پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نکات طلایی در خرید سرور مجازی هلند برای ترید

نکات طلایی در خرید سرور مجازی هلند برای ترید

خرید سرور مجازی هلند

  1. برای اتصال به سرور ویندوزی از طریق گوشی android نرم افزار Microsoft Remote Desktop و از طریق گوشی ios نرم افزار RDC Client مناسب است.
  2. اتصال به سرور مجازی لینوکس از طریق گوشی اندروید با نرم افزار telnet ssh client و اتصال از طریق گوشی ios با نرم افزار terminus انجام می شود.

بهترین سرور مجازی را از کجا بخریم؟ مزایا و معایب سرور مجازی چیست؟ چطور مناسب ترین سرور مجازی هلند را انتخاب و خریداری کنیم؟ در ادامه همراه کول دانلود باشید تا به همه سوال های شما در مورد سرور مجازی و مزایا و معایب پاسخ دهیم و بهترین سرور مجازی را به شما معرفی کنیم.

اگر شما هم قصد خرید سرور مجازی هلند برای ترید و یا کارهایی که برای انجام نیاز به آی پی ثابت و اختصاصی و اینترنت پر سرعت کشور هلند یا اروپا را دارند، دارید نکات مهمی در خرید این سرور ها وجود دارد که قبل از خرید نیاز است از آن ها مطلع باشید تا خریدی موفق داشته باشید. در این مطلب ما سعی می کنیم به توضیح روان و ساده مهم ترین این نکات بپردازیم.

 

سرور مجازی یا VPS چیست؟

VPS مخفف عبارت Virtual Private Server است.  می توان گفت سرور مجازی یکی از محبوب ترین سرویس های میزبانی است که برای خدمات وبسایت، بازی، ترید، نصب نرم افزار و… مورد استفاده قرار می گیرد. چند سرور مجازی روی یک سرور فیزیکی قرار دارند و از هسته پردازنده ی آن بصورت اشتراکی استفاده می کنند. بغیر از CPU بقیه منابع مانند RAM، حافظه SSD و… برای هر ماشین مجازی ایجاد شده بصورت اختصاصی می باشند. در وی پی اس ها برای مجازی سازی و مدیریت منابع سرور اختصاصی میزبان؛ از نرم افزارهای مجازی ساز استفاده می شود که باعث جداسازی کامل سرورهای مشترک می شود. در این سرور این امکان وجود دارد که برای هر سرور مجازی یک سیستم عامل کاملا مستقل با نرم افزارهای اختصاصی نصب شود و برای  هر سرور مجازی یک آی پی اختصاصی در نظر گرفته شود.

 

سرور مجازی هلند چیست؟

سرور مجازی هلند نوعی سرور اختصاصی است که به صورت مجازی بر روی یک سرور اختصاصی و فیزیکی میزبانی می شود. در سرورهای هلند میزبانی این سرور ها در دیتاسنتر های بین المللی کشور هلند انجام می شوند و تمامی سرور هایی که در این کشور میزبانی می شوند از IP  کاملا اختصاصی و Valid  شهرهای هلند استفاده می کنند.

سرور های مجازی مصارف مختلفی دارند که استفاده برای تغییر آی پی و هویت ایرانی یکی از پرکاربردترین مصارف این سرور هاست. مراحل کار به این صورت است که پس از خرید سرور از یک شرکت معتبر نظیر توشن از راه دور به این سرور ها متصل شوید ( برای مثال از خانه یا محل کار خود در ایران ) و ازطریق سرور امور روزمره و ترید را انجام می دهید. این سرور ها مزیت های متعددی دارند و در trade  امکانات متعددی را برای شما فراهم می کنند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

مزایای خرید سرور مجازی ویندوز هلند

خرید سرور مجازی هلند

همانطور که می دانید تعداد زیادی سیستم عامل وجود دارد که می توان بر روی سرور ها نصب کرد. برای کاربران ایرانی سیستم عامل ویندوز از آسان ترین و پر کاربرد ترین سیستم عامل هاست که خوشبختانه بر روی سرور های مجازی هلند هم قابل نصب است. بر روی این سرور ها سیستم عامل ویندوز سرور نصب میشود که عملکردی مشابه نسخه های دسکتاپ آن دارد که هر روز با آن در خانه یا شرکت؛ کار می کنیم. مهم ترین مزایایی که سرور های مجازی خارج از کشور به شما می دهند امکان استفاده از آی پی اختصاصی خارج از کشور و برای مثال هلند و دسترسی به اینترنت پر سرعت بین المللی و بدون تحریم برای کسب و کارهایی است که کاربران ایرانی را تحریم کرده اند و این افراد نمی توانند به صورت مستقیم به این سایت ها وارد شده و از خدمات آن ها استفاده کنند.

از مهم ترین سایت هایی که برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست سایت هایی نظیر بایننس و اکثر سایت های صرافی آنلاین و خرید و فروش رمز ارز و فارکس است. معمولا برای دسترسی به این سایت ها کاربران ایرانی از سرور مجازی ترید که نام دیگر سرور مجازی ویندوز خارج از کشور است استفاده می کنند.

 

با تهیه سرور ویندوز هلند شما می توانید به راحتی از طریق آی پی کشور های اروپایی به سایت های مختلف بدون محدودیت دسترسی داشته باشید. با اتصال به این سرور ها دیگر امکان شناسایی شما به عنوان کاربر ایرانی وجود نخواهد داشت. سیستم عامل ویندوز به شما این امکان را می دهد تا تمامی برنامه های رایج و مورد استفاده در بازار فارکس و خرید و فروش ارز را بر روی سرور نصب کنید و دیگر نیازی به روشن گذاشتن کامپیوتر و لپ تاپ خود ندارید.

از دیگر مزیت های سرور خارج از کشور  این است که شما از هر مکان با هر نوع کامپیوتر و یا گوشی هوشمند می توانید بدون محدودیت به این سرور ها متصل شوید و معملات باز خود را بررسی کنید. ربات ها و نرم افزار های متعددی هم برای خودکار کردن خرید و فروش سهام ها وجود دارد که می توانید از  کمک آن ها در معاملات خود استفاده کنید.

 

مزایای VPS سرور هلند برای Trade

  1. تغییر اصولی و کاملا قانونی آی پی ایرانی به آی پی خارج از کشور برای استفاده از سایت هایی نظیر بایننس و کوکوین.
  2. 24 ساعته روشن و قابل اتصال از هر جا و هر مکان
  3. آپ تایم 99.9 درصد در ماه
  4. قابلیت نصب نرم افزار های مختلف برای انجام معاملات به صورت آنلاین و خودکار
  5. قابلیت نصب ربات های معروف در ترید
  6. دارای پشتیبانی 24 ساعته
  7. امکان اتصال از تمامی گوشی های هوشمند و کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ
  8. قابلیت نصب نسخه های مختلف ویندوز و لینوکس
  9. آی پی کاملا اختصاصی و ثابت و بدون تغییر
  10. سرعت اینترنت بالا و بهره مندی از اینترنت بین المللی
  11. سرعت دسترسی خوب از ایران
  12. پینگ تایم مناسب
  13. عدم وجود محدودیت و تحریم برای کاربران این سرورها
  14. قیمت مناسب

 

منظور از ترید Trade چیست؟

خرید سرور مجازی هلند

Trade یا مبادله یک واژه انگلیسی است که معنی لغوی آن تجارت یا داد و ستد است. شما می‌توانید دارایی‌های فیزیکی و یا مجازی مثل بورس و سهام، فارکس، طلا، نقره، ارز و… را خرید و فروش کنید.

Trade یا معامله، یکی از مفاهیم اصلی اقتصادی است که شامل خرید و فروش کالا و خدمات با پرداخت هزینه آن از خریدار به فروشنده، یا مبادله‌ کالا یا خدمات بین طرفین معامله است. ترید یا به انگلیسی Trade ، می‌تواند در یک اقتصاد بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نیز صورت بگیرد. شبکه‌ای که Trade را تسهیل می‌کند بازار نامیده می‌شود.

Trade یا معامله به خرید و فروش اوراق بهادار، مانند خرید سهام از بورس اوراق بهادار اشاره دارد و می‌تواند به‌ صورت مستقیم یا از طریق یک کارگزار یا بروکر انجام شود. این کار نیز به شکل حضوری، تلفنی یا از طریق یک پلتفرم معامله‌ آنلاین امکان‌پذیر است. در معامله، هدف کلی این است که با خرید در قیمتی پایین‌تر و فروش با قیمتی بالاتر، معمولا در یک بازه زمانی کوتاه، سود حاصل شود.

 

نحوه اتصال به سرور مجازی هلند ویندوز با رایانه

۱. برای اتصال به سرور مجازی ویندوز هلند از سیستم ویندوز، باید از نرم افزار Remote Desktop Connection استفاده کنید که بصورت پیش فرض در ویندوز موجود است. پس از اینکه Remote Desktop را باز کردید، نام آی پی، یوزرنیم و پسورد سرور خود را در آن وارد کنید.

۲. برای اتصال به سرور مجازی ویندوز هلند از یک رایانه مبتنی بر لینوکس باید از پروتکل RDP و Remmina استفاده کنید که به صورت پیش‌فرض در ابزارهای داخلی اوبونتو موجود است.

نحوه اتصال به VPS هلند با تلفن هوشمند اندروید و ios

خرید سرور مجازی هلند

  1. برای اتصال به سرور ویندوزی از طریق گوشی android نرم افزار Microsoft Remote Desktop و از طریق گوشی ios نرم افزار RDC Client مناسب است.
  2. اتصال به سرور مجازی لینوکس از طریق گوشی اندروید با نرم افزار telnet ssh client و اتصال از طریق گوشی ios با نرم افزار terminus انجام می شود.

 

تفاوت سرور مجازی ویندوز با سرور اختصاصی آن

سرور مجازی اختصاصی ویندوز یا Windows virtual private server  یک رایانه یا کامپیوتر مجازی با سخت افزار قدرتمند است که به صورت مجازی در مکانی به نام مرکز داده یا دیتاسنتر میزبانی می شود و سیستم عامل Widnows  بر روی آن نصب شده است.

همانطور که از نام این سرور ها پیداست این سرور ها به صورت مجازی از یک سرور قدرتمند تر ایجاد شده اند و هدف از مجازی سازی این سرور ها  امکان ارائه ماشین های مجازی با منابع کمتر و کاهش قیمت نهایی برای کاربرانی است که به آن ها  نیاز دارند. این سرور ها می توانند در هر کشوری میزبانی شوند و برای مثال شرکت توشن سرور مجازی ویندوز را در کشور های ایران، آلمان، فنلاند، فرانسه، هلند، هلند و … به مشتریان خود ارائه می دهد.

سرور اختصاصی یا Dedicated Server را می توان یک سرور فیزیکی و به مراتب بزرگ تر از کیس هایی که در خانه و محل کار میبینیم، در نظر گرفت که می تواند میزبانی چندین سرور مجازی یا VPS  را در خود انجام دهد.

در سرور های اختصاصی منابع به صورت اختصاصی در اختیار کاربر قرار داده می شوند ولی این سرور ها 10 الی 20 برابر قیمت بالاتری نسبت به سرور های مجازی دارند. سرور های مجازی به صورت اشتراکی از منابع سرور مادر یا همان سرور اختصاصی میزبان آن ها استفاده می کنند که به مراتب هزینه مناسب تری را برای افراد حقیقی یا کسب و کار های کوچک دارند. در نتیجه اگر هزینه زیادی بابت سرور نمیخواهید بکنید سرور مجازی ویندوز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بالاخره هر چقدر هم سخت پسند باشید یک شرکت را برای تهیه سرور مد نظر خود انتخاب خواهید کرد. حال موردی که در مرحله بعد مهم است این است که خدمات پس از فروش و کیفیت پشتیبانی این شرکت چگونه است؟ آیا از کیفیت خوبی برخوردار است؟ اگر شما به اشتباه سرور را خاموش کنید و یا دسترسی شما به علت های مختلف به سرور قطع شود و معاملات باز داشته باشید، آیا پشتیبانی به موقع به داد شما می رسد؟

خرید سرور مجازی هلند

در صورتی که تجربه کار با سرور های مجازی خارج از کشور را نداشته باشید و برای اولین بار باشد که میخواهید با این سرور ها کار کنید مشکلات زیادی از اتصال به سرور گرفته تا نصب برنامه ها و انجام کارهای بعدی ممکن است برای شما پیش آید پس بهتر است به دنبال شرکتی باشید که پشتیبانی واقعی 24 ساعته را به شما ارائه دهدو دلسوز شما باشد.

خرید سرور مجازی هلند یکی از بهترین گزینه ها برای ترید کردن است.

 

از کجا سرور مجازی هلند برای ترید بخریم؟

شرکت های متعددی برای خرید سرور وجود دارند ولی بهتر است از شرکتی خرید کنید که قدیمی و با تجربه در زمینه ارائه خدمات مد نظر شما باشد. با توجه به تجربه خرید کاربران از شرکت توشن، این شرکت از اولین شرکت هایی بوده که سرور مجازی ترید هلند را با بهترین کیفیت در سال های اخیر به کاربران ارائه داده است و تعداد زیادی کاربر ثابت دارد. جهت خرید سرور مجازی هلند به لینک زیر مراجعه کنید:

https://toshan.net/vps/Netherlands-virtual-private-server

 

خرید vps برای بایننس، چرا از توشن؟

در پاسخ به سوال چرا سرور ترید توشن را انتخاب کنم؟؛ می توان گفت شرکت توشن مدت هاست که با ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در زمینه های مختلف فعالیت می کند و از اولین شرکت هایی بوده که خدمات سرور مجازی ترید  را ارائه کرده است.

این شرکت تاکنون به پشتوانه کاربران خود موفق به خدمات دهی به چندین هزار کاربر فعال تریدر بوده است. در ادامه به مواردی که توشن را از دیگر شرکت ها ارائه دهنده خدمات مشابه متمایز می کند خواهیم پرداخت:

  • ارائه سرور ترید با سخت ‌افزار پر قدرت و بهترین کانفیگ
  • سرعت بالای VPS های توشن به دلیل رعایت تعداد سرورهای مجازی
  • لینک ارتباط فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت شبکه 10 گیگابیت بر ثانیه
  • امکان ارائه سرور ترید از چندین کشور مختلف بنا به نیاز های کاربران
  • ارائه آی پی های کاملا اختصاصی به کاربران و بدون تغییر
  • دسترسی کامل به سیستم عامل ویندوز و امکان نصب نرم افزار های مورد نیاز توسط کاربر

 

نیاز به مشاوره قبل از خرید سرور ترید و بایننس دارم، چکار کنم؟

سوال کردن عیب نیست! واحد فروش توشن همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه مشاوره و خرید خدمات توشن هستند. همین حالا با شماره 91006996 با پیش شماره 021 تماس حاصل فرمایید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود. همچنین می توانید به سایت www.toshan.net  برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات قابل ارائه از توشن سر بزنید.

امیدواریم در این راهنمایی توانسته باشیم به شما برای خرید سرور مجازی هلند کمک کرده باشیم.

 

 

پایان ریپورتاژ آگهی

کول دانلود هیچ گونه مسوولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد!

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟