پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت پنجم قورباغه

آنچه در قسمت پنجم از سریال قورباغه هومن سیدی گذشت , خلاصه داستان قسمت 5 قورباغه + لینک دانلود همه قسمت های قورباغه قسمت پنجم سریال قورباغه

قسمت پنجم از سریال التهاب انگیز و جنجالی قورباغه از ساعت 20:00 روز 29 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی تولید شده است با محدودیت و رده بندی سنی +18 توزیع می شود. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان قورباغه قسمت پنجم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

قسمت پنجم سریال قورباغه

 

قسمت پنجم از سریال التهاب انگیز و جنجالی قورباغه از ساعت 20:00 روز 29 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی, جنایی تولید شده است و تا کنون 2 بار نیز توقیف شده است، با محدودیت و رده بندی سنی +18 دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود. / بیشتر بخوانید: دلیل توقیف قورباغه چه بود؟

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت پنجم قورباغه به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

.

خلاصه داستان قسمت پنجم قورباغه

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال قورباغه

قسمت پنجم سریال قورباغه در جایی آغاز می شود که رامین بر روی یک باند هلی کوپتر ایستاده است که شخصی که به ظاهر نگهبان آن جا است، چون خیال می کند که وی قصد خودکشی دارد و بدین منظور به آن ساختمان مرتفع آمده است، با وی برخورد جدی می کند و می خواهد که با تماس با 110، وی را به پلیس تحویل بدهد ولی رامین به هر ترتیبی که است از آن جا فرار می کند و محل را ترک می کند. چرا که به دلیل پرونده های پیشینش اصلا دلش نمی خواهد با پلیس ها روبرو شود، حتی اگر در آن روز کار خاصی را هم انجام نداده باشد.

خلاصه قسمت پنجم سریال قورباغه

داستان قسمت پنجم سریال قورباغه

در ادامه ولی مامورین آگاهی که در تعقیب رامین بوده اند از راه رسیده و سعی در دستگیری وی دارند. رامین از آن جایی که می داند اگر گیر بیفتد به بازداشتگاه می رود و در آن جا تمام وسایلش (از جمله مهم ترین وسیله و نیرویی که به تازگی به دست آورده است یعنی یک انگشت بریده آغشته به سم قورباغه که اگر شخصی آن را لمس کند تحت کنترل و هیپنوتیزم وی در می آید) بنابراین این بار هم پا به فرار می گذارد و پس از چند تعقیب و گریز وی به داخل یک رستوران بزرگ و بسیار پرازدحام می رود.

خلاصه داستان قسمت 5 سریال قورباغه

خلاصه قسمت 5 سریال قورباغه

در آن جا به دستشویی می رود تا  بتواند انگشت را نجات دهد. از طریق بادکنکی که در دست یک دختر بچه می بینید؛ انگشت را در لابلای بادکنک پاره شده می پیچد و سپس آن را می بلعد. وقتی که پلیس ها می آیند، خود را تسلیم به آن ها می کند و با آن ها به پلیس آگاهی می رود. تا این جا هنوز انگشت قطع شده که دور آن بادکنک پیچیده شده است و از طریق یک بند بسته شده است در گلوی رامین قرار گرفته است!!

داستان قسمت 5 سریال قورباغه

خلاصه داستان قسمت 5 قورباغه

در آگاهی دوباره مورد بازجویی قرار می گیرد. وی را در واقع به دلیل جرم در اختیار داشتن ماشین سرفتی و البته قتل فرهاد دستگیر کرده اند! او از پاسخ دادن به پرسش های مامور بازجو طفره می رود و درخواست می کند که باید به دستشویی برود. نقشه رامین عملی می شود. انگشت را از گلویش درآورده و در حین جابجایی و هدایت شدن به سمت سلولش، انگشت را با دستان مامور پلیس برخورد می دهد و با لمس کردن او، برنامه هایش را پیش می برد.

تصاویر قسمت 5 سریال قورباغه

عکس های قسمت 5 سریال قورباغه

در ادامه مامورین آگاهی رامین را با یک ون مخصوص حمل مجرمین با دو مامور به سمت دادسرا مشایعت می کنند. ولی از آن جا که رامین یکی از آن ها را از قبل هیپنوتیزم کرده و تخت اختیار خود در آورده است، در بین راه ماشین را به وسیله ماموری که پشت رل است به مکان خلوتی برده (یک پارک تفریحی دنج) و سپس به او دستور می دهد که اسلحه و بی سیم همکارش را گرفته و همچنین دستبند خود را از دستانش باز کند.

تصاویر قسمت پنجم سریال قورباغه

تصاویر قسمت پنجم قورباغه

هر دو مامور با یکدیگر درگیر شده و مامور تحت اختیار رامین، دیگری را خلع سلاح کرده و وی را به داخل ون می آورد، سپس رامین، مامور دوم که مامور اصلی رسیدگی به پرونده اش بوده را نیز هیپنوتیزم می کند و از او می خواهد که پرونده اش را مختومه اعلام کند، ضمن این که همه مدارک اعم از فیلم های دوربین مدار بسته و اسناد و شواهدی که بر علیه او بوده است را نیز حذف کند!

عکس های قسمت پنجم سریال قورباغه

عکس های قسمت 5 سریال قورباغه

رامین از مخمصه نجات پیدا می کند. در ادامه از مامور هیپنوتیزم شده می خواهد که یک نفر را پیدا کند. او فرانک، دوست دوران دانشجویی رامین است. فرانک (با بازی سحر دولتشاهی) در  سالیان گذشته معشوقه رامین بوده و این دو گویا قصد داشته اند که با هم ازدواج کنند. البته این دو در زمان دانشجویی دست به کارهای خلاف از جمله حمل و توزیع و فروش مواد مخدر نیز می زدند. ولی چرا رامین به سراغ وی رفته است؟ رامین می داند که فرانک در آزمایشگاه کار می کند و او یک پزشک است.

عکس های قسمت پنجم سریال قورباغه

سحر دولتشاهی قسمت پنجم سریال قورباغه

سحر دولتشاهی قسمت پنجم قورباغه

در واقع رامین به نزد فرانک می رود تا با انجام آزمایش متوجه شود که چه چیز این انگشت جادویی باعث می شود که هر کس پس از لمس یا بو کشیدن آن؛ عقل و اختیارش را تحت فرمان شخص ثانویه قرار می دهد و به نوعی اصطلاحا هیپنوتیزم می شود! فرانک با بررسی و انجام آزمایشاتی به این نکته پی می برد که این انگشت، یک انگشت معمولی بوده است و از این حیث، امتیاز ویژه ای ندارد ولی موادی که بر روی آن افتاده است باعث این خاصیت شده است. او حدس می زند که در گذشته آن شخص (صاحب انگشت) به موادی دست زده است که اجازه دسترسی به آن را نداشته و صاحب آن محل نیز انگشت وی را قطع کرده و اکنون کمی از آن مواد بر روی انگشت قطع شده فرد مذکور باقی مانده است. ولی این که چگونه این انگشت قطع شده در داخل ماشین نوری افتاده است و چگونه سهم رامین شده است هم داستان عجیبی است. شاید بتوان این طور نتیجه گرفت که این انگشت یکی از انگشتان همان دو دوست کشته شده رامین در شب سرقت از ویلای نوری هستند! که اگر حقیقت این باشد بسیار داستان جالبی خواهد بود.

در ادامه وقتی که این نکته برای فرانک محرز می شود (با دیدن این که رامین با همین انگشت توانسته بود که نگهبان آزمایشگاه را راضی کند تا درهای آن جا را شبانه به رویشان باز کند) سعی در دزدیدن این انگشت جادویی می کند و به این ترتیب با رامین در می افتد ولی …. بهتر است خودتان به تماشای سریال قورباغه بنشینید چرا که در این قسمت ها سریال به بالاترین میزان حساسیت خود رسیده است.

بهتر است خودتان به تماشای سریال قورباغه بنشینید چرا که در این قسمت ها سریال به بالاترین میزان حساسیت خود رسیده است.

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

 

جهت دانلود سریال قورباغه روی بنر زیر کلیک کنید:

دانلود سریال قورباغه

> دانلود سریال قورباغه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟