پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی فیلم حدود ساعت هشت صبح

3.6/5

نقد فیلم حدود حدود ساعت هشت صبح نگاهی به فیلم جنجالی حدود حدود ساعت هشت صبح به کارگردانی منوچهر هادی , نقد جالب و خواندنی فیلم ایرانی جدید حدود حدود ساعت هشت صبح: از این ستون تا اون ستون فرجه!

نقد فیلم حدود حدود ساعت هشت صبح

نقد فیلم حدود حدود ساعت هشت صبح

نگاهی به فیلم جنجالی حدود حدود ساعت هشت صبح به کارگردانی منوچهر هادی , نقد جالب و خواندنی فیلم ایرانی جدید حدود حدود ساعت هشت صبح: ملغمه ای از قصاص و پایین شهر و خیانت!

 

به گزارش کول دانلود ، فیلم سینمایی حدود حدود ساعت هشت صبح که از 17 آبان 1402 آغاز به اکران کرد با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

 

در فیلم حدود ساعت هشت صبح بازیگرانی چون  ,  ,   ,  ,  ,  حضور دارند.

 

 

نقد شماره 1 حدود ساعت هشت صبح – ریحانه عابدنیا:

ملغمه ای از قصاص و پایین شهر و خیانت

 

خلاصه داستان: «رضا» که برای قتل، به اعدام محکوم شده، برای اخذ رضایت از شاکی، به هم‌بندش «حامد» متوسل می‌شود. «حامد» برای آزادی «رضا» و برادر خودش (که زندانی‌ست) تصمیم به تبه‌کاری جدیدی می‌گیرد، اما این تصمیم ناگهان شرایط را پیچیده‌تر می‌کند.

 

سازندگان: منوچهر هادی که برای آثاری چون «رحمان ۱۴۰۰»، «آینه بغل» و «کارگر ساده نیازمندیم» شناخته می‌شود، تهیه کننده و کارگردان فیلم «حدود ۸ صبح» است و حتی همراه با سعید دولتخانی، مشترکا فیلمنامه آن را نیز نوشته.

مرور: «حدود ۸ صبح» ملغمه‌ای از خیانت و قصاص ترندهای دهه ۸۰ و جنوب شهر ترند دهه ۹۰ سینمای ماست که هیچ کدامش هم خوب درنیامده. فیلمی پر از اغراق با بازی به شدت تکراری از حمید فرخ نژاد و نقش آفرینی ضعیفی از منوچهر هادی. داشتن یک قصه سهل گیرانه و کاراکترهایی ساده لوح، از جمله دیگر نقاط منفی «حدود ۸ صبح» است.

 

نظر مردم چیست؟ واکنش‌های مردمی به «حدود ۸ صبح» شدیدا متناقض است؛ عده‌ای آن را جذاب و قابل تامل می دانند، ولی در مقابل جمعی از تماشاگران نیز این اثر را نمی پذیرند و آن را ضعیف معرفی می کنند. از نقاط مورد توافق درباره «حدود ۸ صبح» تلخی زیاد اثر است.

جشنواره و گیشه: این فیلم در جشنواره ها حضور نداشته است، اما در اکران عمومی با فروش ۹۳ هزار قطعه بلیت به ارزش ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عملکرد مناسبی داشته تا در کنار «عامه پسند» پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی این هفته ها باشد.

مصطفا قاسمیان

 

 

 

 

 

دانلود فیلم حدود ساعت هشت صبح

> دانلود فیلم حدود ساعت هشت صبح

3.6/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟