پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بهترین میکروفون برای یوتیوب

بهترین میکروفون برای یوتیوب

بهترین میکروفونامروزه افراد زیادی برای گسترش کسب و کار خود، دست به تولید محتوا در زمینه های مربوط به کار خود می زنند. از جمله این اقدامات ضبط ویدیو و ضبط صدا با کیفیت مناسب است. برای این کار به یک میکروفون با کیفیت عالی نیاز دارید تا صدای شما را بدون نویز و صدا های اضافه ضبط و پخش کند.

امروزه افراد زیادی برای گسترش کسب و کار خود، دست به تولید محتوا در زمینه های مربوط به کار خود می زنند. از جمله این اقدامات ضبط ویدیو و ضبط صدا با کیفیت مناسب است. برای این کار به یک میکروفون با کیفیت عالی نیاز دارید تا صدای شما را بدون نویز و صدا های اضافه ضبط و پخش کند.

معرفی بهترین میکروفون برای یوتیوب

1- میکروفون های USB و XLR:

یکی از بهترین میکروفون ها جهت ضبط صفحه نمایش کامپیوتر، صفحه موبایل و یا صداگذاری بر روی ویدیو ها است. این نوع میکروفون علاوه بر کارایی بالا، به راحتی قابل نصب و استفاده می باشد. همچنین برای تهیه میکروفون های XLR برای یوتیوب، به ابزارهای صوتی یو اس بی نیاز دارید که آن را به لپ تاپ و یا تلفن همراه خود متصل کنید.

2- میکروفون Blue Yeti:

از دیگر میکروفون های USB مناسب برای کاربران مبتدی یوتیوب، میکروفون Blue Yeti می باشد. این دستگاه علاوه بر قیمت پایین، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این میکروفون با توجه به قابلیت plug-and-play، قادر به تولید ویدیوهای با کیفیت می باشد. همچنین با توجه به گستره فرکانسی این دستگاه که بین 20 تا 20 کیلوهرتز است می توانید ویدیوهای خود را با جزییات بیشتری ضبط کنید. قابلیت کنترل گین و جک هدفون نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این میکروفون است.

3- میکروفون های گردنی:

از دیگر انواع میکروفون برای یوتیوب، مدل های گردنی می باشد که می توانید به راحتی آن را به منبع صدا نزدیک کنید، بدون آنکه از کیفیت صدا کم شود. این نوع میکروفون توسط گیره به لباس شما متصل شده و در حال حرکت نیز می توانید صحبت کرده و صدای خود را ضبط کنید. در هنگام خرید این میکروفون به نوع رابط آن دقت کنید؛ برخی از آنها برای استفاده در اسمارت فون ها و برخی دیگر برای دوربین های دیجیتالی تک لنزی قابل استفاده است. در واقع برای اتصال آنها می توانید از آداپتورهای مخصوص استفاده کنید. قیمت این میکروفون ها در مقایسه با انواع ثابت آن نیز مناسب تر است.

بهترین میکروفون

4- میکروفون Rode PodMic:

یکی دیگر از بهترین میکروفون ها برای یوتیوب، Rode PodMic است که جزء بهترین میکروفون های داینامیک XLR است. این نوع علاوه بر طراحی بی نظیر از کیفیت صدای بسیار بالایی نیز برخوردار است. همچنین ساختار فلزی این میکروفون باعث افزایش پایداری، جلوگیری از آسیب و محافظت در مقابل گرد و غبار می شود. وجود پاپ فیلتری داخلی این میکروفون باعث حذف صداهای اضافی ناشی از صوت گوینده می شود. گستره فرکانس بالای این دستگاه منجر به ضبط ویدیو و صدا با جزئیات بیشتر می شود.

 

5- میکروفون Electro-Voice RE20:

از دیگر میکروفون های محبوب برای استفاده در یوتیوب می باشد، این مدل برای ضبط ویدیوهای یوتیوب و پادکست بسیار مناسب و دارای عملکرد بالا می باشد. این نوع میکروفون، ملاک های استاندارد صنعتی برای پخش صدا را دارد. در واقع از این میکروفون در رادیو FM و استودیوهای موسیقی، به عنوان دستگاهی درجه یک استفاده می شود. همچنین طراحی Variable-D این امکان را به فرد می دهد که در حین حرکت نیز صحبت کرده و صدا ضبط کند. صدای ایجاد شده توسط این میکروفون بسیار ملایم و طبیعی است. به علاوه قابلیت Mid-Bass، امکان حذف صداهای اضافی ناشی از لاین ها را فراهم خواهد کرد. همچنین با توجه به پاپ فیلتر داخلی این دستگاه، نویزها و صداهای اضافه در هنگام ضبط صدا و صحبت کردن نیز حذف خواهد شد.

6- میکروفون Sennheiser MD 421 II:

این نوع میکروفون برای آن دسته از افرادی مناسب است که در تولید محتوای یوتیوب خود از موسیقی استفاده می کنند. در واقع این میکروفون دارای یک دیافراگم بزرگ است که قابلیت ضبط صدا با فشار بالا را دارد. بنابراین استفاده از این نوع میکروفون برای ضبط صدای طبل و گیتار نیز مناسب است. از دیگر ویژگی های این میکروفون، امکان بازسازی صدا با وضوح بسیار بالا می باشد. با توجه به الگوی صدای قلبی شکل این دستگاه، برای ضبط صدای خوانندگان گروهی و پخش آن نیز بسیار مناسب است.

بهترین میکروفون

7- میکروفون شات گان:

میکروفون های شات گان، یکی دیگر از بهترین ابزارها برای ضبط صدا و ویدیو در یوتیوب است. این نوع میکروفون ها برای ضبط ویدیوهای مستند بسیار مناسب است. در واقع هنگام استفاده از این میکروفون فرد می تواند به راحتی در جهات مختلف حرکت کرده و به جزئیات فیلم مانند نورپردازی و تنظیم صدا توجه نکند. همچنین اگر تمایل به ساخت ویدیوهای بلاگ و انجام مصاحبه به صورت فردی را دارید، این میکروفون کمک بسیاری به شما در این زمینه می کند. همچنین قابلیت نصب میکروفون به پایه های دوربین در هنگام ضبط ویدیو از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.

8- میکروفون El Gato Wave 3:

این میکروفون با توجه به قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود، نیازهای بسیاری از کاربران یوتیوب که در حال انجام تولید محتوا هستند را برطرف می کند. همچنین قیمت آن در مقایسه با سایر دستگاه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. بنابراین کاربران یوتیوب می توانند علاوه بر استریم کردن ویدیوهای خود، برای برقراری تماس های تصویری گروهی و پخش بازی های آنلاین نیز از آن استفاده کنند. نحوه کار با این میکروفون بسیار ساده و راحت است، همچنین قابلیت میکس کردن صدای دیجیتالی از دیگر آپشن های این میکروفون است که نصب و استفاده از آن کار چندان سختی نیست. دارا بودن الگوی صدای قلبی شکل از باعث ضبط صدا بدون نویزهای اضافه می شود. به علاوه این میکروفون دارای ویژگی های تبدیل آنالوگ به دیجیتال 24 بیتی، 9 کانال فرکانسی برای ترکیب صدا و فناوری ضد اعوجاج صدا می باشد.

9- میکروفون SYNCO G1(A2):

این دستگاه نوعی میکروفون یقه ای بی سیم است که اندازه آن فشرده و دارای وزن بسیار سبکی می باشد. وزن سبک این میکروفون باعث شده تا به راحتی در مکان های مختلف همراه خود داشته باشید. همچنین یکی از ویژگی های منحصر به فرد این میکروفون، نظارت بر صدا و ارتباط خودکار آن هنگام استفاده از یوتیوب است. به علاوه امکان جفت سازی خودکار میکروفون با سایر دستگاه ها مانند اسمارت فون، تبلت و لپ تاپ نیز فراهم است. همچنین ضبط صدای این میکروفون و پخش آن نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

پایان ریپورتاژ آگهی

کول دانلود هیچ گونه مسوولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد!

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟