پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 1 مگه تمام عمر چند تا بهاره

خلاصه داستان قسمت اول سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره: آزیتا و نیما خواهر و برادری هستند که همراه با خانواده عمویشان در جوار همدیگر سکونت دارند. نیما دوبلور است و کار دوبله انجام می دهد و عاشق نامزدش گلی (با بازی آناهیتا افشار) است، گلی ....

خلاصه قسمت اول مگه تمام عمر چند تا بهاره

خلاصه داستان قسمت اول سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره: آزیتا و نیما خواهر و برادری هستند که همراه با خانواده عمویشان در جوار همدیگر سکونت دارند. نیما دوبلور است و کار دوبله انجام می دهد و عاشق نامزدش گلی (با بازی آناهیتا افشار) است، گلی ….

 

اینفو و بیوگرافی سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

 

📌 ژانر: کمدی / درام

کستینگ و بازیگران:

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

کارگردان: سروش صحت

 

 

مگه تمام عمر چند تا بهاره – محصول سال 1401 که از 25 خرداد ماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمدرضا تخت کشیان ، نویسندگی: ایمان صفایی و کارگردانی: سروش صحت تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

قسمت اول مگه تمام عمر چند تا بهاره

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول 1 مگه تمام عمر چند تا بهاره:

 

در قسمت 1 مگه تمام عمر چند تا بهاره بیشتر با کارکترهای اصلی قصه آشنا شدیم. آزیتا و نیما خواهر و برادری هستند که همراه با خانواده ی عمویشان درجوار همدیگر سکونت دارند. نیما دوبلور است و کار دوبله انجام می‌دهد و عاشق نامزدش گلی(با بازی آناهیتا افشار)است،گلی نیز عاشق نیماست ولی تقریبا هر روز با همدیگر جنگ و دعوا دارند و هر بار آزیتا به اصرار نیما ماموریت دارد با گلی صحبت کند که نیما را ببخشد و از بلاکی دربیاورد.

جلال ربانی عموی آزیتا و نیما است،عمو جلال همسایه و صاحب خانه ی آنها نیز هست که صاحب یک سمساری است. شاهین(با بازی علی مصفا)پسر عموی بزرگ آنهاست که نقاش،عکاس و مجسمه ساز است. بهرام دایی گلی است،آقای مهندس،رئیس نمایندگی فروش و تعمیرات موبایل که از همسرش جداشده و نظر آزیتا مردی نچسب و روی اعصاب است و البته تنها کسی که گلی از او حرف شنوی دارد.

آزیتا به اصرار نیما به محل کار گلی رفته تا این بار هم واسطه ی آشتی کنان آنها باشد اما از آنجا که گلی فقط حرف دایی بهرام را گوش می‌دهد این بار هم بخاطر حضور آزیتا و سفارش دایی بهرام از موضع خود کوتاه می آید و حاضر می‌شود با نیما آشتی کند. شهرام ربانی پسر عموی دیگر آزیتا و نیماست که از بچگی با هم بزرگ شده اند و برایشان مثل برادر است، او راننده تاکسی های اینترنی است اما از نظر خودش کاری موقتی است و به زودی به تخصص خودش که موسیقی است بر می‌گردد.

شهرام فوق لیسانس موسیقی دارد و هم دوره ی سیروان خسروی بوده که از نظرش سیروان شانس آورده که در حال حاضر جایگاه متفاوتی دارند. آزیتا از ۹ سالگی شطرنج بازی می‌کند و همیشه آرزو داشته عضو تیم شطرنج باشد اما ۵ سال است تلاش های او بخاطر وجود یک رقیب سرسخت که همیشه از او شکست می‌خورد بی نتیجه مانده است.

آزیتا به همراه دوستش که رویای داشتن کافی شاپ را دارند ولی بخاطر نداشتن سرمایه ی کافی نتوانسته اند به آرزوی خود برسند در حال حاضر یک ماشین اجاره کرده و یک کافه سیار زیبا دارند. نیما در حال رفتن بر سر قرار با گلی در مواجه با دختر خانمی که موبایلش مورد سرقت قرار گرفته به سمت و سوی مسیر جدیدی در زندگی خود پا می گذارد و این سرآغاز آشنایی او با شخصی به نام فرزانه و دردسر های بی شماری است که با آنها رو به رو می‌شود.

شهرام که به اصرار پدر به منزل یک دکتر رفته تا بسته ای خاص را به آزمایشگاه برساند به علت فراموشی بسته را در ماشین جا می‌گذارد و مجبور می شود جعبه تا صبح و باز بودن آزمایشگاه مورد نظر در یخچال نگهداری کند و از اینجا استارت آنچه در انتظار خانواده ی ربانی است زده می‌شود.

 

حال باید دید که در قسمت 2 سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت دوم مگه تمام عمر چند تا بهاره در این جا می کنیم.

 

 

قسمت دوم مگه تمام عمر چند تا بهاره

 

دانلود سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

دانلود سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟