پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

اسپاتیفای بی تی اس

ورود به TOP10 اسپاتیفای!

 

بیوگرافی اعضای BTS

 

گروه BTS با کسب مجموعا 23/5 میلیارد استریم در پلتفرم Spotify به جمع  TOP10 پراستریم ترین هنرمندان تاریخ اسپاتیفای  پیوست!!!

 

 

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک سرویس فری‌ میوم است، یعنی ویژگی‌ های اساسی همراه با تبلیغات، رایگان هستند، در حالی که ویژگی‌های اضافی شامل کیفیت پخش بهتر و دانلودهای موسیقی آفلاین از طریق پرداخت اشتراک ارائه داده می‌شود.

این پلتفرم برای بیشتر دستگاه‌های به روز و هوشمند، مانند رایانه‌های ویندوز، مک‌راو اس و لینوکس و همچنین تلفن‌های همراه هوشمند و آیپد و تبلت های اندروید موجود و قابل نصب و استفاده است.

موسیقی می‌تواند از طریق راه های مختلف مثل هنرمند، آلبوم، سبک، لیست پخش یا ناشر مرور یا جستجو شود. کاربران می‌توانند لیست‌های پخش را ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید قطعات را بر روی رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و با  کاربران دیگر لیست‌پخش بسازید.

اسپاتیفای دسترسی به بیش از 30 میلیون آهنگ را فراهم ممکن کرده است . تا ژوئن 2016 اسپاتیفای، 100 میلیون کاربر فعال ماهانه و تا مارس 2017، 50 میلیون مشترک پرداختی داشته است.

 

بیوگرافی اعضای گروه


BTS یک گروه پسرانه از کره جنوبی است که از 7 عضو تشکیل شده است: RM، Jin، Suga، J-Hope، Jimin، V و Jungkook و به طرفداران این گروه A.R.M.Y نیز گفته میشود.

آنها تحت Big Hit Music (بخشی از HYBE Labels) هستند. BTS در 13 ژوئن 2013 با آهنگ اصلی “No More Dream” در آلبوم “2 Cool 4 Skool” شروع به کار کرد.

 

زندگینامه اعضای BTS

 

اینستاگرام گروه بی تی اس : bts.bighitofficial


 

اعضای گروه:

نفر اول: RM (آر ام)

 

آر ام از BTS

 

اسم استیج : RM

اسم اصلی : کیم نام جون

جایگاه : لیدر , رپ خوان اصلی

تاریخ تولد : 12 سپتامبر 1994

قد : 180 سانتی متر

گروه خونی : A

تایپ شخصیتی : ENFP

اینستاگرام : rkive

در سئول (Sangdo-dong) به دنیا آمد و یک خواهر کوچکتر به نام کیم کیونگ مین دارد. غذاهای مورد علاقه او گوشت (مخصوصا سامگیوپسال) و کالگوکسو (نودل با چاقوی کره ای) است. 

برخلاف ظاهر جدی و عصبی که دارد بسیار بازیگوش و آرام است .رنگ های مورد علاقه اش مشکی، صورتی و بنفش , عدد مورد علاقه او 1 و همچنین وسایل مورد علاقه اش لباس، کامپیوتر و کتاب است.

الگوهای او Kanye West و A$AP Rocky هستند و تاکنون بیش از 160 آهنگ را با هم آهنگسازی و تولید کرده است. نامجون در 13 نوامبر 2017 در کافه رسمی طرفداران گروه پیامی نوشت و اعلام کرد که نام صحنه خود را از Rap Monster به RM تغییر داده است. نامجون اظهار داشت که “RM” مخفف “من واقعی” (Real Me) است. – RM در TC Candler “100 خوش تیپ ترین چهره 2018” در رتبه 79 قرار دارد.

شخص ایده آل RM: “کسی که جذاب, متفکر و با اعتماد به نفس است»

 


نفر دوم : Jin (جین)

 

جین BTS

 

اسم استیج : Jin

اسم اصلی : کیم سوک جین

جایگاه : خواننده , ویژوال گروه

تاریخ تولد : 4 دسامبر 1992

قد : 178 سانتی متر

گروه خونی : O

تایپ شخصیتی : INTP

اینستاگرام : jin

 

 

سوک جین در Anyang، Gyeonggi-do به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر به نام کیم سوک جونگ دارد که 2 سال از او بزرگتر است. او قدیمی ترین عضو بی تی اس است. عدد مورد علاقه او 4 , هوای مورد علاقه نور خورشید بهاری و رنگ مورد علاقه اش آبی است.

سرگرمی های او شامل: آشپزی، بازی های ویدیویی در دستگاه های نینتندو، گرفتن selcas.میباشد.. الگوی او T.O.P از BIGBANG است. وقتی گرسنه باشد چشم چپش را پلک می زند.

آشپز خیلی خوبی است و غذاهای مورد علاقه او خرچنگ، گوشت و نانگمیون (نودل سرد کره ای) میباشند.  جین در TC Candler “100 زیباترین چهره 2019” در رتبه 44 قرار گرفت.

شخص ایده آل جین، دختری است که ظاهر و شخصیتش شبیه توله سگ ها باشد، در آشپزی خوب، مهربان و به خوبی مراقبش یاشد.

 


نفر سوم : شوگا (Suga)

 

شوگا BTS

 

اسم استیج : Suga

اسم اصلی : مین یون گی

جایگاه : رپ خوان اصلی

تاریخ تولد : 9 مارس 1993

قد : 174 سانتی متر

گروه خونی : O

تایپ شخصیتی : INTP

اینستاگرام : agustd

اسپاتیفای بی تی اس

مین یونگی در بوک گو، دایگو، کره جنوبی به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر به نام مین گئومجی (متولد مین جونکی) دارد.  وقتی عصبی است و وقتی گریه می کند با لهجه ستوری صحبت می کند.

سرگرمی های او شامل: هیچ کاری در زمانی که وقت آزاد دارد، عکس گرفتن، دوری از انجام کار.. غذای مورد علاقه اش گوشت , رنگ مورد علاقه اش سفید و عدد مورد علاقه او 3 است 

شوگا عاشق عکس گرفتن است. آب و هوای مورد علاقه او جایی است که می تواند در روز آستین کوتاه و در شب آستین بلند بپوشد. 

الگوهای او Kanye West، Lupe Fiasco، Lil Wayne و Hit Boy هستند. – Suga بیش از 120 آهنگ را ساخته و تولید کرده است. شوگا از نام مستعار آگوست دی برای کارهای انفرادی خود استفاده می کند. (“DT”، مخفف محل تولد او “Daegu Town” و “Suga” که به عقب نوشته شده است) – شوگا در TC Candler “100 خوش تیپ ترین چهره 2018” در رتبه 67 قرار دارد

شخص ایده آل او کسی است که موسیقی، به خصوص هیپ هاپ را دوست دارد و  واقعاً به ظاهر و صورت آن شخص اهمیتی نمی دهد!

 


نفر چهارم : جی هوپ (J-Hope)

 

جی هوپ BTS

 

اسم استیج : J-Hope

اسم اصلی : جونگ هو سوک

جایگاه : رقاص اصلی , خواننده

تاریخ تولد : 18 فوریه 1994

قد : 177 سانتی متر

گروه خونی : A

تایپ شخصیتی : ESFJ

اینستاگرام : uarmyhope

اسپاتیفای بی تی اس

جونگ هو سوک در گوانگجو، کره جنوبی به دنیا آمد و یک خواهر بزرگتر به نام Mejiwoo دارد همچنین پدرش معلم ادبیات دبیرستان است. هو سوک نام “جی هوپ” را به عنوان نام هنری خود انتخاب کرد چونکه می خواهد منبع نور و امید برای طرفدارانش باشد.  او کیمچی را دوست دارد , رنگ مورد علاقه او سبز عدد مورد علاقه 7 و فصل مورد علاقه اش بهار است.  سرگرمی های او شامل : گوش دادن به موسیقی و خرید ویترینی است.  است.

شخص بسیار تمیزی است و از ورزش کردن متنفر است. الگوهای او G-dragon BIGBANG، A$AP Rocky، J.Cole و Beenzino هستند و فکر می کند موهای قرمز بیشتر به او می آید. 

J-Hope بیش از 110 آهنگ را ساخته/تولید کرده است. – در 2 مارس 2018، J-Hope اولین میکس نوار خود را با نام Hope World با عنوان آهنگ Daydream منتشر کرد.

وی در TC Candler “100 زیباترین چهره 2018” در رتبه 88 قرار دارد.

شخص ایده آل اش دختری است که او را دوست دارد، در آشپزی مهارت دارد و زیاد فکر می کند.

 


نفرپنجم : جیمین (Jimin)

 

جیمین BTS

 

اسم استیج : Jimin

اسم اصلی : پارک جی مین

جایگاه : خواننده و رقاص اصلی

تاریخ تولد : 13 اکتبر 1995

قد : 174 سانتی متر

گروه خونی : A

تایپ شخصیتی : ENFJ

اینستاگرام : j.m

اسپاتیفای بی تی اس

پارک جی مین در بوسان کره جنوبی به دنیا آمد و یک برادر کوچکتر به نام پارک جیهیون دارد. جیمین آخرین عضوی بود که به BTS پیوست.  سرگرمی های او شامل: هر زمان که فرصت پیدا کند، استراحت می کند

عدد مورد علاقه او شماره 3 , رنگ های مورد علاقه  آبی و مشکی و غذاهای مورد علاقه او گوشت خوک، اردک، مرغ، میوه و کیمچی جیجی است. جیمین اسفناج را دوست ندارد . او هوای آفتابی و خنک را ترجیح می دهد.

 او به شوخی به اعضای همکارش ضربه می زند تا محبت خود را به آنها نشان دهد .اگر آهنگی در حال پخش باشد، مهم نیست که وسطش باشد یا اخرش، شروع به رقصیدن می کند.  الگوی او TaeYang از BIGBANG است.  جیمین در TC Candler “100 زیباترین چهره 2019” در رتبه 19 قرار گرفت.

شخص ایده آل جیمین یک دختر خوب و بامزه است که از او کوچکتر است.

 


نفر ششم : وی (V)

 

وی BTS

 

اسم استیج : V

اسم اصلی : کیم تهیونگ

جایگاه : خواننده , رقاص اصلی , ویژوال

تاریخ تولد : 30 دسامبر 1995

قد : 178 سانتی متر

گروه خونی : AB

تایپ شخصیتی : INFP-T

اینستاگرام : thv

 

کیم ته هیونگ در Daegu متولد شد، اما بعدا به Geochang نقل مکان کرد و در آنجا زندگی خود را گذراند تا اینکه به سئول نقل مکان کرد.  او یک خواهر کوچکتر (کیم یون جین) و یک برادر کوچکتر (کیم جونگ گیو) دارد.

غذاهای مورد علاقه Japchae و هر نوع گوشتی است.  سرگرمی ها: جستجوی موسیقی ای که هیچکس به آن گوش نمی دهد،کامپیوتر. – عدد مورد علاقه او 10 و رنگ مورد علاقه اش خاکستری است.

لقبش Blank Tae هست و عادت دارد ناخن هایش را بجود و زبانش را بیرون بیاورد. الگوی او پدرش است. آیتم های مورد علاقه عبارتند از کامپیوتر، عروسک های بزرگ، لباس، کفش، لوازم جانبی و هر چیز منحصر به فرد.

اعضای گروه می گویند تهیوتگ آشپز وحشتناکی است. در سریال کره ای هوارنگ (2016-2017) بازی کرد.V رتبه اول را در «100 چهره زیبای برتر سال 2017» کسب کرد و فکر می کند موهای قرمز بیشتر به او می آید

شخص ایده آل V کسی است که از او مراقبت می کند و فقط او را دوست دارد و عشوه و دلبری بلد باشد.

 


نفر هفتم : جونگ کوک (V)

اسپاتیفای بی تی اس

جونگ کوک BTS

 

اسم استیج : JungKook

اسم اصلی : جون جونگ کوک

جایگاه : خواننده اصلی, رقاص اصلی , رپ خوان

تاریخ تولد : 01 سپتامبر 1997

قد : 178 سانتی متر

گروه خونی : A

تایپ شخصیتی : INTP-T

اینستاگرام : abcdefghi__lmnopqrstuvwxyz

 

او در بوسان کره جنوبی به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر به نام جئون جونگهیون دارد. وی قبل از پیوستن به گروه، بازیکن هندبال بود. به نقاشی علاوه دارد . غذای نورد علاقه اش هر چیزی با آرد (پیتزا، نان و غیره) هستش.
عدد مورد علاقه اش 1 و رنگ مورد علاقه اش مشکی است. جونگ کوک فکر می کند رنگ موی مشکی بیشتر به او می آید.
گفته شده آشپز بسیار ماهری است بعلاوه کفش و آرایش را دوست دارد.جونگ کوک در TC Candler در رتبه اول “100 خوش تیپ ترین چهره 2019” قرار دارد!!!!!! همچنین الگوی او G-Dragon از BIGBANG است.
شخص ایده آل جونگ کوک کسی است که حداقل 168 سانتی متر قد داشته باشد اما از او کوچکتر باشد، همسر خوبی باشد،

در آشپزی خوب، باهوش و خوش اخلاق باشد. همچنین دختری که او را دوست دارد و در خوانندگی مهارت دارد.

 

اسپاتیفای بی تی اس

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4924 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟