پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

پرواز پگاسوس استانبول تهران

پرواز پگاسوس استانبول تهران

پرواز استانبول به تهران

همه ما در سفر به استانبول به دنبال دیدن جذابیت‌های گردشگری و توریستی این شهر زیبا هستیم. درعین‌حال استفاده از تنوع غذایی و هتل‌های مناسب در این شهر برای همه گردشگران اهمیت دارد. اما یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که می‌توان خاطره سفری خوش و دل‌انگیز را برای گردشگران به همراه بیاورد، انتخاب روش مناسب سفر است.

همه ما در سفر به استانبول به دنبال دیدن جذابیت‌های گردشگری و توریستی این شهر زیبا هستیم. درعین‌حال استفاده از تنوع غذایی و هتل‌های مناسب در این شهر برای همه گردشگران اهمیت دارد. اما یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که می‌توان خاطره سفری خوش و دل‌انگیز را برای گردشگران به همراه بیاورد، انتخاب روش مناسب سفر است.

هرچند روش سفر زمینی با اتوبوس و قطار نیز وجود دارد؛ اما سفر هوایی با ناوگان هوایی باکیفیت، محبوبیت بیشتری دارد. البته نمی‌توان انکار کرد که کیفیت ارائه شده در مسیر سفر، در تعیین قیمت بلیط ترکیه استانبول اثرگذار است. همچنین در میان انواع ناوگان هوایی که شما می‌توانید برای خرید پرواز استانبول به تهران استفاده کنید، پرواز با ناوگان هوایی پگاسوس است. ایرلاینی بزرگ و محبوب که امکانات متفاوتی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید، پیشنهاد می‌کنم با امکانات و ویژگی‌های ایرلاین پگاسوس بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه فعالیت ایرلاین پگاسوس

این ایرلاین ترکیه‌ای در سال 1990 تاسیس شد و تا به امروز فعالیت خود را در زمینه ناوگان هوایی توسعه داده است. به همین دلیل امروز تبدیل به یکی از ایرلاین‌های بزرگ این کشور شده است. در حال حاضر این ناوگان هوایی بین‌المللی به 33 مقصد مختلف در کشور در ترکیه و 72 مقصد خارجی پرواز انجام می‌دهد.

اگرچه مسافران  و گردشگران کشورهای مختلف و ایران می‌توانند از ایرلاین‌های دیگر برای تردد استفاده کنند؛ اما محبوبیت بالای این ناوگان باعث شده که تمایل زیادی به استفاده از خدمات آن نشان دهند. به همین دلیل بیشتر مسافران ایرانی هم با خرید پرواز استانبول به تهران از این ایرلاین، سفر خود را به پایان می‌رسانند.

پرواز استانبول به تهران

یکی از دلایل محبوبیت این شرکت هواپیمایی، قیمت ارزان آن است. قیمت ارائه خدمات در این ایرلاین به‌قدری مناسب و اقتصادی است که باعث شده دو سال پیاپی جایزه ارزان‌ترین هواپیمایی اروپا را به دست بیاورد. درعین‌حال قیمت بلیط ترکیه استانبول با این ایرلاین به‌قدری مناسب است که پگاسوس در سال 2019 هم رکورد جدید زد و میزان ترافیک مسافران در این شرکت به بیشتر از 13 میلیون نفر رسید. این رقم رشد 18 درصدی محبوبیت این ناوگان هواپیمایی را نشان می‌دهد.

کلاس‌های پروازی ناوگان هوایی پگاسوس

پگاسوس سه کلاس پروازی شامل اسنشیال، ادونتیج، بیزینس فلکس دارد و هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. به‌طور مثال کلاس اسنشیال ارزان‌ترین کلاس پروازی این شرکت هواپیمایی است و کلاس بیزنس بهترین سطح آن را دارد. همچنین در کلاس پرواز بیزنس، مسافران می‌توانند صندلی‌هایی کاملا راحت با فضای کافی برای خود انتخاب کنند. در کلاس پروازی بیزینس مسافران می‌توانند علاوه بر فضای کافی و راحت در سفر، تا 20 کیلوگرم بار اضافی همراه داشته باشند.

چرا پگاسوس محبوب است؟

همان‌طور که بیان شد مهم‌ترین ویژگی این ایرلاین، ارائه پروازهایی با قیمت مناسب و ارزان است. البته در کنار قیمت مناسب، امکانات خوبی هم در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا سفری راحت و خاطره‌انگیز را پشت سر بگذارند.

علاوه بر آن پگاسوس امکان حمل‌ونقل مسافران با قیمت مناسب در مسیرهای کوتاه و بلند را فراهم می‌کند. درعین‌حال هدف از راه‌اندازی این شرکت هواپیمایی، ارائه شبکه پروازی گسترده با فرکانس پروازی بالا برای همه میهمانان است.

گسترش خدمات پروازی در این شرکت طی سال‌های فعالیتش باعث شده که هرروز تعداد کارکنان آن‌هم افزایش پیدا کند؛ به‌طوری‌که در حال حاضر این شرکت تبدیل به خانواده‌ای 5837 نفری شده است. پگاسوس علاوه بر ارائه فرصت‌های سفر اقتصادی، ایمنی و راحت،  در زمینه‌های فناوری پرواز هم فعالیت می‌کند و در این زمینه هم سرمایه‌گذاری‌های متفاوتی انجام داده است. به همین دلیل تبدیل به بهترین مرکز آموزشی پرواز ترکیه شده است.

ویژگی خدمه ایرلاین پگاسوس

سفر با ایرلاین پگاسوس

انتخاب و خرید پرواز استانبول به تهران با ایرلاین پگاسوس، امکانات متفاوتی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید علاوه بر قیمت مناسب سفر از پذیرایی مناسب و باکیفیت خدمه این ایرلاین هم بهره ببرید. همه مهمانداران و خدمه شرکت پگاسوس جزو آموزش‌دیده‌ترین افراد در این زمینه هستند. علاوه بر آن تمام  میهمان‌داران این شرکت هواپیمایی از ملیت‌ها و ادیان مختلف مشغول به کار هستند تا به‌راحتی با تمام مسافران با فرهنگ و زبان‌های مختلف ارتباط برقرار کنند.

قوانین حمل بار شرکت هواپیمایی پگاسوس

اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید و بعد از اطلاع از قیمت بلیط ترکیه استانبول در شرکت هواپیمایی پگاسوس، بهتر است با قوانین این شرکت هواپیمایی هم آشنا باشید تا روند سفری بهتر را تجربه کنید. در این شرکت هواپیمایی میزان بار مجاز برای هر مسافران با توجه به کلاس پروازی متفاوت است.

به‌طور مثال کلاس پروازی اسنشیال، ارزان‌ترین کلاس پروازی این شرکت است و میزان بار مجاز برای هر مسافر 15 کیلوگرم بار چمدان در سفرهای داخلی و 20 کیلوگرم بار برای سفرهای خارجی در نظر گرفته می‌شود.

اگر بخواهید از کلاس پروازی ادونتیج استفاده کنید، می‌توانید میزان بار مجاز را تا 5 کیلوگرم برای هر نفر افزایش دهید. همچنین در کلاس پروازی اکسترا پگاسوس نیز هر مسافر می‌تواند 10 کیلوگرم بیش‌تر همراه داشته باشد. درنهایت اینکه همه مسافران مجاز هستند که تا 8 کیلوگرم بار دستی داخل کابین همراه داشته باشند. البته ابعاد بار دستی نباید بیشتر از 20*40*55 سانتیمتر باشند.

مسافران علاوه بر بار دستی می‌توانند وسایل شخصی مختلفی مانند ویلچر تاشو، کیف‌دستی، چتر، دوربین، کالسکه‌ی کودک تاشو، کتاب و مجلات، لپ‌تاپ، کت‌وشلوار، کیف دوربین عکاسی و غذای نوزادان خود را داخل کابین ببرند و به آسانی سفر هوایی خود را به پایان برسانند. البته به یاد داشته باشید که این نوع وسایل بار دستی نیستند و مسافرانی که بیش از حد مجاز بار دستی همراه داشته باشند، باید مبلغ اضافه بابت این بارها پرداخت کنند.

 

 

پایان ریپورتاژ آگهی

کول دانلود هیچ گونه مسوولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد!

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟