پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بهترین دوربین گوشی تا 5 میلیون

بهترین دوربین گوشی تا 5 میلیون

بهترین دوربین گوشی

شاید با خودتان فکر کنید برای خرید گوشی با امکانات نسبتا خوب، باید هزینه بالایی بپردازید. ما اینجاییم که به شما بگوییم می‌شود با قیمتی مناسب، گوشی با امکانات خوب خریداری کرد. در ادامه قصد داریم تا لیستی از بهترین گوشی زیر 5 میلیون تومان را ارائه دهیم.

شاید با خودتان فکر کنید برای خرید گوشی با امکانات نسبتا خوب، باید هزینه بالایی بپردازید. ما اینجاییم که به شما بگوییم می‌شود با قیمتی مناسب، گوشی با امکانات خوب خریداری کرد. آیا می توان بهترین دوربین گوشی را انتخاب کنیم؟ در ادامه قصد داریم تا لیستی از بهترین گوشی زیر 5 میلیون تومان را ارائه دهیم.

برای خرید گوشی موبایل از سایت خرید گوشی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ فروشگاه‌های اینترنتی موبایل زیادی هستند که انواع و اقسام گوشی‌های موبایل را می‌فروشند اما همه‌ی آن‌ها قابل اعتماد نیستند، مثلا خیلی از سایت‌های خرید گوشی با شعار خرید اینترنتی گوشی ارزان، مشتری جذب می‌کند.

سامسونگ گلکسی A22

گوشی گلکسی A22 4G سامسونگ در میان میان‌رده‌های اقتصادی، یکی از باکیفیت‌ترین و زیباترین محصولات است.

نمایشگر سوپرامولد این گوشی سبک دارای نرخ نوسازی 90 هرتز، روشنایی تا 600 نیت و وضوح تصویر 720*1600 پیکسل است. بعلاوه، شاهد سیستم‌عامل اندروید 11 با رابط کاربری OneUI 3.1 و تراشه مدیاتک هلیو G80 در این گوشی هستیم. با توجه به نتایج تست بنچمارک، این گوشی توانایی اجرای بازی‌هایی با مشخصات بالا را ندارد ولی از پس پردازش‌های روزانه و بازی‌های سبک به‌خوبی برمی‌آید.

دوربین‌های پشتی آن عبارت‌اند از: دوربین واید 48 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل و دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق.

عکس‌های ثبت‌شده با دوربین اصلی و اولترا واید، در نور کافی بسیار باکیفیت‌اند. عملکرد دوربین ماکرو نیز در صورت نبود لرزش، بسیار خوب گزارش‌شده است. به لطف افزودن مد عکاسی در شب به این گوشی، ثبت تصاویری باکیفیت در شب نیز ممکن شده است.

ظرفیت باتری آن 5000 میلی‌‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی است که قادر است در تمام طول روز شارژ را در خود نگاه دارد.

عملکرد اسپیکرها نسبتاً عالی است ولی کیفیت آن در میزان صدای بلند افت می‌کند. ولی در مقایسه با دیگر گوشی‌های هم‌رده، می‌توان گفت عملکرد قابل‌قبولی دارد.

در آخر باید گفت این محصول خوش‌دست و زیبا، دارای سخت‌افزاری نسبتا قوی است که از پس پردازش کارهای روزانه به‌خوبی برمی‌آید. علاوه بر آن، صفحه‌نمایش باکیفیت، دوبین‌های عالی و باتری با ظرفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث شده تا A22 به یک محصول باارزش خرید بالا تبدیل بشود.

شیائومی Redmi 10

ردمی 10 از گوشی‌های نسبتاً جدید شیائومی با ویژگی‌های جالب‌توجه است.

طراحی این گوشی خوش‌دست و سبک، بسیار شبیه ردمی نوت 10 است. نمایشگر LCD آن دارای نرخ نوسازی 90 هرتز است که از چند حالت مختلف برای نمایش رنگ‌ها بهره برده است. ولی بااین‌وجود، عملکردش زیر نور مستقیم آفتاب چندان عالی نیست.

بلندگوهای استریو این گوشی، کیفیت صدای مطلوبی تولید می‌کنند، به‌طوری‌که حتی در بالاترین میزان صدا، کیفیت صدا افت نمی‌کند، به همین دلیل برای بازی کردن، تماشای فیلم و ویدئو عالی است.

سیستم‌عامل آن اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12.5 است که باعث ایجاد فضایی نرم و روان برای اجرای اپلیکیشن‌های مختلف شده است.

ازنظر سخت‌افزاری، مجهز به تراشه هلیو G88 است که از پس پردازش‌های روزانه و اجرای بازی‌های نه‌چندان سخت به‌سادگی برمی‌آید.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی (با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی) در تمامی روز شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند.

اما مهم‌ترین نقطه قوت این گوشی دوربین‌هایش است که تجربه عکاسی عالی (حتی در شب) را برای کاربران فراهم می‌کند.

در آخر باید گفت ردمی نوت 10 با داشتن امکاناتی ازجمله جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا، پشتیبانی از کارت حافظه، دوربین‌های باکیفیت، امکان شارژ معکوس، صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی 90 هرتز، بلندگوهای باکیفیت استریو و قیمت بسیار مناسب، گوشی باارزش خرید بالا به شمار می‌آید.

گوشی Infinix Hot 11s

بهترین دوربین گوشی

اینفینیکس Hot 11s از بهترین گوشی زیر 5 میلیون تومان و با عملکرد نرم و روان است که امکانات خوبی برای کاربر فراهم می‌کند.

طراحی خاص و متفاوت، حسگر اثر انگشت سریع، خوش‌دست بودن، نمایشگر سوپر امولد با نرخ نوسازی 90 هرتز و رزولوشن FHD+، کیفیت صدای شفاف، رسا و عالی، اسپیکرهای استریو، تراشه هلیو G88 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، ویژگی‌هایی است که نمی‌توان از کنارشان ساده گذشت.

درباره دوربین‌ گوشی باید گفت که کیفیت تصاویر با دوربین اصلی در روز خوب است ولی دقت رنگ عالی ندارد. دوربین سلفی‌اش نیز عکس‌های قابل‌قبولی ثبت می‌کند؛ ولی کیفیت تصاویرش عالی نیست.

در آخر باید گفت با توجه به بودجه محدود، این محصول با نمایشگر بزرگ و باکیفیتش، شارژدهی خوب به همراه دوربین اصلی نسبتاً مطلوب می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

شیائومی ردمی Note 8 2021

یکی دیگر از گوشی‌های خوب در بازه 5 میلیون، ردمی Note 8 2021 است.

یکی از بارزترین ویژگی‌های این گوشی طراحی‌اش است، به‌گونه‌ای که در نگاه اول این‌گونه به نظر می‌رسد که با یک گوشی پرچم‌دار سروکار داریم. ولی از بزرگ‌ترین اشکالات این گوشی، توزیع ناهمگون وزن در آن است، به‌گونه‌ای که نیمه بالایی از نیمه پایینی سنگین‌تر است، به همین دلیل استفاده طولانی‌مدت، باعث خستگی دست می‌شود.

نمایشگر FHD+ این گوشی با پشتیبانی از فناوری IPS یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگرها نسبت به هم‌رده‌های خود است. از نقاط قوت این گوشی، استفاده از گوریلاگلس 5 برای محافظت از نمایشگر و قاب پشت گوشی است.

تراشه به‌کاررفته در این گوشی، مدیاتک هلیو G85 که عملکرد قابل‌قبولی در پردازش کارهای روزانه و بازی‌های نه‌چندان سنگین دارد.

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی‌اش، حداقل تا یک روز شارژ گوشی را نگاه می‌دارد. این باتری از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند ولی از شارژ بی‌سیم خیر؛ شاید همین ازجمله نقاط ضعفش باشد، ولی با توجه به قیمت مناسبش، می‌توان آن را نادیده گرفت.

Note 8 2021 دارای چهار دوربین در پشت است که کیفیت مطلوبی دارند؛ طوری که به جرات می‌توان ‌گفت در مقایسه با دیگر هم‌رده‌هایش در این رنج قیمتی، از بهترین‌ها به شمار می‌روند.

در آخر باید گفت در کنار تمامی نقاط ضعفش، بخش‌های قدرتمند زیادی دارد که به‌سادگی نقاط ضعفش را پوشش می‌دهد.

گوشی Xiaomi Note 11

بهترین دوربین گوشی

یکی دیگر از گوشی‌های خوب اقتصادی، ردمی نوت 11 شیائومی است که به لطف مشخصات رضایت‌بخش فنی‌اش، عملکرد قابل‌قبولی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از نقاط قوت این گوشی، نمایشگر باکیفیت سوپرامولدش است که از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند.

4 دوربین پشتی عبارت‌اند از: دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، سنسور 8 مگاپیکسل فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق که در کل تصاویر مطلوبی را ثبت می‌کنند.

از بزرگ‌ترین نقطه قوت این گوشی، سخت‌افزار قدرتمند اسنپدارگون 680 4G آن است که در اجرای بازی‌های آنلاین عملکرد واقعاً خوبی دارد.

درنهایت، به باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر ساعتی‌اش (با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی) می‌رسیم که توانایی 100% شارژ تنها در یک ساعت را دارد.

در یک‌کلام، اسپیکرهای استریو باکیفیت صدای مطلوب، باتری عالی، دوربین باکیفیت، سخت‌افزار قدرتمند و صفحه‌نمایش باکیفیت در کنار قیمت واقعاً مناسب، چیزی نیست که به‌سادگی بتوان از آن گذشت.

گلکسی M12 سامسونگ

بهترین دوربین گوشی

از بهترین گوشی زیر 5 میلیون، گلکسی M12 است که طراحی کاربرپسند و نمایشگر باکیفیت (با نرخ نوسازی 90 هرتز) دارد.

پردازنده این گوشی، اگزینوس 850 است که از پس بازی‌های سنگین و سبک مانند call of duty و آسفالت 9 برمی‌آید ولی نمی‌توان انتظار بازی‌هایی با فریم ریت بالا را از آن داشت.

دوربین‌های پشتی آن عبارت‌اند از: دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق. رزولوشن دوربین اصلی‌اش نسبت به بسیاری از رقیبان در این رنج قیمتی، بسیار خوب و قابل‌قبول ارزیابی‌شده است. طوری که تصاویر ثبت‌شده در روز کیفیت خوب، جزئیات عالی و کنتراست مناسبی را ارائه می‌کنند. عکاسی در شب نیز با توجه به دریچه دیافراگم دوربین اصلی، عکاسی مطلوب و رضایت‌بخشی خواهد بود.

در آخر، با توجه قیمت ارزان M12، باید گفت این گوشی، یک گوشی باارزش خرید بالاست که امکانات قابل‌قبولی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گوشی موبایل کالایی 100% وارداتی محسوب می‌شود، اگرچه اخیرا گوشی‌های ایرانی هم وارد بازار شده و مورد استقبال قرار گرفته‌اند (مثلا گوشی جی پلاس) اما در سایر برندها قیمت موبایل به صورت دلاری تعیین می‌شود. به همین دلیل نوسانات ارز به شدت و مستقیما روی قیمت گوشی تاثیر می‌گذارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت گوشی به نرخ روز همواره باید سایت‌های معتبر در این زمینه را چک کنید تا قیمت دقیق گوشی را به دست بیاورید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین گوشی زیر 5 میلیون پرداختیم، ما در این بررسی ملاک‌های مختلفی را مدنظر قراردادیم تا ارزش خرید گوشی‌هایی مختلف را مطالعه نماییم. امیدواریم با خواندن این مقاله دیدگاه‌ دقیق و مفیدی برای خرید گوشی به شما عرضه کرده باشیم.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟