پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 1 سریال پدر گواردیولا

خلاصه داستان قسمت اول سریال پدر گواردیولا

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال پدر گواردیولا: بیوک علاقه وافری به زری دارد و از می‌خواهد تا زمان آزاد شدن و برگشت از زندان منتظرش بماند در ادامه و آشنایی با شخصیت دیگری که وارد سریال می‌شود با شخصی به نام اسماعیل که به پدر گواردیولا معروف است می رسیم. اسماعیل (با بازی حمید فرخ نژاد) فوتبالیستی معروف و قدیمی است که...

خلاصه قسمت اول پدر گواردیولا

خلاصه داستان قسمت اول سریال پدر گواردیولا

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال پدر گواردیولا: بیوک علاقه وافری به زری دارد و از می‌خواهد تا زمان آزاد شدن و برگشت از زندان منتظرش بماند در ادامه و آشنایی با شخصیت دیگری که وارد سریال می‌شود با شخصی به نام اسماعیل که به پدر گواردیولا معروف است می رسیم. اسماعیل (با بازی حمید فرخ نژاد) فوتبالیستی معروف و قدیمی است که…

 

اینفو و بیوگرافی سریال پدر گواردیولا

 

📌 ژانر: اجتماعی | درام | معمایی

کستینگ و بازیگران:

مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیر مهدی ژوله، پانته‌آ بهرام، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی‌ها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری، محمدرضا هاشمی، مصطفی حبیبی منش، جانان نعمت الله، هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی سروستانی، آرش عدل پرور، النا حیدری، مهدی رضا سلطانی، عباس صیاد و ایرج خواجه امیری

کارگردان: سعید نعمت الله

 

 

 

 

 

دانلود قسمت اول پدر گواردیولا

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول 1 پدر گواردیولا:

 

سریال با سکانسی از یک زن و مرد به نام های بیوک(با بازی مهران مدیری) و زری(با بازی ستاره اسکندری) آغاز میشود که سوار بر موتور در طول جاده و در حال طی کردن مسیر هستند. بیوک قاچاقچی مواد مخدر است و زری نیز دچار اعتیاد است. اما در طول مسیر توسط نیروی پلیس دستگیر می شوند و بعدها مشخص می‌شود که بیوک توسط شخصی لو داده شده است.

بیوک علاقه ی وافری به زری دارد و از می‌خواهد تا زمان آزاد شدن و برگشت از زندان منتظرش بماند در ادامه و آشنایی با شخصیت دیگری که وارد سریال می‌شود با شخصی به نام اسماعیل که به پدر گواردیولا معروف است می رسیم. اسماعیل(با بازی حمید فرخ نژاد) فوتبالیستی معروف و قدیمی است که پسرش کیان را در سانحه تصادف از دست می دهد و همسرش بر اثر شوک این اتفاق دیوانه می‌شود و در آسایشگاه روانی به سر می‌برد و خود اسماعیل که لحظه به لحظه در نیستی بیشتر فرو می رود و درگیر اعتیاد به الکل و شیشه و هروئین است.

زمانی که بیوک دستگیر و راهی زندان می شود زری از خماری و بی پولی سمت اسماعیل(گواردیولا)کشیده می‌شود و اسماعیل با وعده وعید های مختلف او را راضی به ازدواج می‌کند. اما اکنون به زمان آزادی بیوک نزدیک می‌شوند و به گفته ی زری آنها فقط دو نقطه ی اشتراک دارند:مواد و ترس از بیوک.

بیوک به زمان آزادی نزدیک می‌شود اما در زندان بخاطر خبری نادرست که به یکی از زندانیان رسیده و بیوک رو مقصر لو دادن و در نهایت اعدام برادر خود می‌داند مورد ضرب و شتم شدید قرار میگیرد و با سر و صورتی زخمی و کبود از زندان آزاد می‌شود. پوری یکی دیگر از شخصیت های سریال است که آرزو داشته آپاراچی سینما شود.

 

اما در نهایت به همان چراغ انداختن جلوی پای مردم در تاریکی سینما رضایت داده است و در حال حاضر امانتدار یک سینمای پلمپ شده است که طبقه ای از آن را به یک هتل بدون ستاره به افرادی که بخاطر شکست های مالی و ورشکستگی و دلایل دیگر به بی خانمانی رسیده اند اجاره می‌دهد تا از این طریق بتواند مخارج همسرش که مشکل کلیه دارد را فراهم کند.

ورود بیوک به این سینما و ترس پوری از قاچاقچی بودن او و در نهایت به دردسر افتادن و لو رفتن وضعیت پلمپ سینما و از دست رفتن شرایط و موقعیت پوری، باعث می‌شود که پوری ،بیوک را به ماموران لو دهد. در قسمت بعد با شرایط و موقعیت زندگی ای که اسماعیل داشته بیشتر آشنا خواهیم شد.

اسماعیل که در شرایط روحی بدی به سر می برد با خود تکرار می‌کند که زری قرار است مادر بچه ی من و ریحان باشد، بدون بچه سمت ریحان نخواهم رفت و در این بین زری و ازدواج با او را دستاویزی برای رسیدن به این خواسته و آرزو می بیند و اکنون خود را برای رویارویی با بیوک آماده کرده است.

 

حال باید دید که در قسمت 2 سریال پدر گواردیولا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت دوم پدر گواردیولا در این جا می کنیم.

 

دانلود سریال پدر گواردیولا

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟