پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

هاوایی در طی دو هفته 25 میلیاردی شد!

4.1/5
هاوایی در طی دو هفته 25 میلیاردی شد!

هاوایی در هفته پایانی دی رکورد فروش فیلم های کمدی در حال اکران را زد! فیلم هاوایی همه ویژگی های لازم برای بفروش بودن را دارد. از تصویربرداری در خارج از کشور، تا نقش آفرینی یک زوج کمدین محبوب و حتی حضور افتخاری یک خواننده. حتی با همین ترکیب توانست جای خود را در میان فیلم های پرفروش باز کند و با انتشار خبر ممیزی مجدد آن، سازمان سینمایی به صورت غیرمستقیم، کمپین تبلیغاتی تازه ای را برای فیلم رقم زد تا شاهد موج تازه ای از استقبال مخاطبان بالقوه فیلم از آن باشیم که امتیاز ویژه ای برای فیلم محسوب می شود.

بنا بر گزارش کول دانلود ، هاوایی رکورد فروش هفتگی فیلم های روی پرده را زد و اکنون نگاهی به عملکرد پنج فیلم پرفروش هفته پایانی دی ماه 1402 می اندازیم:

 

1. هاوایی / 13 میلیارد و 600 میلیون تومان

فیلم هاوایی همه ویژگی های لازم برای بفروش بودن را دارد. از تصویربرداری در خارج از کشور، تا نقش آفرینی یک زوج کمدین محبوب و حتی حضور افتخاری یک خواننده. حتی با همین ترکیب توانست جای خود را در میان فیلم های پرفروش باز کند و با انتشار خبر ممیزی مجدد آن، سازمان سینمایی به صورت غیرمستقیم، کمپین تبلیغاتی تازه ای را برای فیلم رقم زد تا شاهد موج تازه ای از استقبال مخاطبان بالقوه فیلم از آن باشیم که امتیاز ویژه ای برای فیلم محسوب می شود.

هاوایی فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی و بازی امین حیایی، امیر جعفری، امیرحسین رستمی، ریحانه پارسا و مرتضی رحیمی است که داستان یک ورزشکار ایرانی را روایت می کند که برای پیشرفت خود زیر بار مهاجرت و پناهندگی کشور دیگری می خواهد برود اما از جایی به بعد در ماجرایی قرار می گیرد که او را به فرد سرشناس مجازی تبدیل می کند و حالا ماجرا برای او جوری دیگر رقم می خورد…

 

2. هتل / 9 میلیارد تومان

هتل با افزایش آمار مجموع مخاطبانش به عدد 5 میلیون و 374 هزار نفر، با پشت سر گذاشتن اخراجی ها، جایگاه پنجمین فیلم پرمخاطب تاریخ سینمای ایران را هم از آن خود کرده است.

در این هفته 189 هزار مخاطب را به سالن های سینما کشاند و فروش هفتگی 9 میلیارد تومان را به نام خود ثبت کرد. مجموع فروش این فیلم از ابتدای اکران تاکنون، 234 میلیارد تومان بوده است.

هتل به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمد شایسته و بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریکا رامین فر، صدف اسپهبدی، مه لقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم زاده، جواد پولادی، سام نوری، داستان دو زوج را روایت می کند که در سفر به کیش دچار چالش های کمدی می شوند.

 

3. ویلای ساحلی / 5 میلیارد و 100 میلیون تومان

فیلم ویلای ساحلی در هفته گذشته، 103 هزار مخاطب را به سینماها کشاند و بیش از 5 میلیارد تومان هم فروش داشت.

مجموع فروش این فیلم از ابتدای اکران تاکنون از مرز 40 میلیارد تومان فراتر رفته است.

فیلم ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه کنندگی رضا رخشان است. از بازیگران آن می توان به رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین فر، فرگل فربخش، عرفان آصفی، آتوسا انواریان، بیتا بیگی، یوسف خسروی، علی پناهی و شووار کریم زاده اشاره کرد. داستان خانواده ای روستایی را روایت می کند که به عنوان سرایدار قرار است برای 6 ماه از یک ویلا نگهداری کنند که با چالش هایی روبرو می شوند…

 

4. ورود و خروج ممنوع / 2 میلیارد و 800 میلیون تومان

فیلم ورود و خروج ممنوع در هفته گذشته با رشد نسبی مجموع مخاطبان خود توانست 59 هزار نفر را به سالن های سینما بکشاند و فروش هفتگی 2 میلیارد و 800 میلیون تومان را به نام خود ثبت کند.

مجموع فروش این فیلم از ابتدای اکران تاکنون 18 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده است.

فیلم سینمایی ورود و خروج ممنوع فیلمی کمدی، شاد و موزیکال به کارگردانی امید آقایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته است که در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. بازیگران آن شامل اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی و مرتضی علی آبادی هستند. این فیلم یک داستان کمدی با رگه های اجتماعی است که اتفاقات پیرامون یک روحانی را بازگو می کند که مسئول عقیدتی یک زندان است و حین برخورد با چند زندانی اتفاقات جالبی برایش رقم می خورد.

 

5. فسیل / 2 میلیارد و 620 میلیون تومان

هرچند فسیل از هفته گذشته در جدول فروش هفتگی سینماها قعرنشین شده است، اما هنوز قصد ترک این ترکیب را ندارد و همچنان شاهد استقبال مخاطبان از آن هستیم. مورد عجیبی که بعید است در آینده ای نزدیک فیلم دیگری در سینمای ایران بتواند آن را تجربه کند. این فیلم کریم امینی با نقش آفرینی تحسین برانگیز بهرام افشاری، این هفته حتی بیش از هفته قبل تر مخاطب داشت و این نشان می دهد که تغییر ترکیب فیلم های اکران و وارد شده تازه نفس، هنوز نتوانسته است توجه مخاطبان سینمای ایران به این فیلم را کاهش دهد.

فسیل این هفته هم توانست با افزایش 10 هزار نفری نسبت به هفته قبل تر، بیش از 54 هزار مخاطب را به سالن های سینما بکشاند و رقم 2 میلیارد و 620 میلیون تومان را در گیشه هفتگی خود ثبت کند.

مجموع فروش این فیلم از ابتدای اکران تاکنون بیش از 309 میلیارد تومان بوده است.

فسیل فیلمی به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و با بازی بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی، الهه حصاری، بابک کریمی، رضا بای، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، مجید شهریاری، قاسم زارع، خشایار راد، امیرارسلان یعقوبی، میثاق جمشیدی، رهام حیدرعلی، پاریسا شکوری فر است که داستان سه دوست را روایت می کند که پیش از انقلاب ایران عضو یک گروه موسیقی اند و برای کسب شهرت تلاش می کنند.

 

 

دانلود فیلم هاوایی

4.1/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟