پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

حضور فیلم قهرمان در جشنواره کن

5/5

پوشش خبری از حضور فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی در جشنواره فیلم کن 2021 + عکس ، ویدیو و تصاویر

«قهرمان»  اصغر فرهادی، ساعت 15:30 روز 22 تیر 1400 برای اولین بار در سالن «گرند لومیر» فستیوال کن به روی پرده  خواهد رفت.

فیلم قهرمان در جشنواره کن

🎬

حضور اصغر فرهادی و «قهرمان» در لیست ورایتی
یک پیش بینی از فیلم هایی که به کن ۲۰۲۱ می روند

«قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، یکی از چند پروژه مهم سینمایی است که به کمیته انتخاب هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن ارایه شده است.

نشریه سینمایی ورایتی فهرستی از آثار احتمالی حاضر در جشنواره کن منتشر کرده که نام فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی نیز در این میان به چشم می خورد.

در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز، تهیه کنندگی و فروش فیلم «قهرمان» را بر عهده دارد و این فیلم را در فرانسه نیز اکران خواهد کرد.

فرهادی پس از ساخت فیلم «جدایی» که موفق به کسب جایزه خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین شد، همه آثارش شامل «گذشته»، «فروشنده» و «همه می دانند» را در جشنواره کن رونمایی کرده و به احتمال فراوان فیلم «قهرمان» نیز اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و چهارمین جشنواره کن تجربه خواهد کرد.

 

آپدیت جدید:

پیش‌یینی ورایتی از اسکار ۲۰۲۲: فرهادی سومین اسکار را می‌برد/ «خاندان گوچی» ریدلی اسکات برنده جوایز اصلی

کلیتون دیویس، نویسنده اصلی بخش جوایز ورایتی در مطلبی یک سال قبل از اسکار، پیش‌بینی‌هایش را از برندگان اسکار ارائه داد. و نکته جالب این است که او «قهرمان» اصغر فرهادی را به عنوان برنده اسکار بهترین فیلم بین‌المللی پیش بینی کرده است.
.
او در پیش‌بینی بهترین فیلم، «خاندان گوچی» را برنده اسکار دانسته و پیش بینی کرده که ریدلی اسکات هم برای این فیلم برنده اسکار بهترین کارگردان می‌شود. همچنین «خاندان گوچی» را در رشته بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین فیلمبرداری و بهترین لباس شانس اول اسکار دانسته.

دیویس سال پیش هم 16 ماه پیش از برگزاری مراسم اسکار برندگان این جایزه را پیش‌بینی کرده بود که در دورشته بهترین فیلم و بهترین کارگردان (که هر دو را «سرزمین آوارگان» پیش بینی کرده بود) پیش بینی درستی داشت. هرچند که درسایر پیش‌بینی‌هایش چندان موفق نبود و اسکاربهترین فیلم بین‌المللی را برای فیلم «یک خورشید» از تایوان پیش بینی کرده بود، که حتی به نامزدهای نهایی راه نیافت. و همچنین برای فیلمی مثل «5 همخون» شانس بسیار زیادی در اسکارهای بازیگری قائل بود که این فیلم حتی نامزدی هم نداشت.

آن طور که خود دیویس گفته بخش اعظمی از پیش‌بینی های او براساس سابقه نزدیک به دو دهه پوشش اخبار جوایز است. و حتی با اینکه بسیاری از این فیلم‌ها حتی تمام نشده‌اند و هنوز قابل تماشا نیستند، او می تواند بر اساس قدرت استودیوها و هیجان ایجاد شده برای تماشای فیلم پیش بینی کلی درباره آثار داشته باشد. در نتیجه با توجه به حضور استودیوی پرقدرتی مانند آمازون در پشت فیلم فرهادی به نظر حداقل حضور او در نامزدهای نهایی اسکار تقریبا قطعی است.

 

آپدیت نهایی:

مسافران «قهرمان» در جشنواره کن: از امیر جدیدی تا محسن تنابنده

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن در حالی فعالیتش را آغاز کرد که عوامل «قهرمان» در چند گروه طی روزهای آینده راهی این جشنواره می‌شوند. از  بازیگران فیلم فرهادی که در جشنواره کن و برنامه‌های نمایش فیلم در کنار این کارگردان حضور خواهند داشت می‌توان به  امیر جدیدی، محسن تنابنده، سحر گلدوست و سارینا فرهادی اشاره کرد.

همچنین از عوامل پشت صحنه فیلم «قهرمان» هم هایده صفی‌یاری (تدوین) ، محمدرضا دلپاک (طراحی و تدوین صدا) و علی قاضی (مدیر فیلمبرداری) در این جشنواره حضور خواهند داشت.

«قهرمان»  اصغر فرهادی، ساعت 15:30 روز 22 تیر 1400 برای اولین بار در سالن «گرند لومیر» فستیوال کن به روی پرده  خواهد رفت.

آپدیت 22 تیر

رونمایی از «قهرمان» با صدای شجریان

فرهادی «مرغ سحر» را برای فرش قرمز فیلمش انتخاب کرد

اکران «قهرمان» فیلم تازه اصغر فرهادی با ورود عوامل روی فرش قرمز جشنواره کن و پخش ترانه «مرغ سحر» محمدرضا شجریان آغاز شد. ترانه‌های روی فرش قرمز به انتخاب سازندگان فیلم‌ها پخش می‌شود و اصغر فرهادی به یاد محمدرضا شجریان این ترانه را برای رونمایی از فیلمش انتخاب کرد!

آپدیت 26 تیر

قهرمان، برنده جایزه بزرگ هیات داوران کن 2021 شد.

اصغر فرهادی برنده جایزه بزرگ داوران جشنواره کن: موفقیت تازه این بار با «قهرمان»

فرهادی پیش از این جایزه بهترین فیلمنامه این جشنواره را با «فروشنده» کسب کرده بود تا دومین جایزه‌اش از این جشنواره را دریافت کند.

فرش قرمز فیلم قهرمان جشنواره کن

اصغر فرهادی فیلم قهرمان جشنواره کن

فیلم قهرمان جشنواره کن امیر جدیدی

فیلم قهرمان جشنواره کن

فیلم قهرمان جشنواره کن اصغر فرهادی

فیلم قهرمان اصغر فرهادی جشنواره کن

اولین واکنش به «قهرمان» اصغر فرهادی: از قهرمان به رسوای شهر!

در آستانه نمایش فیلم «قهرمان» شارلوت پاوارد در یادداشتی اولین واکنش به فیلم اصغر فرهادی را منتشر کرد. او در این یادداشت نوشته:

« با «قهرمان» فرهادی بازگشتی درخشان به ایران داشته. در ادامه حضور «گذشته» و «فروشنده» این چهارمین حضور فرهادی در جشنواره کن است. و شاهد بازگشت او به ژانر تریلر روانشناسه هستیم.

در حالی که فرهادی در فیلم قبلی‌اش سه نقش اصلی داشت، قهرمان در فیلم جدید فرهادی رحیم با بازی امیرجدیدی است که به خاطر بدهی در زندان است. در حالی که رحیم در مرخصی است زنی که دوستش دارد و باور به بی‌گناهی اش دارد او را قانع می‌کند که قرضش را با پولی که آن زن پیدا کرده، بپردازد. این تصمیم عواقبی برای شخصیت اصلی دارد که او را به قهرمان بدل می‌کند.

خالق جدایی نادر از سیمین مثل همیشه درام‌های اجتماعی‌اش را طوری در هم می‌پیچد که ماهیت بسیار پیچیده سیستمی اجرایی‌ای را آشکار می‌کند که در آن مردم به شدت درگیر فرایند پرپیچ و خم ارایه شواهد و مدارک می‌شوند. در این جامعه بسته و کنترل‌گر کوچکترین جزییاتی کافیست تا قهرمان به رسوای شهر بدل شود و بالعکس.

این فیلمساز ایرانی بازتابی واقع‌گرایانه حول محور شکاف‌های جامعه ایرانی می‌سازد، و فیلم را با ژرف‌نگاری‌های بسیار پرمی‌کند چون حقیقت این است که اینجا همه چیز قابل مذاکره است.مثل تمام فیلم‌هایش فرهادی شخصیت‌هایش را تا آخرین حد جلو می‌برد: مرد جوانی پر از امید که فکر می‌کند همه چیز درست پیش خواهد رفت، متوجه بحران‌های ناشی از توجه رسانه‌ها به خود می‌شود.

در «قهرمان»، فرهادی بار دیگر دخترش سارینا فرهادی را در نقش نازنین انتخاب کرده که قبلا در جدایی ایفای نقش کرده است. فیلم در شیراز فیلمبرداری شده، پایتخت تاریخی امپراتوری پارس در جنوب ایران و یکی از مراکز فرهنگی و هنری ایران.

 

از هالیوود ریپورتر تا ایندی وایر فیلم فرهادی را ستایش کردند

تمجید منتقدان و نویسندگان سینمایی از «قهرمان»

فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی پس از رونمایی در جشنواره کن با بازخورد مثبت منتقدان رو به رو شد و برخی آن را بهترین فیلم این کارگردان از زمان ساخت «جدایی» توصیف کردند که در ادامه بخشی از این یادداشت ها را می خوانید:

فرانس ۲۴: ساخته جدید فرهادی فیلم بسیار منسجمی است و در واقع پرتره ای از طبیعت بشر را به تصویر می کشد.

هالیوود ریپورتر: اصغر فرهادی به دلیل تجربیات سینماییش می تواند در شگفت انگیز ترین مکان ها درام پیدا کند.او بعد از فیلم «همه می دانند» حالا با «قهرمان» ، یک فیلم بسیار خوب درباره صداقت ، افتخار و آزادی، به ایران بازگشته است.مثل تمام کارهای فرهادی عناصر دراماتیک در این فیلم رخنه کرده است.

ایندی وایر: آخرین فیلم فرهادی درباره یک معضل اخلاقی است و بهترین فیلم او از زمان «جدایی نادر از سیمین» است.

گاردین: یکی از نقاط قوت فیلم بازی هوشمندانه و ظریف امیر جدیدی در نقش رحیم است.

اسکرین دیلی: درام جدید اصغر فرهادی سوالات اخلاقی را در یک درام واقعا جذاب جاسازی کرده است و همه آن ها متصل می شود به نقشی که امیر جدیدی به طور خیره کننده ای بازی کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فیلم قهرمان

دانلود فیلم قهرمان

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5474 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟