پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

تفاوت رویال بلیت کلش با بلیط طلایی کلش اف کلنز

تفاوت رویال بلیت کلش با بلیط طلایی کلش اف کلنز

ویژگی های بلیط طلایی کلش آف کلنز

تفاوت رویال بلیت کلش با بلیط طلایی کلش اف کلنز شرکت سوپرسل، سازنده دو مورد از محبوب ترین بازی های آنلاین با نام های کلش رویال و کلش آف کلنز است.

شرکت سوپرسل، سازنده دو مورد از محبوب ترین بازی های آنلاین با نام های کلش رویال و کلش آف کلنز است. این دو بازی به دلیل بهره بردن از ویژگی های منحصر به فرد و رقابت های بسیار تنگاتنگ، توانسته اند نظر میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان را به سمت خود جلب کنند. از جمله ویژگی های قابل توجه و مشهور این دو بازی، می توان به رویال بلیت کلش رویال و بلیط طلایی کلش آف کلنز اشاره کرد. این دو بلیط برای کاربران این دو بازی طراحی شده اند تا میزان مهیج بودن رقابت در آن ها را به حداکثر برسانند.

از آنجایی که رویال بلیط کلش رویال به خودی خود یک رقیب جدی برای بلیط طلایی کلش آف کلنز محسوب می شود، بهتر است تفاوت های این دو آیتم درون برنامه ای را بدانید.. در ادامه این مطلب، نقاط تمایز این دو آیتم را برای شما شرح خواهیم داد تا با آگاهی کامل نسبت به خرید گزینه مطلوب از فروشگاه آسان جم اقدام کنید.

ویژگی های رویال بلیت کلش رویال

همان طور که می توان از نام این آیتم درون برنامه ای متوجه شد، رویال بلیت در داخل بازی کلش رویال کاربرد دارد. با توجه به اینکه خرید رویال بلیت نیازمند پرداخت هزینه است، مطمئنا امکاناتی را در اختیار خریداران قرار می دهد که باعث شده به این مقدار مشتری داشته باشد. در ادامه، قصد داریم ویژگی ها و مزایای خرید رویال بلیت کلش رویال را برایتان شرح دهیم:

·       صندوقچه و جوایز ویژه

زمانی که شما رویال بلیت را در اکانت کلش رویال خود استفاده کنید، جوایز و صندوقچه های ویژه به صورت مداوم به شما اهدا خواهند شد؛ بنابراین می توانید با سرعت پیشرفت کرده و در مدت زمان کوتاه لول کاراکتر های خود را افزایش دهید. جوایز و مزایای قابل توجهی که رویال بلیت برای کاربران به همراه دارد با در نظر داشتن قیمت رویال بلیت کلش رویال، کاملا با صرفه است و توانسته توجه میلیون ها کاربر را به خود جلب کند.

ویژگی های رویال بلیت کلش رویال

·       مسابقات انحصاری رویال پس

جهت ورود به برخی از مسابقاتی که به صورت انحصاری برای کاربران ویژه طراحی شده اند، باید رویال بلیت خریداری شود. همان طور که در آموزش خرید رویال بلیت کلش رویال نوشته شده، با استفاده از این بلیت می توانید در تمام مسابقات ویژه کلش رویال شرکت کنید.

·       تشکیل صف برای باز کردن صندوق ها

یکی از دغدغه کاربران برای استفاده کامل از وقت، باز کردن پشت سر هم و سریع صندوقچه ها است. رویال بلیت کلش رویال این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا صف باز کردن صندوقچه ها را تشکیل دهید و حتی زمانی که آنلاین نیستید هم از این مزیت بهره مند شوید.

ویژگی های بلیط طلایی کلش آف کلنز

حالا که با ویژگی های رویال بلیت کلش آف کلنز آشنا شدید، نوبت به شناخت ویژگی های بلیط طلایی کلش آف کلنز می رسد. این آیتم به صورت کامل با رویال بلیت متفاوت است؛ اگر چه هر دو بازی و آیتم توسط شرکت بزرگ سوپرسل طراحی و مدیریت می شوند. از جمله مشهور ترین ویژگی های بلیط طلایی کلش آف کلنز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       زمان کمتر ساخت و ساز

همان طور که می دانید، ساخت و ساز و آپدیت هر کدام از ساختمان ها در بازی کلش آف کلنز زمان بر است. برای به حداقل رساندن این زمان و تسریع ساخت و ساز، می توانید نسبت به خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز اقدام کنید.

ویژگی های بلیط طلایی کلش آف کلنز

·       درآمد بیشتر

بلیط طلایی بازی کلش آف کلنز به صورت همزمان درآمد شما را در میادین نبرد نیز افزایش می دهد. به طوری که شما می توانید با حداقل تلاش و با کمترین زحمت، مخازن سکه، اکسیر و نفت خود را پر کنید. همچنین تعداد الماس هایی که شما در طول بازی و به بهانه های مختلف دریافت خواهید کرد، به قدری زیاد است که موجب سرعت بخشیدن به رشد تصاعدی اکانت کلش آف کلنز شما می شود.

·       هزینه کمتر آپدیت کاراکتر ها

آخرین ویژگی منحصر به فرد بلیط طلایی، کاهش قابل توجه قیمت آپدیت کاراکتر های بازی است. شما ضمن این که درآمد بیشتری در کلش آف کلنز خواهید داشت، می توانید کاراکتر های خود را با هزینه کمتری نیز آپدیت کنید.

حال که تفاوت های رویال بلیت و بلیط طلایی را می دانید، نوبت به معرفی وبسایت آسان جم می رسد. بعد از فراگیری کامل نحوه خرید رویال بلیت کلش رویال، می توانید این آیتم ها را از سایت آسان جم خریداری کنید؛ چرا که آسان جم بزرگ ترین تامین کننده پول درون برنامه ای و آیتم برای بازی های مختلف در ایران است.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟