پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

تاریخ پخش فصل دوم سریال هیولا مشخص شد

تاریخ پخش فصل دوم سریال هیولا , سریال هیولا فصل دوم کی می آید؟ , زمان توزیع هیولا 2 در نوروز 1400 می باشد

بنا بر ادعای یک رسانه «هیولا 2» نوروز 1400 می ‌آید

بنا بر ادعای یک رسانه سریال هیولا 2 نوروز 1400 می ‌آید

.

به گزارش کول دانلود پس از پخش فصل اول هیولا و استقبال مخاطبین از آن، چند صباحی بود که صحبت از ساخت فصل دوم می شد ولی هیچ گاه خبری مبنی بر استارت کار منتشر نشد و همگان بر این باور بودند که هیولا 2 هنوز کلید نخورده و در واقع هنوز در مرحله پیش تولید است. ولی ظاهرا اکنون مشخص شده است که فیلمرداری این سریال آغاز شده و سازندگان برای پخش آن نیز بسیار مصمم و حدید هستند!

فصل دوم ســریال «هیولا» با عنوان «هیولا ها» به کارگردانی مهران مدیری، چند روزی اســت کلید خورده و درحال حاضر عوامل مشغول ضبط آن هستند. حضور ویشکا آسایش پیشتر در سریال قطعی شده بود،اما طبق شنیده های جدید، آسایش قرار است به جای فرهاد اصلانی فصل اول، کاراکتر اصلی «هیولا ها» باشد.

خبر مهم دیگر این که حضور خود مهران مدیری در سریال کمرنگ می شود و فقط در دو قسمت او را خواهیم دید. گویا عوامل سریال قصد دارند اولین قسمت آن را در نوروز ۱۴۰۰ در اختیار مخاطبان قرار دهند.

محمد بحرانی نیز فقط یک قسمت در سریال حضور خواهد داشت. پیش از این یک رسانه در خبری اعلام کرده بود که در فصل جدید «هیولا» علاوه بر ویشکا آسایش، بازیگران جدیدی، از جمله گلاره عباسی، اندیشه فوالدوند و بهنام تشکر حضور خواهند داشت و از فصل قبل هم سیما تیرانداز همراه با نیما شعبان نژاد در این فصل حاضر هستند.

مهران مدیری در حالی فصل دوم سریال «هیولا» را کلید زده که این روزها حسابی سرش شلوغ است. از یک سو درگیر آماده کردن هفتگی «دورهمی» است و از سوی دیگر به عنوان بازیگر با دو پروژه قرارداد دارد؛ یکی سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان و دیگری فیلم سینمایی «خائن کشی» ساخته مسعود کیمیایی. آن طور که شنیده می شود، نقش او در این دو پروژه کوتاه است و می تواند با هماهنگی هایی که انجام می شود، همزمان با کارگردانی «هیولا ها» آن دو کار را هم به سرانجام برساند. شاید یکی از دلایلی که موجب شده مدیری حضور خودش را به عنوان بازیگر در فصل دو کمرنگ کند به این دلیل است که قصد دارد در این سرشلوغی، تمرکزش را بیشتر معطوف به کارگردانی کند. دلیل اینکه مدیری سریالش را در این شرایط کلید زده، این است که می خواهد قسمت های اولیه آن را برای انتشار در ایام نوروز آماده کند.

هنوز نمی دانیم داستان فصل دوم سریال «هیولا» از کجا شروع می شود و به چه سمت و سویی می رود. آیا قرار است ماجرا را بلافاصله بعد از پایان فصل اول و آزادی کامران کامروا ببینیم یا در زمانی دیگر و شرایطی متفاوت پیش خواهد رفت؟ چون به هر حال با ورود ویشکا آســایش به عنوان شخصیت اصلی و کمرنگ شدن شخصیت کامران کامروا با بازی مدیری، آن هم بعد از دو قسمت، داستان تغییر خواهد کرد و به مسیر دیگری خواهد رفت. داستان «هیولا ها» هم مثل فصل اول درباره مفاسد اقتصادی است. او اینبار پرونده های دیگری را در حوزه مفاسد اقتصادی به چالش می کشد و با آنها شوخی می کند

منبع: هفت صبح

خلاصه داستان هیولا 2

ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم. در این بین به کامران کامروا خبر می ‌رسد که پسرش را به جرم راه‌ اندازی سایت‌ های شرطبندی در خارج از کشور دستگیر کرده ‌اند و ماموران به زودی به سراغ خود او خواهند آمد. کامروا پس از شنیدن این خبر به همراه چمچاره سوار هلیکوپتر شخصی ‌اش می ‌شود و …

زمان پخش فصل دوم هیولا

هیولا 2 با نام دراکولا از روز 1 فروردین 1400 پخش خواهد شد.

.

قسمت اول فصل دوم هیولا

دانلود فصل دوم هیولا

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 3 )

  1. ای کاش یه اثر دیگه این جوری ساخته می شد

  2. نوروز ۱۴۰۲محدرضاتوکلی. هیولا فصل دوم جدید قسمت اول محمد رضا توکلی. پخش آنلاین سعید آقاخانی پخش آنلاین. نوروز حالا. حالا فصل دوم قسمت اول پخش آنلاین آهنگ جدید فصل دوم قسمت اول خنده نون خ۴اخر فصل آخر خنده ماه رمضان مبارک آخر خنده آخر نوروز محمد رضا توکلی ۱۴۰۲ تهران ۲سیعداخانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟