پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 1 سریال مرداب

1/5

خلاصه داستان قسمت اول سریال مرداب

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال مرداب: در قسمت 1 بیشتر با کارکترهای اصلی قصه آشنا شدیم. ظاهرا شخصیت اصلی داستان یا شاید یکی از کارکترهای مهم سریال (با بازی مهدی هاشمی) با مرگ فرزندش مواجه می شود. پسرش که پارسا نام دارد، در دریا غرق شده است و این حادثه...

خلاصه قسمت اول مرداب

خلاصه داستان قسمت اول سریال مرداب

دانلود کامل مرداب

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال مرداب: در قسمت 1 بیشتر با کارکترهای اصلی قصه آشنا شدیم. ظاهرا شخصیت اصلی داستان یا شاید یکی از کارکترهای مهم سریال (با بازی مهدی هاشمی) با مرگ فرزندش مواجه می شود. پسرش که پارسا نام دارد، در دریا غرق شده است و این حادثه…

 

اینفو و بیوگرافی سریال مرداب

 

📌 ژانر: درام / خانوادگی

کستینگ و بازیگران:

آرش ظلی پور , الهام اخوان , الیکا ناصری , امیر جعفری , حامد کمیلی , ستاره پسیانی , شهرام حقیقت دوست , صفر محمدی , مجتبا پیرزاده , مجید پتکی , محمود نظرعلیان , مهدی هاشمی , یسنا میرتهماسب

کارگردان: بروز نیک نژاد

 

 

مرداب – The Marsh محصول سال 1402 که از 12 مهرماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمد شایسته، نویسندگی: نیما اقلیما و کارگردانی: بروز نیک نژاد تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت اول مرداب

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول 1 مرداب:

 

در قسمت 1 مرداب بیشتر با کارکترهای اصلی قصه آشنا شدیم. ظاهرا شخصیت اصلی داستان یا شاید یکی از کارکترهای مهم سریال (با بازی مهدی هاشمی) با مرگ فرزندش مواجه می شود. پسرش که پارسا نام دارد، در دریا غرق شده است و این حادثه برای وی بسیار تلخ و ناگوار می باشد. البته این رویدار به ظاهر شبیه غرق شدن یا خودکشی می آید ولی در باطن وی به دست افرادی که فعلا مشخص نیست چه ارتباطی با او داشته اند، کشته شده است.

 

شکیب (با بازی امیر جعفری) صاحب یک گاوداری بزرگ است. وی که فرد پرنفوذ و صاحب قدرت و ثروت است، همه افرادش از وی حساب می برند و به شدت از او می ترسند. در روزی از این روزها، به واسطه اشتباه یکی از افراد تحت امرش در آن جا و تزریق آمپول تاریخ گذشته به گاوی که از بد حادثه، باردار نیز بوده است، گاو مذکور به حالت مرگ در می آید و شکیب از قصابش می خواهد که گاو را خلاص کند تا حداقل بتوانند از گوشتش استفاده کنند.

 

ولی قضیه به همین جا ختم نمی شود. شخصی که باعث تزریق سرنگ تاریخ گذشته به گاو شده بود را دچار مرگی دردناک می کند. شکیب به یکی از افرادش دستور می دهد که وی را با تزریق همان سوزن، به کشتن دهند!

 

در اواخر مراسم ختم پارسا زن و دختر کودکی بر سر قبر وی ظاهر می شوند و پدر پارسا آن ها می بیند. این دو ادعا می کنند که دختر و زن صیغه ای پارسا هستند. با نشانی ها و اطلاعات خصوصی که از زندگی شخصی وی می گویند، پدر مجاب می شود که حقیقت را می گویند. هرچند که در ادامه به اصرار زن، آزمایش DNA نیز می دهند.

شکیب

صبا (با بازی الیکا ناصری) دختر نوجوانی است که به دلیل مشاجره و دعوایی که با پدرش داشته باعث مرگ پدرش شده است و اینک پس از تحمل شش سال حبس و البته نبود اولیا دم (منتفی بودن حکم قصاص و اعدام) از زندان آزاد شده و در بیرون از زندان با پسری آشنا می شود که همین آشنایی باعث ایجاد مخاطرات جدیدی برای او می شود.

 

پسر جوانی (با بازی یسنا میرتهماسب) از همان در ورودی زندان سعی در نزدیک شدن به او می کند. حتی به او پول قرض می دهد و او را راهی یک خوابگاه برای استراحت می کند. در ادامه برای او جشن تولد گرفته و حتی پیشنهاد کار و شغل به او می دهد. کارهایی که هرچند با تعجب دختر می شود ولی در نهایت وی به او اعتماد می کند.

اعتمادی که برای او گران تمام می شود. شب بعد که گویا شب تولد او نیز بوده است، پسر با هدایا و کیک تولد به نزد او می رود ولی کادویی که به او می دهد یک خرس بزرگ است که درون آن مقادیر زیادی مواد مخدر (احتمالا شیشه) جاساز شده است. درست فردای همان روز پلیس ها و مامورین مبارزه با مواد مخدر وارد پانسیون شده و او را دستگیر می کنند! هنوز مشخص نیست که خصومت این پسر با صبا چه بوده است و یا از طرف چه کسی به انجام این کار اجیر شده است.

 

در ادامه این اپیزود، پدر پارسا به گونه کاملا تصادفی دختر بچه ای را که شبیه به نوه خود (سوگند) است را در چهاراهی در حال تکدی گری می بیند. از جایی که راهی برای تشخیص حتمی وی ندارد ترجیح می دهد که از او فیلم بگیرد. در همان روز که با مادر وی قرار دارد پس از رساندن آن ها به منزل، از زن می خواهد که وارد خانه شود تا برای تعمیر آن اقدام کند که با مخالفت مادر سوگند روبرو می شود. ولی در ادامه با تعقیب آن ها متوجه حقایق باورنکردنی درباره زندگی وی می شود.

 

حال باید دید که در قسمت 2 سریال مرداب چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت دوم مرداب می کنیم.

 

 

دانلود سریال مرداب

دانلود سریال مرداب

1/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟