پیج اینستاگرامی

دسته: سریال خارجی

دانلود سریال خالکوبی آشویتس 2024

اسامی بازیگران خالکوبی آشویتس: هاروی کایتل، ملانی لینسکی، جونا هاوئر کینگ

خلاصه داستان خالکوبی آشویتس: داستان واقعی واقعی لالی سوکولوف، یک زندانی یهودی که در طول جنگ جهانی دوم وظیفه خالکوبی شماره شناسایی روی بازوهای زندانیان در اردوگاه کار اجباری آشویتس-بیرکناو را داشت.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود مستند عصر سامورایی: نبرد برای ژاپن 2021

اسامی بازیگران عصر سامورایی: نبرد برای ژاپن: ماسامی کوزاکا، هایات ماسائو ، ماسایوشی هاندا

خلاصه داستان عصر سامورایی: نبرد برای ژاپن: روایتی جذاب از نبردهای خونین جنگ سالاران قدرتمند ژاپنی را به تصویر می کشد... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال ساعت طلایی 2022

اسامی بازیگران ساعت طلایی: نصردین دیکار، الن پارن، نبیل ملاط

خلاصه داستان ساعت طلایی: یک کارآگاه هلندی افغان تبار پیامکی از دوست دوران کودکی اش فیصل، که در هلند است، دریافت می‌ کند. هنگامی که روز بعد یک حمله تروریستی رخ می دهد، او به فیصل مظنون می شود و.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال شاردلیک 2024

اسامی بازیگران شاردلیک: آرتور هیوز، شان بین، آنتونی بویل

خلاصه داستان شاردلیک: سال 1536 است. متیو شاردلیک وکیل متوجه می شود که وقتی توماس کرامول او را برای بررسی یک مرگ مشکوک در صومعه دورافتاده اسکارنسی می فرستد، زندگی اش زیر و رو شده است. فریب و فساد بسیار زیاد است... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال زیر پل 2024
1/5

اسامی بازیگران زیر پل: رایلی کیو، لیلی گلدستون، ایزی جی

خلاصه داستان زیر پل: درباره رینا ویرک، یک دختر چهارده ساله ای است که برای پیوستن به دوستانش در یک جشن خانه را ترک میکند اما هرگز برنمیگردد. در این حین هفت دختر و یک پسر نوجوان متهم به قتل وحشیانه میشوند و.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود سریال کارآگاهان پسر مرده 2024
5/5

اسامی بازیگران کارآگاهان پسر مرده: جورج رکسترو، جیدن ریوری، کاسیوس نلسون

خلاصه داستان کارآگاهان پسر مرده: دو روح نوجوان در کنار یک روشن بین کار می کنند تا اسرار مشتریان فراطبیعی خود را حل کنند - تا زمانی که یک جادوگر قدرتمند نقشه های آنها را پیچیده می کند.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال نقاب 2024

اسامی بازیگران نقاب: الیزابت ماس، یومنا مروان، دالی بن صلاح

خلاصه داستان نقاب: دو زن در جاده استانبول به پاریس و لندن بازی مرگبار حقیقت و دروغ را بازی می کنند. یکی از آن دو رازی دارد و دیگری ماموریت دارد که قبل از از دست رفتن هزاران نفر آن را فاش کند. این دو باید اختلافات را کنار بگذارند و برای جلوگیری از فاجعه احتمالی با یکدیگر همکاری کنند.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود مستند براون: داستان باورنکردنی فرمول یک 2023

افراد براون: داستان باورنکردنی فرمول یک: کیانو ریوز و جنسن باتن

خلاصه داستان براون: داستان باورنکردنی فرمول یک: سال 1536 است. متیو شاردلیک وکیل متوجه می شود که وقتی توماس کرامول او را برای بررسی یک مرگ مشکوک در صومعه دورافتاده اسکارنسی می فرستد، زندگی اش زیر و رو شده است. فریب و فساد بسیار زیاد است... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال ساحل سیاه 2024

اسامی بازیگران ساحل سیاه: لیزا دوان، روری کینان، آدرین مک آردل

خلاصه داستان ساحل سیاه: یک کارآگاه پلیس به شهر خود باز می گردد و درگیر پرونده یک فرد گم شده می شود که به گذشته آسیب زا و تاریخ سیاه شهر مرتبط است.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل چهارم سریال گوردون رمزی: کشف نشده 2024
1/5

اسامی بازیگران گوردون رمزی: کشف نشده: گوردون رمزی , شلدون سیمئون , مونیک فیسو

خلاصه داستان گوردون رمزی: کشف نشده: آشپز معروف و بزرگ اسکاتلندی، گوردون رمزی، تصمیم می گیرد تا به دورافتاده ترین و خاص ترین نقاط جهان سفر کند و تجربیات جدیدی به دست بیاورد و... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه