پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بهنوش طباطبایی از جذابیت های بازی در سریال سووشون گفت

بهنوش طباطبایی از جذابیت های نقش زری در سریال سووشون گفت

بهنوش طباطبایی برای اولین بار با انتشار عکسی از خود و نرگس آبیار در پشت صحنه سریال سووشون، نقش خود (زری سووشون) را معرفی کرد و به بازگو کردن ابعاد این همکاری پرداخت!

بهنوش طباطبایی سریال سووشون

بهنوش طباطبایی از جذابیت های نقش زری در سریال سووشون گفت

بهنوش طباطبایی برای اولین بار با انتشار عکسی از خود و نرگس آبیار در پشت صحنه سریال سووشون، نقش خود (زری سووشون) را معرفی کرد و به بازگو کردن ابعاد این همکاری پرداخت!

 

 

بنا بر گزارش کول دانلود بهنوش طباطبایی که به مدت دو سال در سریال سووشون در نقش زری وقت خود را صرف بازی کرده است، با انتشار مطلبی نقش خود به عنوان زری را معرفی کرد و همکاری با نرگس آبیار کارگردان سریال سووشون را لذت بخش خواند.

 

او خطاب به نرگس آبیار، ذکر کرده است: در طی این دو سال همکاری در جدیدترین اثرتان سریال «سووشون» ارزشمندترین اتفاق برایم پی بردن به وجه مشترک بین سه زن بود.سیمین دانشور خالق «سووشون» که سایه ای از خودش را در خلق «زری» قصه اش گسترانده و نرگس آبیار که به مانند زری در طول داستان سعی در مراقبت عاشقانه از خانه و خانواده اش را دارد، شما نیز عاشقانه و هنرمندانه مراقب خانواده ی خود «سووشون» بودید و چه باوقار از این میراث ارزشمند سیمین دانشور محافظت می کنید.

 

وی در پایان از همکاری با نرگس آبیار و از زندگی در نقش زری رضایت و لذت خود را اعلام نموده است.

 

بهنوش طباطبایی از بازیگران سرشناس کشور و زاده 27 اردیبهشت 1360 در تهران است. او که آخرین بار در فیلم «ماجرای نیمروز» و «رد خون» در سال 1397 حاضر شد و برای نقش آفرینی در فیلم «رد خون» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را کسب کرد، اکنون در سریال «سووشون» در نقش زری هنرنمایی می کند.

 

نقش بهنوش طباطبایی در سووشون چیست؟

سووشون داستان یک خانواده از طبقه متوسط را در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌ کند، در حالی که زندگی روزمره به‌ خاطر حضور اشغالگران، روز به‌ روز سخت تر می‌ شود. داستان در مقابل دیدگان زری اتفاق می‌ افتد که یک زن متاهل و خوشبخت است و سعی دارد از خانواده اش محافظت کند. زری، همچون همه زنان سووشون، حتی چهره‌های منفی چون عزت الدوله، که هر یک به نوعی وجوه گوناگون ستمدیدگی، بی پناهی، ناکامی، فداکاری و تحمل زن ایرانی را به نمایش می گذارند، مسالمت جویانه، می کوشد شوهرش یوسف را آرام کند.

 

سریال سووشون عکس و تصاویر

ژانر سریال «سووشون» درام اجتماعی، تاریخی، سیاسی و عاشقانه است که یکی از پروژه های جدید نمایش خانگی است و به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی ساخته شده است.

 

این سریال که برگرفته از رمان «سووشون» به نویسندگی سیمین دانشور، نویسنده ی نامدار ایرانی، است، روی سال های دهه بیست شمسی و سال هایی که ایران به اشغال انگلیسی ها درآمده بود تمرکز دارد. بدین گونه است که:

زری و یوسف به یک مهمانی از سوی حاکم می روند. حاکم که آذوقه و متعلقات مردم را به ارتش بیگانه می فروشد، موجبات قحطی بیشتر را فراهم می کند. یوسف خان که فردی روشنفکر و باغیرت است، حاضر به فروش آذوقه مردم به بیگانگان نمی شود و از مردم پشتیبانی می کند اما زری، تلاش می کند که او را آرام کند…

 

از بازیگران اصلی این سریال می توان به بهنوش طباطبایی، سام درخشانی، میلاد کی مرام، فرشته صدرعرفایی، هوتن شکیبا، مجید صالحی و ترلان پروانه اشاره کرد.

نرگس آبیار با کارگردانی فیلم های نفس و شیار 134 به شهرت رسید و با فیلم شبی که ماه کامل شد از او به عنوان یک کارگردان زن موفق یاد کردند. از آخرین آثار او می توان به فیلم ابلق که به عنوان بهترین فیلم از دید حاضرین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد، اشاره کرد.

 

اسامی بازیگران سووشون

 

 

آیا سووشون سریال موفقی خواهد بود؟

سریال سووشون از جمله مهم ترین و طولانی ترین پروژه های نمایش خانگی بوده است که مدت زمان فیلمبرداری بسیار بلندی را سپری کرده است. به دلیل حساسیت های کار و همچنین جنس کار که یک درام تاریخی و پرحادثه است، سازندگان ترجیح دادند که این پروژه را با وسواس زیاد و به بهترین نحو به سرانجام برساند.

بر پایه پیش بینی کارشناسان، سووشون از جذاب ترین و موفق ترین سریال های امسال خواهد بود. گفتنی است که فیلمبرداری ان پزوژه بزرگ و گسترده در شیراز انجام شده است.

 

>>> شما می توانید از طریق لینک زیر نسبت به تماشا و یا دانلود این درام جذاب و زیبا اقدام کنید:

دانلود سریال سووشون

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟