پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 1 سریال زخم کاری 2

خلاصه داستان قسمت اول سریال زخم کاری 2

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال زخم کاری 2: این اپیزود با ادامه سکانس پایانی فصل اول زخم کاری از سر گیری می شود. در جایی که مالک در کنار ساحل و به سبب جراحت عمیق ناشی از ضربات چاقو به وسیله منصوره، جان باخته و نقش زمین شده است. افراد ناصر بلافاصله وی را در تابوت گذاشته و...

خلاصه قسمت اول زخم کاری 2

خلاصه داستان قسمت اول سریال زخم کاری 2

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال زخم کاری 2: این اپیزود با ادامه سکانس پایانی فصل اول زخم کاری از سر گیری می شود. در جایی که مالک در کنار ساحل و به سبب جراحت عمیق ناشی از ضربات چاقو به وسیله منصوره، جان باخته و نقش زمین شده است. افراد ناصر بلافاصله وی را در تابوت گذاشته و…

 

اینفو و بیوگرافی سریال زخم کاری 2

 

📌 ژانر: درام / جنایی

کستینگ و بازیگران:

 الناز ملک , الهه حصاری , جواد عزتی , جواد هاشمی , رعنا آزادی ور , سعید چنگیزیان , کامبیز دیرباز , مرتضا امینی تبار , مهران غفوریان , هانیه توسلی

کارگردان: محمدحسین مهدویان

 

 

زخم کاری 2 – Mortal Wound Season 02 محصول سال 1402 که از 17 شهریور 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی: محمدحسین مهدویان تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت اول زخم کاری 2

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول زخم کاری 2:

 

قسمت اول فصل دوم زخم کاری دقیقا با ادامه سکانس پایانی فصل اول زخم کاری از سر گیری می شود. در جایی که مالک در کنار ساحل و به سبب جراحت عمیق ناشی از ضربات چاقو به وسیله منصوره، جان باخته و نقش زمین شده است. افراد ناصر بلافاصله وی را در تابوت گذاشته و در جایی مخفیانه به خاک می سپارند. منصوره که شرایط را سیاه می بیند از کشور می گریزد و ناصر نیز در سر نقشه هایی دارد.

ناصر سرمست از انتقام گرفتن از مالک، به خود می بالد و با کبر و غرور با منصوره صحبت می کند و از برنامه های آتی هر دویشان می گوید و سپس به خانه می رود. ولی مشخص نیست که چگونه پلیس ها از راه رسیده و گرداگرد وی را گرفته. البته قابل حدس است، چرا که در سکانس های پایانی قسمت آخر فصل یک شاهد بودیم که پیش از رفتن مالک به ویلا، به پسرش میثم گفته بود که اگر تا شب برنگشت وی به پلیس ها خبر بدهد.

در هر حال پلیس ها ناصر و افرادش را تفتیش می کنند و در همین حال با فیلم دفن کردن مالک در گوشی موبایل یکی از این افراد و همچنین اعتراف آن ها به قتل روبرو می شوند. بنابرلین ناصر نیز به زندان می افتد و به قدری مدارک علیه او است که پرونده قطوری به پرونده پیشین نیز افزوده می شود!

 

در سمت دیگر داستان ولی طلوعی قرار دارد. وی تصمیم دارد که دوباره  وضعیت شرکت ریزآبادی ها را مانند سابق به جریان انداخته و باعث پیشرفت و سودآوری بیشتر هولدینگ شود. گرچه صحبت های او با دلسوزی همراه بود ولی در کنار آن به انتقاد و نکوهش مالک نیز می پرداخت. همین امر باعث عناد و کینه ورزی میثم با او شد تا جایی که این دو درگیری لفظی با یکدیگر پیدا می کنند.

ناصر از طریق وکیلی که دارد و تودیع وثیقه موقتا و تا زمان برگزاری دادگاهش از بازداشتگاه آزاد می شود، هرچند که به گفته خودش قرار نیست دیگر او به زندان بازگردد. به نظر می رسد که وی تصمیم به خروج از کشور دارد تا به نزد منصوره برود. چرا که حلقه محاصره به دور او به قدری تنگ شده است که چاره ای دیگری برایش نمانده است.

طلوعی ولی فرد جدیدی را در کنار خود دارد و آن شخص کسی نیست جز آقای شفاعت (با بازی مهران غفوریان). به نظر می رسد که این آدم نفر نخست و دست راست او باشد که دستورات و اوامر وی را به مرحله اجرا در می آورد. شفاعت و زنش (با بازی الناز ملک) از شخصیت ها و کارکترهای جدید داستان هستند که در کنار طلوعی ( با بازی کامبیز دیرباز) به فصل دوم زخم کاری افزوده شده اند.

 

ناصر پس از آزادی از زندان که اوضاع را بسیار وخیم می بیند در آغاز دست به دامان طلوعی می شود. حتی این گونه بیان می کند که هم خودش و هم منصوره حاضرند که از سهام خودشان در شرکت بگذرند در ازای کمک طلوعی. ولی وقتی که از این راه به جایی نمی رسد، سعی می کند که همسرش را پیش قدم کند. وی از او می خواهد که به دیدار سمیرا برود و از او کمک بخواهد. چیزی با خشم بسیار او روبرو می شود.

کشاکش حسادت ها و جنگ قدرت بین شرکا و رقبا و حتی پسرعموها روز به روز بیشتر از قبل شده و به نظر می رسد که به زودی دوباره با اتفاقاتی خونین همچو فصل نخست روبرو خواهید شد. میثم که در داغ از دست دادن پدر، فقط و فقط به فکر انتقام است آتش تندتری دارد. هرچند که مادرش سمیرا که او خود نیز گلوله آتشینی از کینه و انتقام است ولی مخالف با کارهای تندرویانه میثم است و دست کم می خواهد که در آرامش و با تدبیر خاص خودش انتقام گیری کند. چیزی که باعث دعوای شدید پسر و مادری این دو می شود.

 

حال باید دید که در قسمت دوم زخم کاری 2 چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت دوم زخم کاری 2 در این جا می کنیم.

 

>>ویدیو جذاب: هایلایت قسمت 1 زخم کاری 2

 

دانلود سریال زخم کاری 2

دانلود سریال زخم کاری 2

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟