پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

تبلیغات در اینستاگرام برای سایت و پیج فیلم در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام به این صورت است که شما با ثبت درخواست تبلیغات در سایت‌ها و رسانه‌هایی که این کار را برای شما انجام می‌دهند. صرفاً سایت و یا پیجتان را در استوری‌ها و پست‌های افراد مشهور و فریلنسر به مشتری معرفی می‌کنید.

تبلیغات در اینستاگرام برای پیج فیلم و سایت فیلم شاید موضوعی باشد که کم تر به آن پرداخته شده و عده زیادی نمی‌دانند دقیقاً باید از چه استراتژی برای این کار استفاده کنند.

به‌طورکلی، امروزه اینستاگرام تبدیل به یک رسانه کاربرمحور محبوب شده که ما نمی‌توانیم هیچ محدودیتی برای آن ایجاد کنیم. طیف وسیعی از کاربران نیز در آن حضور دارند و این قطعاً یک معنی خواهد داشت: فضای کار برای همه باز است.

به‌هرحال همیشه افرادی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار هستند، بهترین و فرعی‌ترین راه را برای رسیدن به نیازهای خود امتحان می‌کنند. تبلیغات یک راه فرعی برای جذب مخاطب و افزایش فروش است. تبلیغات در اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که در هر طیف کسب‌وکاری که دارید، (تفاوت نمی‌کند یک فروشنده فایل‌های فیزیکی هستید یا صاحب وب‌سایت و…) مخاطبان را به سمت خودتان جذب کنید.

نحوه جذب مخاطب و تبلیغات سایت‌های فیلم

قطعاً همه ما برای گذراندن اوقات فراغت خود به دنبال یک سایت و یا پیج فیلم در اینستاگرام هستیم که جدیدترین، بهترین و محبوب‌ترین‌های سینما، تلویزیون و پخش نمایش اینترنتی را در آن دنبال کرده و حتی فیلم کامل را دانلود کنیم.

اما اگر خودتان صاحب یک پیج فیلم هستید، به‌تازگی آن را تأسیس کرده‌اید نمی‌دانید که چگونه باید برای چنین رسانه‌ای مخاطب جذب کنید. روش‌ها متفاوت است با آنها آشنا می‌شویم.

چندین راه برای این کار و معرفی وب‌سایت و یا پیج شما به مخاطبان وجود دارد. نخست باید بدانید که چه قشری به چه فیلم‌هایی علاقه‌مند هستند؟ در پاسخ به این سول بنده شخصاً می‌گویم که همه ما بالاخره یک سبک فیلم را دوست داریم و ترجیح می‌دهیم آن را تماشا کنیم.

مشخص شده فیلم به‌خودی‌خود یک عنصر اصلی برای جذب مخاطب است. پس در قدم اول شما طیف وسیعی از مخاطبان را به‌عنوان جامعه هدف خواهید داشت. تفاوتی ندارد که چند سالشان است. کودکان و خردسالان به دنبال فیلم‌ها و انیمیشن‌های مناسب سن خود هستند. خانم‌ها و آقایان نیز سلایق متفاوتی دارند.

از طرفی ممکن است جوانان نیز در دوره‌های زمانی مختلف ترجیح به تماشای یک سریال و یا سبک فیلم خاص دهند.

روش افزایش فالوور پیج فیلم

تبلیغات در اینستاگرام به این صورت است که شما با ثبت درخواست تبلیغات در سایت‌ها و رسانه‌هایی که این کار را برای شما انجام می‌دهند. صرفاً سایت و یا پیجتان را در استوری‌ها و پست‌های افراد مشهور و فریلنسر به مشتری معرفی می‌کنید.

در این بحث شما نباید این مسئله را از یاد ببرید که صرفاً یک تبلیغ بی‌ربط و بدون هدف‌گذاری می‌تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

کافی است در این مورد به آگهی برندهای معروف در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی توجه کنید. آن ها معمولاً یک روز در هفته این کار را انجام نمی‌دهند. به‌صورت مداوم و پشت‌سرهم تبلیغات را از سر می‌گیرند تا زمانی که در ذهن مخاطب بنشینند.

حتی بسیاری از آن ها از یک سری تکنیک خاص حاشیه‌سازی در شبکه‌های اجتماعی استفاده خواهند کرد. مخاطب در این صورت مدام نام آن ها را در ذهن خود تکرار می‌کند و در نهایت این به‌نوعی تبدیل به یک مخاطب سازی ارگانیک برای شما خواهد شد.

تبلیغات در اینستاگرام با رعایت اصول

درصورتی‌که صاحب یک وب‌سایت و یا پیج فیلم هستید، می‌توانید از افراد مؤثر یا همان اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی بخواهید با معرفی یک فیلم جدید و یا فیلمی کمیاب وب‌سایت شما را به عموم مردم معرفی کنند. از ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیج خود بگویید.

مثلاً فرد می‌تواند خلاصه هر فیلم، جدیدترین تریلرها و همین‌طور تفکیک سبک فیلم‌ها را داشته باشد.

مطمئن باشید که علاقه‌مند به فیلم و سریال این روزها زیاد است. آن ها می‌توانند به‌جای تهیه پک‌های فیزیکی فیلم‌ها به‌راحتی در شبکه‌های اجتماعی این فیلم‌ها را تماشا کرده و یا این که مستقیم وارد وب‌سایت شده و با لینک‌های مستقیم فیلم را دانلود کنند.

مثلاً ممکن است برای بسیاری مهم باشد که وقتی فیلمی را دانلود می‌کنند حتماً دوبله فارسی داشته باشد. بخشی از یک فیلم مشهور را با دوبله روی صفحه قرار دهید. در این صورت تبلیغات شما تازه مسیر جدیدی شروع می‌کند.

خدمات تبلیغ چه برای سایت‌ها و پیج‌های فیلم

به بخش اصلی مطلب می‌رسیم. جایی که شما به‌عنوان ادمین یک پیج فیلم تصمیم خود را گرفته‌اید تبلیغات در اینستاگرام را آغاز کنید. برای این کار می‌توانید از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید.

افراد تأثیرگذار در اینترنت محبوبیت زیادی دارند. همین موضوع سبب می‌شود روی طیف وسیعی از جامعه تأثیر بگذارند. بسیاری از آن ها جوان و در سنین پایین تر از 25 سال بوده و به همین سبب چنین رنجی از مخاطبان را جذب می‌کنند. در نتیجه مخاطبان آن ها عموماً خیلی زود تحت تأثیر کسی قرار می‌گیرند که صاحب یک تریبون است.

می‌توانید از تبلیغ چه بخواهید که تبلیغات سایت فیلم و یا پیج فیلم شما را در اختیار این‌گونه افراد قرار دهد. به‌هرحال بهتر است از دسته‌بندی موضوعی مرتبط‌تر استفاده کنید. یعنی اگر شخص اینفلوئنسر صاحب یک پیج فیلم‌های کوتاه و طنز است.

برای همکاری با تبلیغچه و انجام تبلیغات در اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

تبلیغات اینستاگرامی سایت فیلم

می‌توانید از تبلیغ فیلم‌های طنز خود برای آن شخص استفاده کنید.

شخص اینفلوئنسر یا پیجی که سفارش تبلیغات می‌گیرد لینکی از صفحه سایت شما و همین‌طور بخش‌های مختلف آن یا تصاویر ویدئوی را منتشر کرده و دراین‌بین به بررسی ویژگی‌های منحصربه‌فرد وب‌سایت شما بپردازد.

بعلاوه اگر اقدام به انتشار سریال‌های روز دنیا و ایران می‌کنید. به طور مثال می‌توانید به این موضوع اشاره کنید که سایت و یا پیج شما در کمترین زمان و بلافاصله پس از انتشار جهانی فیلم‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

استفاده از تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و برترین شیوه‌های موجود در دنیا برای بهره‌گیری از بازخورد و نتیجه مثبت شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تصویر و ویدئو مانند اینستاگرام است.

تبلیغات شما در این حالت لابه‌لا و بین فیلم‌ها و پست‌ها و استوری‌های یک شخص شناخته شده منتشر می‌شود. این تبلیغ می‌تواند به شکل پست، ویدئو یا عکس، آلبوم یا استوری‌های متعدد باشد.

در تبلیغات اسپانسری شما می‌توانید جامعه مخاطبان خاص را هدف بگیرید، مثلاً یک رنج سنی، جنسیت و علایق.

ویژگی‌های مهم تبلیغ اسپانسری برای سایت‌های فیلم

در ادامه شما می‌توانید لینک وب‌سایت خود را در استوری‌ها و پست‌ها استفاده کنید که این مورد برای سایت دانلود فیلم فوق‌العاده‌ترین ویژگی است.

در بسیاری از شرایط نیز شما نباید صرفاً به رقم فالوور یک شخص توجه کنید. حتی خودتان هم عده زیادی را فالو نمی‌کنید اما پست‌های آنها را دنبال می‌کنید.

یک ویژگی کلیدی و مهم دیگر این نوع تبلیغات مربوط به عدم ایجاد مزاحمت برای مخاطب است. در واقع مخاطب از تبلیغاتی که حوصله‌اش را سر ببرد متنفر است و هیچ‌گاه به آن توجه نخواهد کرد.

به‌طورکلی و بر اساس آمارهای جهانی بیشتر مخاطبان فیلم‌های روز دنیا روی وب‌سایت‌ها و پیج‌های فیلم را افرادی با سنین 15 تا 35 سال تشکیل می‌دهد. در این شرایط بیشتر استفاده‌کننده از شبکه‌های اجتماعی در این رنج سنی است. شما می‌توانید با ساخت یک ویدئوی وایرال آن را به مخاطب به‌عنوان یک خوراک معرفی کنید.

نرخ کلیک عموماً در رسانه‌های اجتماعی بیشتر است. مردم درگیر فضای سرگرمی شده‌اند و مثل مشاهده فیلم‌ها و محتواهای افراد مشهور در اینستاگرام تماشای فیلم نیز یک کار سرگرم‌کننده است.

راهکار ارائه محتوای پیج فیلم در تبلیغات اینستاگرامی

شما قادر خواهید بود فیلم‌های خاص، کمیاب و منحصربه‌فرد یا حتی دویست فیلم برتر هالیوود را جمع‌آوری کنید. در این صورت آن را در حین تبلیغات به مخاطب نمایش دهید. مخاطب در این صورت با مشاهده بخش‌هایی از این فیلم‌ها و یا کاور آن ها کنجکاو می‌شود روی لینک کلیک کند و یا تبلیغات را پیگیری نماید.

حتی امکان تبلیغات در اینستاگرام  بر اساس یک لوکیشن خاص و در مدت زمانی مشخص وجود دارد. مثلاً بلافاصله پس از انتشار یک فیلم و یا سریال جدید شما می‌توانید آن را از طریق لینکی به سایت و یا پیجتان به مردم معرفی کنید.

تیم تبلیغ چه در این زمینه مشاوره‌های لازم را به شما می‌دهد. سپس می‌توانید با دستی باز بهترین شیوه تبلیغات در اینستاگرام برای پیج فیلم و سایت فیلم را انتخاب فرمایید.

در واقع کمپین و شرکت تبلیغاتی تأثیر زیادی روی استفاده از این استراتژی‌ها خواهد داشت. لطفاً به این موضوع دقت کنید.

 

 

پایان ریپورتاژ آگهی

کول دانلود هیچ گونه مسوولیتی در قبال محتوایی تبلیغاتی ندارد!

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟