پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت دوم سریال آکتور

خلاصه داستان قسمت دوم سریال آکتور

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 2 آکتور, در قسمت دوم سریال آکتور دیدیم: علی و مرتضا به عنوان دو کارگر لوله کش وارد مراسم عروسی می شوند، نقش علی یک فرد عصبی پرخاشگر نیز است که به دلیل این که مرتضا به نامزدش پیام داده است به یک بار بهم می ریزد و با چاقو به او حمله می کند. از نقطه جراحت دیده مرتضا مقادیر زیادی خون می رود و باعث بهت و وحشت حاضرین می شود.

خلاصه قسمت دوم آکتور

خلاصه داستان قسمت دوم سریال آکتور

دانلود کامل سریال آکتور

 

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 2 آکتور, در قسمت دوم سریال آکتور دیدیم: علی و مرتضا به عنوان دو کارگر لوله کش وارد مراسم عروسی می شوند، نقش علی یک فرد عصبی پرخاشگر نیز است که به دلیل این که مرتضا به نامزدش پیام داده است به یک بار بهم می ریزد و با چاقو به او حمله می کند. از نقطه جراحت دیده مرتضا مقادیر زیادی خون می رود و باعث بهت و وحشت حاضرین می شود.

 

اینفو و بیوگرافی سریال آکتور

 

📌 ژانر: درام

کستینگ و بازیگران:

, , , , , ,

کارگردان: نیما جاویدی

 

داستان این سریال درباره زندگی پر پیچ و خم چند بازیگر توانمند تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن ها می‌ شود زندگیشان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌ شود و …

 

آکتور – Actor محصول سال 1400 که از 6 بهمن ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مجید مطلبی ، نویسندگی و کارگردانی: نیما جاویدی تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت دوم آکتور

 

📄 خلاصه داستان قسمت دوم 2 آکتور:

سرانجام موعد نمایش درخواستی زوج جوان که برای مراسم عروسی خود، تدارک دیده بودند از راه رسید و مرتضا (احمد مهرانفر) و علی (نوید محمدزاده) به محل مورد نظر رفتند.

این زوج که هر دو پزشک هستند، در تدارک مراسم ازدواج خود هستند، یک جشن باشکوه و مجلل که در تالاری با تشریفات بسیار در حال برگزاری است. عروس در حالی که با ماشین خصوصی و شخصی داماد (یک دستگاه بی ام و) از راه می رسد و مشغول برگزاری این شب به یاد ماندنی می شود.

 

در همین حال علی و مرتضا نیز به عنوان دو کارگر لوله کش وارد سالن می شوند، نقش علی یک فرد عصبی پرخاشگر نیز است که به دلیل این که مرتضا به نامزدش پیام داده است به یک بار بهم می ریزد و با چاقو به او حمله می کند. از نقطه جراحت دیده مرتضا مقادیر زیادی خون می رود و باعث بهت و وحشت حاضرین می شود.

 

در نهایت یکی از پزشکان حاضر در صحنه (از قبل هماهنگ شده) بر سر مرتضا حاضر شده و با ماساژ قلبی سعی در احیای او می کند. نتیجه کار به هوش آمدن و بازیابی سلامتی مرتضا می شود. نارضایتی و بهت حاضرین بیشتر می شود و به سمت اعتراض منتهی می شود که در همین حال با نواختن یک موزیک شادی آور از سوی داماد و ابراز این نکته که همه اتفاقات رخ داده یک نمایش از پیش تعیین شده برای سوپرایز دختر مورد علاقه اش و همنین حاضرین در مراسم بوده است، باعث خوشحالی افراد می شود.

 

در ادامه بین مرتضا و علی با فردی که از مسوولین برگزاری مراسم بود که باید با آن تسویه حساب کند، اختلاف می افتد و آن شخص حاضر به پرداخت مبلغ مورد توافق قرار گرفته شده نیست. اختلاف در نهایت به درگیری فیزیکی منجر می شود و زد و خورد شدیدی بین این چند نفر رخ می دهد. علی و مرتضا به هر نحوی که است از مهلکه جان سالم به در می برند و تالار عروسی را ترک می کنند!

 

در عطرفروشی وی اتفاقات بدتری در انتظار مرتضا است. سارا، به درخواست صاحبکارش، فیلم دوربین ها را چک می کند و متوجه تلاش مرتضا برای سرقت موبایلی که روز قبل به او هدیه داده بود، می شود و همین مساله باعث اختلاف و قهر تازه این دو می شود. سارا به منزل مرتضا می رود و گوشی را با عصبانیت به او پس می دهد و به شدت او را تحقیر می کند!

 

به این ترتیب رابطه مرتضا و سارا، تیره تر از قبل می شود و از سویی دیگر نیز دوست و همکار سارا که در همان عطرفروشی کار می کند، سارا را ترغیب می کند که مرتضا را کنار گذاشته و درخواست ازدواج صاحبکارشان که فردی سالخورده است را قبول کند.

 

در سکانس های پایانی این اپیزود، سروکله هانیه توسلی پیدا می شود. او که در یک شرکت خصوصی محافظتی و نگهبانی مشغول به کار است، وظیفه مشاوره شرکت را بر عهده دارد و به این نحو با علی آشنا می شود. علی در واقع به این شرکت رفته است تا قرارداد جدیدی را بررسی و احیانا امضا کند. پیشنهاد این پرونده برای او یک قرارداد 20 میلیونی است.

 

در واقع شخصی که در شب عروسی، علی و مرتضا را از درگیری رهانده بود که البته راننده شخصی داماد نیز بود، این پیشنهاد کاری را به آن ها کرده است. علی در همان جلسه نخست به دختری که مشاور شرکت (هانیه توسلی) است، علاقمند می شود و به بهانه ارسال عکس و تصاویر مربوط به پرونده، شماره او را می گیرد. و به این ترتیب مقدمات و پیش زمینه دوستی و آشنایی آن ها رقم می خورد!

 

حال باید دید که در قسمت 3 سریال آکتور چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت سوم آکتور در این جا می کنیم.

 

 

دانلود قسمت سوم آکتور

 

دانلود سریال آکتور

> دانلود سریال آکتور

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟