آغاز کارگاه بازیگری شهاب حسینیبه همراه آدرس و شماره تلفن
در نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» برگزار میشود:
چهار کارگاه بازیگری، فیلمنامه نویسی ، کارگردانی و مستندسازی با حضور سید شهاب الدین حسینی ، رسول صدرعاملی ، بهروز افخمی و مهرداد اسکویی.
در نخستین روز و در تاریخ یکشنبه ۲۳ فروردین ماه کارگاه آموزش بازیگری با حضور شهاب حسینی برگزار می شود.مجموع کارگاه های آموزشی جشنواره فیلم «سماء» ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سینما فلسطین دایر می شود.
اطلاعات بیشتر
آدرس : تجریش -میدان قدس – آغاز خیابان شریعتی – کوچه شهید سلیمان زاده – پلاک 2 – موسسه فرهنگی و هنری شهید آوینی.
شماره تماس : ….
شماره تماس به خواست مسوولین کارگاه برداشته شد. زیرا مهلت آن به پایان رسیده است.
( 21 )
سلام خدمت شما.اقاسیددهه70بادوستان هنرمندان مهمان ما در اراک بودید .شما واقای رادش و سلیمانی وغفذمنش ودوتادوقلوهای خواننده.وشما اون موقع به من ی قولی دادید که اگربه صحنه برگردم حتما تو رو هم میاورم
سلام خدمت شما.یادتون هست تودهه70مهمان شهروخانه نابودی.راه آهن شما واقعیات رادش وسلیمانیوغفارمنش دوقلوهای خواننده.وی قوای دادی که تجربه صحنه برگردم حتما تورو خواهم برد
سلام خدمت شما.اقاسیددهه70بادوستان هنرمندان مهمان ما در اراک بودید .شما واقای رادش و سلیمانی ودوتادوقلوهای خواننده.وشما اون موقع به من ی قوای دادید که تجربه صحنه برگردم حتما تو رو هم میاورم
جناب سلام میگم میشه شماره تلفن آقا سید شهاب حسینی رو برام بفرستید ممنون میشم
سلام به همگی مخصوصا آقای شهاب حسینی عزیز
من عاشق بازیگری و آقای شهاب حسینی هستم
راستشو بخواید من از 11سالگی یتیم شدم و یعنی پدر و مادرم فوت کردن .
والان 15سالمه و خیلی احساس تنهایی و بی کسی میکنم و الان میخوام انتخاب رشته کنم اما کسی بهم کمک نمیکنه .
تنها آرزویی که دارم اینه که با آقای شهاب حسینی عکس بگیرم
یا حداقل یکبار ایشون رو از نزدیک ببینم
راستشو بخواید آقای شهاب حسینی شما کپی پدرمید یعنی وقتی شمارو میبینم یاد بابام میوفتم 🥺🥺🥺😔😔🥺😔
آقای شهاب حسینی اگه پیام منو خوندید بدونم من عاشقتونم❤️
سلام به همگی
من یه دختری هستم که پدر و مادرم فوت شدن ،در واقع یتیم هستم،تنها آرزویی که دارم اینه که با آقای شهاب حسینی عکس بگیرم و حداقل برای یک بار از نزدیک ایشون رو ببینم .
من واقعاً عاشق بازیگری ام اما بخاطر شرایط بد زندگیم نمیتونم رشته بازی یا حداقل کلاس بازیگری برم .من دختری هستم که از 11سالگی یتیم شدم هیچ مردی رو به جر پدرم دوست نداشتم .و الان 15سالمه و میخوام انتخاب رشته کنم . اونم کسی نیست کمکم کنه .و من اونقدر عاشق شهاب حسینی هستم که وقتی ایشون رو میبینم یاد پدرم میوفتم اینقدر که ایشون شبیه پدرمه🥺🥺🥺🥺😔😔🥺 توروخدا آقای شهاب حسینی اگه پیام منو میخونید بدونید خیلیییبیییییی عاسقتونمممم😘😘😘😘😘😘😘😘😘
اروزم این بود با استاد شهاب حسینی جناب هاشم پور ،پژمان بازغی،حامد بهداد،بهنوش طباطبایی،مهران مدیری،رضویان جواد،عطاران،و عزیزان دیگر ،صحنه های بجا بزارم در فرهنگ سینما ی ایران ،ک در کنار این ستاره ها ،تاریخ بنویسم،اما حیف
انشاالله ک همیشه پایدار باشین، #تو خواب و#معجزه
سلام،خواهش میکنم برای شهرستان بجنورد هم تست بازیگری بزارین،واقعا ماها ک شهرستانی هستیم ولی استعداد بازیگری بالایی داریم داریم میسوزیم،از ۱۵ سالگی عاشق بازیگری شدم و۲۱ سالگی چند تاتئاتر کارکردم،لطفا لطفا از شهرستانی ها هم تست بازیگری بگیرین،لطفا به آقای حسینی صحبت های من رو برسونید،ممنون میشم.
درود وقت شما بخیر خسته نباشید استاد حسینی عزیز❤من یک استعداد و نخبه هستم که از بچگی جلوی آینه بزرگ شدم و بعضی وقتا خونواده م فکر کردن دیونه م عاشق سینما و بازیگری هستم ولی متاسفانه ۱۰۰۰ کیلومتر یا شاید بیشتر با شما فاصله دارم اونقدر استعداد تو خودم میبینم که بگم بدون کلاس از ۹۰ درصد شاگردهاتون بهترم البته منم شاگردتونم و عاشقتون اما جلوی آینه و تو جمع های دوستانه خواستم از ادمین محترم استدعا کنم اگه میشه این متن رو به گوش استاد برسونین و بگید سهم ما بچه های خوزستان چی لیاقت حضور شما و کلاس هاتون رو واسه یکبار در اهواز نداریم ؟؟؟حق من که ی عمر همه دیونه خطابم میکردن از بچگی تو سرم میزدن از سینمای این مملکت چی میشه ؟؟؟09336358170 لطفا به استاد عرض کنین باهام تماس بگیرن تا جون خودمو نگرفتم🙂
سلام بنده دوره فیلم نامه نویسی گذروندم چندتا کار داشتم خیلی دوست دارم به ایشون برسونم شاید کاگردانی کنند
ممنون
سلام علیکم شماره تماس آقای حسینی رو لطفا اگر کسی داره بفرسته ممنون میشوم برای ثبت نام در کلاس های ایشون میخواهم.؟
سلام آقاسی وقتتون بخیر
فقط میخاستم بگم اگه ی نفر شبیه شماست
اونم برادرم بنده ست
سلام آقای حسینی.. کسایی تو شهرستان ها هستن که واقعا عالی هستن تو بازیگری اما متاسفانه کلاسی نیست.. و شرایط کلاسهای بازیگری در تهران واسه ماها مقدور نیست و سخته.. توروخدا یکم واسه شهرستانی ها وقت بزارین و صحبت کنین تا اونهایی که استعداد خاصی دارن تو بازیگری کشف بشن.. مرسی
بله
چون متن خبر شما باعث شده هر روز صد نفر تماس میگیرن که می خوان کلاس بازیگری ثبت نام کنن و ما اینجا کلاس بازیگری نداریم.
این یک ورکشاپ یک روزه سال گذشته بوده.
ممنون
لینک خبر:
درود. بله شماره تماس برداشته شد
سلام،خواهش میکنم برای شهرستان بجنورد هم تست بازیگری بزارین،واقعا ماها ک شهرستانی هستیم ولی استعداد بازیگری بالایی داریم داریم میسوزیم،از ۱۵ سالگی عاشق بازیگری شدم و۲۱ سالگی چند تاتئاتر کارکردم،لطفا لطفا از شهرستانی ها هم تست بازیگری بگیرین،لطفا به آقای حسینی صحبت های من رو برسونید،ممنون میشم.