کند که چند سال بعد آنها با چنگ و دندان سراغش بیایند که نصیب تیم رقیب نشود، آن خنده ها هم انگیزه ای شد که برود و خودش را طوری ثابت کند که وقتی نامش در مراسمی اعلام می شود به احترامش بایستند و دست بزنند و کارگردان برای داشتنش صف بکشند. او حالا با درخشش در فیلم «علف زار» یکی از شانس های سیمرغ بلورین است.

 

نقد و بررسی فیلم علفزار

بهترین نقد فیلم علف زار

 

بررسی فیلم علفزار

فیلم علفزار

نظرات درباره فیلم علفزار

 

 

> دانلود فیلم علفزار

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 5 )

  1. هانیه
    هانیه

    فیلم علفزار یه نمونه بارز ضرب المثل مشت نمونه خروارهست بازپرس شرافتشو به فشارهایی که برای جلوگیری از ترکیدن پرونده توی اجتماع بهش اوردن نفروخت واقعا تحسین برانگیز بود به جای اینکه ازش تقدیر کنن ازسمتش عزل شد چرا کشور ما اینقدرباید بی در وپیکر باشه که اگر کسی هم کارشو خوب ودرست انجام بده اینجوری باید تاوان بده

  2. آزاده
    آزاده

    اگر قوه قضائیه گیر داده باشه حق داره. چون داستان واقعی که مربوط به تجاوز در خمینی شهر بود جرم افراد آدم ربایی و تجاوز به عنف بود و واقعا در ملا عام چهار پنج نفر اعدام شدن. ولی فیلم نشون میداد خانواده شک داشتن در شکایت کردن برای حفظ آبرو.!! آخه کدام خانواده راضی میشه به شکایت نکردن. در واقع برعکسه شکایت نکنن حکم زنها میشه زنا و خیلی بی آبرویی هست که.

  3. پژمان جمشیدی
    پژمان جمشیدی

    سلام رفیق! فیلم پخش شده است و x هم قابل خریداری است!

    • هانیه
      هانیه

      مثل اینکه اصلا متوجه نشدید چقدر به اقای بازپرس فشار اوردن که پرونده رو مختومه اعلام کنه تواین کشور زندگی نمیکنید مگه؟ یه نفرم که بخواد کارشو درست وباوجدان انجام بده انقدر سنگ میندازن جلوپاش که منصرف بشه ولی این فیلم درواقع از اقای بازپرس تقدیر کرد که حق رو به حقدار رسوند بااینکه از سمتش عزل شد. میخواست بگه هرادمی توی هرمنصبی میتونه باشرافت باشه هرچقدم که بالادستیاش نذارن ومانع تراشی کنن براش

  4. سلام ببخشید. به دلیل مشکل داشتن فیلمنامه و گیر دادن قوه قضایی فیلم اکران نشده بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟