پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 14 سریال پوست شیر

5/5

خلاصه داستان قسمت 14 سریال پوست شیر

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 14 سریال پوست شیر , در قسمت قسمت ششم فصل دوم پوست شیر دیدیم: نیروهای پلیس زودتر از گروه نعیم به صمد رسیدند ولی...

دانلود کامل سریال پوست شیر

خلاصه داستان قسمت 14 سریال پوست شیر

هایلایت قسمت 14 پوست شیر

 

اینفو و بیوگرافی سریال پوست شیر

📌 ژانر: پلیسی، جنایی

کستینگ و بازیگران:

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج

کارگردان: جمشید محمودی

 

سریال معمایی / جنایی پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی، یک مجموعه نمایش خانگی است که از روز 6 مهرماه 1401 آغاز به پخش کرده است. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 چارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

 

 

دانلود قسمت 14 سریال پوست شیر

 

📄 خلاصه داستان قسمت 14 پوست شیر:

در قسمت ششم از فصل دوم یا همان اپیزود چهاردهم پوست شیر دیدیم که چگونه نیروهای پلیس زودتر از گروه نعیم به صمد رسیدند اما صمد که باهوش تر از این حرفاست متوجه حضور پلیس می‌شود و پا به فرار می گذارد، ماموران با شکستن در وارد خانه می‌شوند تعقیب و گریز صمد شروع می‌شود،در همین لحظات یکی از دوستان قدیمی رضا و نعیم به نام فریدون آنها را ملاقات می‌کند و شروع به احوال پرسی و خوش و بش میشود،نعیم به همراه صدرا و رضا که از دور شاهد ماجرا هستند می بینند که صمد در حال فرار است.

صمد به سر خیابان رسیده در همین حال یک موتور سوار که کاسکت به سر دارد جلوی پایش قرار میگیرد،صمد سوار موتور می‌شود و از مهلکه فرار میکند،هنگام پیاده شدن وقتی در حال تشکر و حساب کردن کرایه است شخص موتور سوار کلاه کاسکت خود را از سر بر می‌دارد که در کمال تعجب نعیم را می بینم که موتور فریدون را گرفته و صمد را به چنگ آورده است.

نیروهای پلیس به منزل صمد برگشته اند شاید از طریق همسرش بتوانند ردی از صمد بیابند اما همسرش که اعتیاد دارد و همدست صمد در موارد خلاف بسیاری بوده است حاضر به همکاری نیست.
صمد که اکنون در چنگ نعیم اسیر است تحت فشار و شکنجه فراوان شروع به اعتراف و حقیقت ماجرا می‌کند.

اینکه پای شخص دیگری در میان است و بعد از بلاها و اتفاقاتی که بر سر ساحل آورده اند شخص مورد نظر به آنها دستور می‌دهد که محل حادثه را ترک کنند.
اما صمد به گمان اینکه قصد دارد بقیه پول را به آنها پرداخت نکند او را تعقیب می‌کند که در نهایت به یک خانه باغ می‌رسد.

و حالا با نشان دادن آدرس محل مورد نظر نعیم به همراه صدرا و رضا به آنجا می‌روند در حالی که صمد را دست بسته با خود همراه کرده اند.
رضا به وسیله ی یک تکه گوشت که با دارو آلوده کرده سگ نگهبان باغ را بیهوش می‌کند ، آنها وارد باغ می‌شوند اما کسی در آنجا حضور ندارد،انتظار و امیدواری برای بازگشت دوباره اش آنها را با شوک و اتفاق عجیبی رو به رو می‌کند.

شخص مورد نظر با ارسال پیام و فیلم هایی که برای نعیم ارسال می‌کند ببینده را بهت زده و وارد فاز جدیدی از تلنگر و جذابیت این سریال دیدنی و زیبا میکند.
فیلمی که در آن ساحل دست بسته و اسیر در چنگال اوست و نشان از زنده بودن ساحل می دهد.

لحظات بی نظیر و فوق‌العاده قشنگ و زیبای خبر شنیدن زنده بودن ساحل از سمت نعیم و رضا،مخصوصا صدار چنان ببینده را به وجد می آورد که در عین حال که اشک می‌ریزد توامان می‌تواند از ذوق لبخند به لب بیاورد.
پیشنهاد می کنیم که این قسمت جذاب و دیدنی و فوق العاده هیجان انگیز پوست شیر را حتما تماشا کنید.

 

دانلود قسمت 15 سریال پوست شیر

 

دانلود سریال پوست شیر

> دانلود سریال پوست شیر

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 4 )

  1. احسان
    احسان

    ببخشید چند قسمته کلا؟؟؟؟

  2. مهدی
    مهدی

    این قسمت عالی بود عالیییی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟