پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عکس های پارک مین یانگ بازیگر جذاب کره ای

بیوگرافی پارک مین یانگ بازیگر سریال شکارچی شهر پارک مین یانگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است.پارک مین یانگ روز ۴ مارس ۱۹۸۶(۱۳ اسفند ۱۳۶۴) در یک خانواده ساده و سنتی کره ای پیرو دین مسیحیت (کاتولیک) بدنیا آمد. به طرفدار هاش اهمیت میده و هزینه فن میتینگش رو به اسم "دونه های قهوه من "(My beans) لقب طرفدار هاشبه انجمن کمک به حیوانات اهدا کرد و برای اون همه طرفدار توی فن میتینگش با دستای خودش مربای انجیر درست کرده بود..

پروفایل:

بیوگرافی پارک مین یانگ بازیگر سریال شکارچی شهر

 

 

 

———————————————————————————————                                                             

  • نام و نام خانوادگی: Park Min Young , پارک مین یانگ , 박민영
  • تاریخ تولد: 4 مارس 1986 , 13 اسفند 1364
  • محل تولد: کره جنوبی , سئول
  • حرفه: بازیگر , مدل
  • وضعیت تأهل: مجرد
  • قد: 164 سانتی متر
  • گروه خونی: O

 

 

 

 

Instagram = rachel_mypark

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی


♥پارک مین یانگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است.پارک مین یانگ روز ۴ مارس ۱۹۸۶(۱۳ اسفند ۱۳۶۴) در یک خانواده ساده و سنتی کره ای پیرو دین مسیحیت (کاتولیک) بدنیا آمد. به گفته خودش کودکی او معمولاً بی نظیر بوده و زندگی خوبی با خانواده اش داشته است.

از زمان کودکی علاقه به فیلم‌ها و بازیگری داشته‌است. او در مصاحبه ی خود با Sports Chosun درسال ۲۰۱۳ اعتراف کرده‌است که در دبستان خودش را به اندازه کافی زیبا نمی‌دانسته است و از آنجا که دوست داشته یک بازیگر شود، می‌خواست بی نقص به نظر برسد. وقتی مادرش این موضوع را احساس کرده است ، در مورد یک جراحی احتمالی با او صحبت کرده که مین یانگ کوچک نیز با آن موافقت کرده است او در ادامه صحبت های خود در این مصاحبه عنوان کرده که عمل او تنها عمل پلک چشم بوده است که یک عمل رایج درکشور کره به شمار میرود و عمل بینی اش به خاطر انحراف آن بوده و یه عمل پزشکی محسوب میشود که هر دو را زمانی که دبیرستانی بوده انجام داده است ؛ او در مصاحبه خود تنها یک عکس از قبل عمل خود نشان داده است و مابقی عکس هایی که منتشر شده اند توسط مین یانگ و کمپانی اش (Namoo Actors) تایید نشده است.

پارک مین یانگ اولین بار در سال ۲۰۰۵ در پیام بازرگانی SK Telecom (اس کی تلکام :شرکت کره‌ای اپراتور شبکه‌های بی‌سیمی است، که توسط شرکت اس‌کی گروپ، مدیریت می‌شود) انجام داد. (۲۰۰۵) او حرفه بازیگری خود را یک سال بعد (سال ۲۰۰۶)در مجموعه تلویزیونی پرطرفدارِ «ضربه عالی توقف ناپذیر» آغاز کرد. (۲۰۰۶)

او همچنین در درام‌های تلویزیونی حضور داشت، در نقش‌هایی مانند تنها دخترِ یک مرد ثروتمند در سریال «من سم هستم». (۲۰۰۷) و یک گومیهو (روباه نه دم در افسانه‌های کره) در یک اپیزود از درام ترسناک با عنوان «زادگاه افسانه‌ها». (۲۰۰۸) او در درام ” جامیونگ گو ” نقش یک شاهزاده خانم را بازی کرد. (۲۰۰۹)و

دختری که در بین مثلث عشقی دو دونده ماراتن در درام «دونده، گو» گرفتار شده‌است

پیشرفت موفقیت‌آمیز پارک مین یانگ با درام “رسوایی سونگ کیو کوان “در سال ۲۰۱۰ اتفاق افتاد که شخصیت او یک زن جوانِ باهوش و زیرک است و خود را به عنوان پسر معرفی می‌کند تا وارد معتبرترین مؤسسه یادگیری در چوسان شود. (۲۰۱۰) به دنبال آن در سال ۲۰۱۱ موفقیت دیگری با شکارچی شهر که بر اساس مانگای ژاپنی بود، صورت گرفت. داستانی در مورد انتقام و عدالت، او در این درام نقش کیم نانا بادیگارد کاخ آبی را بازی کرده‌است. وبازیگر نقش مقابل اش لی مین هو بود. (۲۰۱۱) موفقیت پارک مین یانگ در صفحه نمایش کوچک باعث افزایش پیشنهادهای تبلیغاتی اش شد. (۲۰۱۱) در اواخر همان سال، او اولین نمایش بزرگ خود را در فیلم ترسناک «گربه» انجام داد، در مورد زنی که پس از فرزندخواندگی گربه ای که در محل مرگ مرموز پیدا شده‌است، دچار ترس می‌شود. (۲۰۱۱) پارک مین یانگ بعد در ملودرام ” جین باشکوه ” ظاهر شد، در نقش یک کمک پرستار که با یک بازیکن بیسبال سابق درگیر می‌شود .(۲۰۱۱)

اولین قرار گذاشتنش با لی مین هو (بازیگر و همبازیش درسریال شکارچی شهر) بوده. او و لی مین هو بعد از سریال «شکارچی شهر» با هم شروع به قرار گذاشتن کردن. اگرچه اونا مدتی بعد بهم زدن ولی هیچ کدوم به جز بیانیه‌های کمپانی هاشون دربارهٔ علت جداشدن شون چیزی نگفتن اونا دقیقاً قبل از مراسم اهدای جوایز با هم بهم زدن دلیل اصلی این که اونا جدا شدن این بود که اونا خیلی معروف بودن تا زمان‌های خصوصی شون مدیریت کنن.همچنین شایعه شده بود که با همکارانش، پارک سئو جون و سونگ جونگ کی رابطه دارد، اما او این موضوع را رد کرده‌است.

او دوست دارد عمیقاً عاشق شود و سپس ازدواج کند. صداقت و مسئول بودن همسر مورد علاقه اش براش مهم است، و باید ظاهر زیبایی توأم با تواضع و شوخ‌طبعی داشته باشه که تا به حال پیدا نکرده‌است.

پارک مین یانگ مقطع دبیرستان در طرح مبادله دانش آموز راهی کشور آمریکا شد، او می‌گوید این فرصت عالی برای من جهت آشنایی با فرهنگ این کشور و زبان انگلیسی بود. اگرچه این سفر ترسناک بود، اما او تصمیم داشت از هر موقعیت دیگری در زندگی خود به دنبال مثبتش باشد و گفته که این و فرصت بزرگ برای رشد او به عنوان یک فرد می‌دانسته. وقتی تحصیلات دبیرستانی خود را به پایان رساند و زمان تصمیم‌گیری برای انتخاب جریان دانشکده بود این مسیر را برای کل آینده او تعیین می‌کرد، پس تحصیلات تئاتر را انتخاب کرد و در فوریه ۲۰۱۳ از دانشگاه Dongguk(دونگوک) در سئول در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد.

پارک در سال ۲۰۱۲ در اقتباس دیگری از صفحه مانگا «سفر زمان دکتر جین» بازی کرد. در دکتر جین، یک جراح مغز و اعصاب به زمان ۱۸۶۰ سفر می‌کند. مین یانگ در نقش دوست دختر قهرمان داستان امروزی و همزاد او در دوران چوسان است. (۲۰۱۲)

در ماه مه ۲۰۱۳، پارک مین یانگ قرارداد خود را با آژانس مدیریت قبلی starship-ent.com به پایان رساند و به مدت شش ماه به عنوان نماینده آزاد فعالیت کرده‌است.

در نوامبر ۲۰۱۳، پارک با آژانس مدیریت جدید Culture Depot قرارداد امضا کرد. (۲۰۱۳)

وی بعداً یک کارآموز ایده آلیست را در درام حقوقی «یک برگ جدید» بازی کرد، که با رئیس وکیل درخشان اما بدبین خود درگیر می‌شود تا اینکه او دچار فراموشی می‌شود .(۲۰۱۴) به دنبال آن به عنوان خبرنگار یک مجله خبری در” هیلر (شفادهنده)”، سریالی که توسط سونگ جی نا نوشته شده و جی چانگ ووک و یو جی تائه نیز در آن بازی کرده بودند، بازی کرد. شفا دهنده در چین محبوب بود و منجر به افزایش اعتبار برای پارک مین یانگ شد. (۲۰۱۵)

سپس پارک مین یانگ در اولین درام تلویزیونی چینی خود با عنوان «شجاعان مینگ» بازی کرد، درامی دوره ای براساس رمان شب ابریشم ساخته یوئه گوان که هانس ژانگ و جرمی تسوی نیز در آن بازی کردند. (۲۰۱۶)

سال بعد، وی در دومین درام چینی خود، شهر زمان در کنار بازیگر چینی ژانگ ژهان انتخاب شد. (۲۰۱۶)

پارک مین یانگ در اواخر سال ۲۰۱۵ تا اوایل سال ۲۰۱۶ به عنوان یک وکیل در درام کره ای «به یادآور» درشبکه SBS بازی کرد. (۲۰۱۵_۲۰۱۶)

و در سال ۲۰۱۷درام تاریخی «ملکه هفت روزه» درنقش ملکه بازی کرد. (۲۰۱۷)

در سپتامبر ۲۰۱۷، تأیید شد که پارک مین یانگ یک عضو ثابت از بازیگران در وریتی شوی «مجرم تویی» از شبکه نتفلیکس خواهد بود. (۲۰۱۷)

در نوامبر ۲۰۱۷، گزارش شد که قرارداد پارک مین یانگ با آژانس وی Culture Depot به پایان رسیده‌است. در دسامبر ۲۰۱۷، پارک مین یانگ با آژانس مدیریت جدید Namoo Actors قرارداد امضا کرد. (۲۰۱۷)

در سال ۲۰۱۸، در اولین درام کمدی عاشقانه خود ” منشی کیم چشه؟” درکنار پارک سئو جون انتخاب شد. این سریال در رتبه‌بندی موفق شد و باعث محبوبیت بیشتر پارک مین یانگ شد.

(۲۰۱۸) در ماه اکتبر، پارک مین یانگ اولین فن میتینگ خود را در این ۱۲ سال با عنوان «روز من» برگزار کرد. (۲۰۱۸)

در سال ۲۰۱۹، پارک در دومین درام کمدی عاشقانه خود «زندگی خصوصی او» در کنار کیم جه ووک بازی کرد. او نقش سونگ دوک می را بازی می‌کرد که به عنوان سرپرست در یک موزه هنری کار می‌کند اما اوقات خارج از کار خودرا به عنوان یک فن گرل می‌گذراند. (۲۰۱۹)

در سال ۲۰۲۰، او در درام عاشقانه «در یک روز زیبا تورا پیدا می‌کنم» در کنار سئو کانگ جون بازی کرد. (۲۰۲۰)

بهترین و صمیمی‌ترین دوستش جسیکا جانگ می‌باشد که اغلب با هم به مسافرت می‌روند.

پارک مین یانگ معمولاً دوستانشو برای صرف قهوه به خونه اش دعوت میکنه و دوستاش اسم خونش رو ” کافه مین یانگ ” گذاشتن.

عاشق فصل بهاره و آب و هوا خیلیتو روحیه اش تأثیر داره طوری که روزای پر گرد و غبار کسله و روزای بارونی احساساتی و روزای آفتابی خوشحاله. معتقده صداقت و راستگویی خیلی مهمه و همیشه سعی میکنه هر حس و فکری که بابت چیزی داره بیان کنه و اهل دروغو ریا نیست و ازشون متنفره. همیشه خود واقعیشه هم به عنوان بازیگر هم به عنوان یه آدم معمولی اون با کارکناش خیلی خوب و با مهربونی رفتار میکنه. وقتی مردم قضاوتش میکنن بدون اینکه از چیزی مطمئن باشن ناراحت میشه و میره زیر پتوش و وقتی هم ازش تمجید میکنن خوشحال میشه و باز میره زیر پتو و گریه میکنه. لذت بردن از زندگی و موقع کار شاد و خنده‌رو بودن رو هیچ وقت فراموش نکردن شعار زندگیشه گاهی اوقات که متوجه میشه زیاد هیجان زده شده دلش میخواد فرار کنه و یه جایی پنهون شه

قبلا باله کار میکرده ولی با رفتن به آمریکا نتونسته باله رو تموم کنه

پیامک رو به تماس تلفنی ترجیح میده

اوایل کارش زیبا به نظر رسیدن جلوی دوربین رو مهم میدونسته اما به مرور زمان به این نتیجه رسیده که ظاهر مهم نیست و به کامنتهای منفی در مورد خودش اهمیت نداد تا بتونه فقط روی کارکتر و بازیش تمرکز کنه.

به طرفدار هاش اهمیت میده و هزینه فن میتینگش رو به اسم “دونه های قهوه من “(My beans) لقب طرفدار هاشبه انجمن کمک به حیوانات اهدا کرد و برای اون همه طرفدار توی فن میتینگش با دستای خودش مربای انجیر درست کرده بود

یکی از اهدافش مراقبت از طرفداراشه

عاشق کارشه و محیط کارش رو با شوخی هاش به خاطرات شاد و خنده دار تبدیل میکنه و به بازیگرای تازه کار کمک میکنه و راهنماییشون میکنه

دوست داره خودشو به چالش بکشه و هر کارکتر و ژانری رو تجربه کنه

همیشه لبخند به لب داره و پرانرژی برای همین دوستاش بهش لقب خرگوشرو دادن .

رقصیدن رو خیلی دوست داره و برای رقص فن میتینگش سه هفته تمرین کرده و کبودی های دست هاش رو آرایشگر ها با کرم پودر پوشوندن.

عاشق فصل بهاره و آب و هوا خیلیتو روحیه اش تاثیر داره طوری که روزای پر گرد و غبار کسله و روزای بارونی احساساتی و روزای آفتابی خوشحاله.

معتقده صداقت و راستگویی خیلی مهمه و همیشه سعی میکنه هر حس و فکری که بابت چیزی داره بیان کنه و اهل دروغو ریا نیست و ازشون متنفره.

همیشه خود واقعیشه هم به عنوان بازیگر هم به عنوان یه آدم معمولی اون با کاکناش خیلی خوب و با مهربونی رفتار میکنه .

وقتی مردم قضاوتش میکنن بدون اینکه از چیزی مطمئن باشن ناراحت میشه و میره زیر پتوش و وقتی هم ازش تمجید میکنن خوشحال میشه و باز میره زیر پتو و گریه میکنه.

لذت بردن از زندگی و موقع کار شاد و خنده رو بودن رو هیچ وقت فراموش نکردن شعار زندگیشه گاهی اوقات که متوجه میشه زیاد هیجان زده شده دلش میخواد فرار کنه و یه جایی پنهون شه

با وجود مخالفت خانوادش برای بازی در نقش نسبتا منفی سریال “شاهزاده جامیونگ گو” در این سریال بازی کرد

برای بازی در سریال رسوایی سونگ کیو کوان حاضر شد لباس پسرونه بپوشه و مثل پسرا رفتار کنه

هر دختری عاشق موهای بلندشه..ولی مین یونگ برای سریال هیلر داوطلبانه موهاشو کوتاه کرد.. تا ظاهرش هیچ شباهتی به کاراکتر سریال اکشن قبلیش نداشته باشه

برای بازی در نقش کیم می سو در منشی کیم چشه با رژیم و ورزش در مدت خیلی کم 4 کیلو وزن کم کرد تا با کیم می سو وبتون هماهنگ باشه

مین یانگ کسیه که همیشه سعی میکنه شیمی قوی با پارتنرهاش ایجاد کنه و ثابت کرده تو این کار بهترینه _

بازی تو درام های تاریخی از سخت ترین مشکلات هر بازیگری هست..با این حال مین یانگ 6 تا پروژه تاریخی درخشان داره

به مین یانگ لقب ملکه کمدی درام دادن به خاطر بازی چالش برانگیزش در سریال های “منشی کیم چشه” و “زندگی خصوصی او” اما در عین حال اون میتونه ملکه احساس هم باشه.. اون با بازی در درام ملکه هفت روزه بارها و بارها باعث باریدن چشم هامون شد و ثابت کرد که یکی از خوش احساس ترین بازیگران کیدراماست. _در قبال نقشی که بازی میکنه بسیار مسئولیت پذیره و فیلمنامه هارو بارها و بارها میخونه..کاراکترها رو در ذهنش تجسم میکنه و سعی میکنه به درستی خودش رو با کاراکترش وفق بده

برای بازی در سریال ” شکارچی شهر ” چندین ماه صرف یادگیری جودو و هنر های رزمی کرد با وجود آسیب هایی که دیده بود به کارش ادامه داد

برای بازی در سریال “به یاد آور” و “هیلر” کتاب های زیادی در زمینه حقوقی و خبرنگاری خونده و حتی در مورد زندگی خبرنگارا تحقیق کرده و گفته واقعا شغل خبرنگاری خیلی سخته و اونا انگار که تو میدون جنگن.. رقابت در این شغل خیلی شدیده برای بازی در سریال “وقتی هوا خوبه” در مدت کوتاهی نواختن پیانو و ویالن سل رو یاد گرفت

بیوگرافی پارک مین یانگ

 

اون حتی بازی در سریال “زندگی خصوصی او” رو به خاطر تشکر و نزدیک شدن به فن هاش قبول کرده و زمان زیادی رو صرف تحقیق در مورد فن ها و خواسته های اونها کرده.مین یانگ گفته فن ها معصوم ترین و مشتاق ترین افراد هستن.

در طول فیلمبرداری وقتی هوا خوبه زنبور نیشش زده بود اما درد و تحمل کرد و تا زمانی که کارگردان کات بگه به بازی خودش ادامه داد

پارک مین یانگ عاشق حیوان ها بخصوص سگ ها است او یک سگ خانگی بامزه به نام لئون(leon) از نژاد بیچون دارد که همواره طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارد.یکی از کارای مورد علاقه مین یانگ بازی با لئونِ

 

همیشه برای استراحت به مسافرت میره ، فرانسه کشور مورد علاقه مین یانگ است که هر زمان میره غرق در گشت و گذار در گالرهایی متعدد می شه.در مسافرات های خارجی بیشتر بخاطر اینکه فرقی با دیگران نداره ، راحتره!

خانم بازیگر علاقه زیادی به خوردن کیک و قهوه دارد و به خاطر علاقه زیادش به قهوه به فن هاش ” my beans ” به معنی ” دونه های قهوه من ” میگه.

عاشق آشپزی است و تو کیمچی و کیک درست کردن کارش حرف نداره!

 

در ورزش بیشتر اوقات خودش را صرف اسب سواری میکند

قبلا باله کار میکرده ولی با رفتن به آمریکا نتونسته باله رو تموم کنه.

عاشق رقص و خوندنِ وقتایی که تو خونه است و بیکاره با آهنگ های موردعلاقش همخونی میکنه و میرقصه!(خیلی ها معتقدند پارک مین یانگ توانایی آیدل شدن رو داره اما همیشه تو مصاحبه هاش گفته ترجیح میدم وقت و انرژی بیش تر روی حرفه اصلی یعنی بازیگری و مدل بذارم ولی با این حال داره استعداد هاشو تو همه زمینه ها کشف میکنه)

عاشق هنر و تابلوهای نقاشیِ.

 

 

سریال ها


 

سریال های پارک مین یانگ

 

 Braveness of the Ming (2016, post-production)

 A New Leaf (MBC, 2014)

Man of Honor (KBS, 2011)

 Running (MBC, 2010)

 Hometown Legends (KBS2, 2008)

 I’m Sam (KBS2, 2007)

 Unstoppable High Kick

 

و از معروف ترین سریال های پارک مین یانگ ⇓

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Healer (KBS2, 2014)

بازیگران سریال Healer

 

یک پیام رسان مرموز، یک خبرنگار روزنامه آنلاین که فقط به فکر منافع خود است، یک خبرنگار محبوب که از حقیقت و واقعیت عذاب می کشد. وقتی این سه نفر با هم آشنا می شوند، یک عاشقانه پرشور شروع می شود و حقایق گذشته و حال خود را به دنیا نشان می دهند. این درام جوانان و چگونگی تبدیل شدن آنها به خبرنگاران واقعی را نشان می دهد. در این سریال (ji Chang Wook) پارتنر (Park Min Young) است.

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Remember (SBS, 2015)

بازیگران سریال Remember

 

سئو جین وو (Yoo Seung Ho) دارای بیماری هیپرتایمزی است که به او اجازه می دهد تقریباً هر روز را با جزئیات کامل به خاطر بسپارد. جین وو برای اثبات بی گناهی پدرش وکیل می شود. او تلاش می کند تا بی گناهی پدرش را ثابت کند، اما به دلیل آلزایمر شروع به از دست دادن حافظه خود می کند.

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Ja Myung Go (SBS, 2009)

بازیگران سریال jamyunggo

 

شاهزاده جامیونگ (Jung Rye Woon) در کودکی به اتهام شوم بودن سرنوشت اش به همراه مادرش از قصر فرار میکند و زندگی خود را در میان مردم سپری میکنند تا اینکه جامیونگ به سن بالاتر میرسد و مادرش هویت او و خودش را فاش میکند. حال جامیونگ قصد بازگشت به قصر را دارد تا بتواند سال های دوری از همه چیز را به فراموشی بسپارد.در این سریال (Jung Kyung Ho) پارتنر (Park Min Young) است.

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Her Private Life (tvN, 2019)

بازیگران سریال Her private life

 

سونگ دوک-می (Park Min Young) بعنوان مدیر هنری یک گالری هنری کار می کنه.که طرفدار گروه عضو شی-ان هستش و مخفیانه یک وبسایت فن در مورد این گروه داره…….در این سریال (Kim Jae Wook) پارتنر (Park Min Young) است.همچنین Yoo Ah In و Song Joong Ki نیز نقش افرینی کرده اند.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  •  Sungkyunkwan Scandal (KBS2, 2010)

 بازیگران سریال Sungkyunkwan Scandal

 

این سریال در دانشگاه سونگ کیون کوان، در اواخر دوره ی جوسئون و زمان پادشاه جونگ جو اتفاق می افتد که درباره ی موفقیت ها و داستانهای عاشقانه بین چهار جوان است. وقتی بیماری برادر جوانترِ” کیم یون هی” وخیم تر می شود و خانواده اش هم بدلیل بدهی در شرف از دست دادن خانه اشان هستند، او با اسم برادرش و با ظاهری پسرانه، از روی ناچاری وارد دانشگاه سونگ کیون کوان می شود تا از خانواده اش حمایت کند. در آنجا او با لی سون جونِ باهوش و صادق، گو یونگ های عیاش و خوشگذران و مون جه شینِ سرکش و یاغی آشنا می شود در این سریال (Micky Yoochun) پارتنر (Park Min Young) است.همچنین Yoo Ah In و Song Joong Ki نیز نقش افرینی کرده اند.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • What’s Wrong with Secretary Kim? (tvN, 2018)

 بازیگران سریال whats wrong secretary kim

 

خانواده لی یانگ جون  (Park Seo Joon) یک شرکت بزرگ را اداره می کنند و او به عنوان معاون رئیس شرکت کار می کند. او باهوش، ثروتمند و خوش تیپ اما متکبر است. منشی او کیم می سو است که سال ها برای او کار کرده و او برای او عالی است، اما می سو ناگهان تصمیم می گیرد کارش را رها کند.

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………

  • City Hunter (SBS, 2011)

 بازیگران سریال City hunter

 

شکارچی شهر (시티헌터) مجموعه درام تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی و با بازی لی مین هو ، پارک مین یونگ، لی جون هیوک ، هوانگ سان هی و گو هارا می‌باشد.این مجموعه، بر پایه مجموعه مصورژاپنی مانگا به نویسندگی هوجو تسوکاسا می‌باشد. این داستان نخستین بار در سال ۱۹۸۷ میلادی به صورت انیمیشن در ژاپن به نمایش درآمده‌است. در نسخهٔ کره‌ای محل رویداد داستان به شهر سئول تغییر پیدا کرده‌است. که از تاریخ ۲۵ می۲۰۱۱ تا ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۱ از طریق شبکه تلویزیونی اس بی اس کره جنوبی پخش شد

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • I’ll Go to You When the Weather Is Nice (JTBC, 2020)

 بازیگران سریال When the Weather Is Fine

 

Mok Hae Won یک نوازنده خونگرم ویولن سل است که در سئول زندگی می کند. پس از تعدادی تجربیات بد عاطفی، او از زندگی پرتنش شهری خسته می شود و به بوکهیون، دهکده روستایی کوچک دوران جوانی خود باز می گردد. او در آنجا با ایم یون سوپ (Seo Kang Joon) ، یک همکلاسی قدیمی دبیرستان آشنا می شود که اکنون صاحب یک کتابفروشی کوچک است، یک وبلاگ می نویسد و زندگی ساده ای دارد.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Queen for Seven Days (KBS2, 2017)

 بازیگران سریال Queen for Seven Days

 

این سریال درباره ی یک داستان عاشقانه بین شاه جونگ جونگ (Yun Woo Jin)  و ملکه اش دان کیونگ (Park Min Young)  است که به فاصله یک هفته با وجود حزب سیاسی مخالف که قوانین شاه را کنتل میکرد تاجگذاری کرد. بعد از اینکه ملکه از مقامش خلع شد و از قصر اخراج شد ، شاه هر روز از قصر سلطنتی بیرون میرفت و در حالی که به کوهی که در مسیرش بود خیره میشد، آه میکشید… بعد از شنیدن این، ملکه در دامنه ی کوه مکان مورد علاقه اش که قصر رو هم در بر میگرفت؛ روی یک تخته سنگ در کوهستان خودش را نشان داد تا شاه بداند که سالم است و هنوز در حسرت اوست.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Dr. Jin (MBC, 2012)

 بازیگران سریال Dr. Jin

 

جین هیوک (Song Seung Hun) یک جراح مغز و اعصاب نابغه است که به دلیل کمال جویی شخصی در تعاملاتش با افراد دیگر رفتاری سرد و شدید دارد. جین هیوک از طریق یک قدرت مرموز خود را در زمان 150 سال به عقب منتقل می کند. او درمان مردم را در آنجا آغاز می کند، اما فقدان ابزارهای لازم و دانش اولیه پزشکی آن دوره، او را مجبور می کند که به دنبال راه های جدیدی برای کمک به بیماران باشد. از طریق این فرآیند چالش برانگیز، جین هیوک در نهایت به یک پزشک واقعی تبدیل می شود

 

فیلم ها


 

فیلم های پارک مین یانگ

 

 The Cat (2011)

 

 

جوایز


۲۰۰۷ جوایز دومین فستیوال مدل آسیا بهترین مدل پارک مین یانگ برنده

MBC Entertainment Awards بهترین بازیگر زن تازه‌کار کمدی ضربه توقف ناپذیر برنده KBS Drama Awards بهترین بازیگر زن تازه‌کار من سم هستم برنده

۲۰۰۸ چهل و چهارمین جایزه هنری پاکسانگ بهترین بازیگر تازه‌کار (تی وی) نامزدشده KBS Drama Awards جایزه بازیگر برتر زن (در یک قسمت ویژه) زادگاه افسانه‌ها (نقش روباه نه دم) برنده

2010 KBS Drama Awards جایزه بازیگر برتر زن سونگ کیو کوان برنده جایزه مردمی(نتیزن‌ها) برنده بهترین کاپل(پارک یوچان و پارک مین یانگ) برنده

۲۰۱۱ چهل و هفتمین جایزه هنری پاکسانگ بهترین بازیگر (تی وی) نامزدشده ششمین جوایز بین‌المللی درام سئول بازیگر برجسته کره ای نامزدشده چهارمین جوایز درام کره بهترین بازیگر سونگ کیو کوان، شکارچی شهر نامزدشده SBS Drama Awards جایزه برترین بازیگر زن نقش اول شکارچی شهر نامزدشده بهترین زوج(Lee Min-ho و ParkMin-young) نامزدشده جایزه محبوبیت نامزدشده KBS Drama Awardsبازیگر برتر زن جین باشکوه نامزدشده جایزه بهترین بازیگر برتر زن برنده

2012 دوازدهمین جوایز برتر موسیقی چین جایزه هنرمنده مد پارک مین یانگ برنده

2014 MBC Drama Awards جایزه برترین بازیگر زن یک برگ جدید نامزدشده KBS Drama Awards جایزه بهترین بازیگر برتر زن شفا دهنده برنده بهترین زوج(جی چانگ ووک و پارک مین یانگ) برنده

جوایز پارک مین یانگ

۲۰۱۵ جوایز جشنواره مدل آسیا جایزه بازیگر ویژه آسیا پارک مین یانگ برنده

2016 Drama fever Awards بهترین زوج (جی چانگ ووک و پارک مین یا

 

نگ) شفا دهنده برنده SBS Drama Awards جایزه برترین بازیگر زن ژانر درام به یادآور نامزدشده

2017 Asia Artist Awards جایزه بهترین سلبریتی ملکه هفت روزه برنده kBS Drama Awards جایزه بهترین بازیگربرتر زن نامزدشده

2018 جوایز soompi جایزه بهترین kiss (یئون ووجین و پارک مین یانگ) نامزدشده جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول سال نامزدشده Apan star Awards بهترین بازیگر منشی کیم چشه؟ نامزدشده جایزه بازیگر محبوب k-star برنده کنفرانس درام آسیا جایزه ویژه تقدیر برنده جوایز سرگرمی فرهنگی KCA جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول سال برنده TVN جایزه بازیگر زن سال برنده Thursday Icon برنده cosmo Beauty(جوایز زیبایی) جایزه درخشش چهره زیبای سال پارک مین یانگ برنده

2019 Asia Artist Awards جایزه بهترین سلبریتی آسیا (بازیگر زن) برنده جایزه بهترین هنرمند (بازیگر زن) برنده Taiwan Entertainment| Awards جایزه زیباترین منشی کیم چشه؟ برنده |Sompi Awards جایزه بهترین بازیگر زن سال برنده جایزه بهترین زوج(پارک سئوجون و پارک مین یانگ) نامزدشده |StarHub Night of Stars بهترین ستاره زن آسیا زندگی خصوصی او برنده

2020 Asia Artist Awards جایزه محبوبیت پارک مین یانگ نامزدشده جشنواره APAN جایزه بازیگر معروف نامزدشده

 

تصاویر


پارک مین یانگ اینستاگرام

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های جدید اینستاگرام پارک مین یانگ

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

پارک مین یانگ زییا

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

پست جدید اینستاگرام Park Min Young

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های جدید اینستاگرام پارک مین یانگ 2021

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های اینستاگرام پارک مین یانگ 2020

 

 

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4859 مطلب )

ادمین (زهرا)

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟