پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 2 سریال حیثیت گمشده

خلاصه داستان قسمت دوم سریال حیثیت گمشده

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سریال حیثیت گمشده: سهیلا که از دوستان هاجر است با موبایلش تماس می‌گیرد و از امیر بابت اتفاقی که برای هاجر پیش آمده مطلع میشود امیر از او می‌خواهد که برای یافتن پدر و مادر کودکی که به همراه هاجر بوده به او کمک کند،سهیلا از طریق ...

خلاصه قسمت دوم حیثیت گمشده

خلاصه داستان قسمت دوم سریال حیثیت گمشده

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سریال حیثیت گمشده: سهیلا که از دوستان هاجر است با موبایلش تماس می‌گیرد و از امیر بابت اتفاقی که برای هاجر پیش آمده مطلع میشود امیر از او می‌خواهد که برای یافتن پدر و مادر کودکی که به همراه هاجر بوده به او کمک کند،سهیلا از طریق …

 

اینفو و بیوگرافی سریال حیثیت گمشده

 

📌 ژانر: درام / خانوادگی

کستینگ و بازیگران:

(در نقش امیر) , (در نقش هاجر) , , , , , امیر نوروزی , بهزاد خلجی , نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه، اشکان دلاوری، روزبه ریوفی، لویی سیفی، عباس شجاع، وحید عبدالمجیدی، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، عباس قلی زاده، عماد درویشی، ابراهیم طلعتی نژاد، محمد مهدی نظری و بازیگران خردسال: آرشیدا درستکار ، آوین فرخی

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

 

 

حیثیت گمشده – Heysiate Gomshodeh محصول سال 1402 که از 25 تیرماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمدرضا منصوری و کارگردانی: سجاد پهلوان زاده تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت دوم حیثیت گمشده

 

📄 خلاصه داستان قسمت دوم 2 حیثیت گمشده:

 

قسمت دوم از سریال جذاب و هیجان انگیز حیثیت گمشده با سکانسی از گذشته امیر آغاز می شود. امیر به همراه خواهرش با زور و اجبار پدر در حال یادگیری بازی ای هست که امیر هیچگونه اشتیاق و علاقه ای برای انجام آن ندارد اما پدر با توسل به زور و کتک اصرار دارد که امیر این کار را انجام دهد که در نهایت امیر با بر هم زدن بازی و فرار از خانه پدر را در بهت و افسوس فرو می‌برد و زمزمه وار از همسرش گله و شکایت می‌کند که چرا آنها را ترک کرده است.

با پایان یافتن این سکانس به زمان حال برمیگردیم و ادامه ی آنچه که برای هاجر رخ داده است. امیر و رسول(که از بستگان امیر می باشد )در تقابل با یکدیگر قرار گرفته اند،امیر با تمام بدبینی و یک عالمه سوال بدون جواب رسول را مورد بازخواست و شماتت قرار می دهد،از اینکه چرا هاجر به سراغ رسول رفته است؟چرا هاجر باید شماره ی جدید رسول را داشته باشد؟

این سوال و جواب های امیر خشم رسول را بر می انگیزد و گفتگوی آنها به خشم و درگیری و در نهایت به ترک کردن رسول از آن شرایط حاد منجر میشود. امیر با اتفاق ناگهانی ای که برای همسرش رخ داده کاملا شوکه و بهم ریخته و آشفته است و در مقابل هر کنشی ناسنجیده ترین واکنش را بروز می دهد.

امیر که در ابتدای ماجرا برخورد بسیار تند و زننده ای با پزشک معالج همسرش داشته است اکنون در حالی که تمام تلاشش این است که آرامش خود را حفظ کند به سراغ پزشک همسرش می‌رود و از او بابت رفتار نادرستی که داشته عذرخواهی و با نرمش از او تقاضای کمک و راهنمایی می‌کند.

امیر و هاجر که طی سال‌های زندگی مشترکشان به رغم تلاش و درمان فراوان قادر به فرزند آوری نبوده اند اکنون تست مثبت باردار بودن هاجر برای امیر اصلا قابل باور نیست و ذهنش مورد هجوم افکار نادرست قرار گرفته و از خانم دکتر عاجزانه تقاضا دارد راه حلی پیشنهاد بدهد تا بتواند از این افکار رهایی یابد که در نهایت با پیشنهاد تست DNA مواجه میشود تا از طریق خون جنیین و تطابق با امیر به جواب این سوال برسد که آیا جنین به امیر تعلق دارد یا خیر.

اما امیر با پروسه ای زمان بر و با هزینه ی زیاد رو به رو است ولی امیر مصمم است که با انجام آن به جواب سوال خود برسد اما گفتن صحبت خانم دکتر که اگر روزی هاجر سلامتی اش را بدست آورد و امیر را برای انجام چنین کاری بازخواست کرد امیر چه جوابی می تواند داشته باشد امیر را دچار شک و تردید می‌کند اما در نهایت با پر کردن فرم های مورد نظر قدم در راه انجام این کار می گذارد.

سهیلا که از دوستان هاجر است با موبایلش تماس می‌گیرد و از امیر بابت اتفاقی که برای هاجر پیش آمده مطلع میشود امیر از او می‌خواهد که برای یافتن پدر و مادر کودکی که به همراه هاجر بوده به او کمک کند،سهیلا از طریق یک ویس در حالی که تاکید دارد شخص مورد نظر متوجه نشود که آدرس را از طریق سهیلا به دست آورده به امیر می‌گوید که به سراغ شخصی به نام نسرین برود تا بتواند به جواب سوالش برسد.

امیر افسر پرونده را درجریان می‌گذارد که آدرس خانواده ی کودک را پیدا کرده است،امیر به همراه یک سرباز راهی آدرس مورد نظر می‌شوند در برخورد اولیه امیر با نسرین کم کم به سر نخ هایی می‌رسد اما حضور ناگهانی سرباز در کنار امیر باعث ترس نسرین و انکار گفته هایش و شناختن هاجر میشود اما نبود حکم ورود باعث می‌شود که مجبور به ترک آنجا شوند.

اما امیر که نمی تواند بیخیال ماجرا شود به صورت پنهانی وارد منزل نسرین میشود و قادر به درک آنچه که می بیند نیست و شوکه شده با چشمانی از حدقه در آمده با تعدادی زیادی کودک و نوزاد نگاه می‌کند که در آنجا حضور دارند. ورود نسرین به همراه یک خانم امیر را مجبور می‌کند که در یک کمد پنهان شود و از گفتگوی آنها متوجه یک سری مسائل میشود اما باز شدن در کمد توسط آن خانم باعث می‌شود امیر در تقابل با آنها قرار بگیرد.

درگیری و کشمکش نسرین و امیر به جاهای خطرناکی کشیده می شود اما اطلاع دادن سربازی که همراه امیر آمده بود باعث حضور به موقع نیروهای پلیس می‌شود. در این درگیری و زد و خورد نسرین کشته، اعضای آن خانه به همراه امیر دستگیر می‌شوند و کودکان و نوزادان به بهزیستی منتقل می‌شوند.

در اداره پلیس امیر از طریق توضیحات افسر پرونده متوجه می‌شود که اینها تعدادی بچه ی بدون هویت هستند که صاحب پدر و مادر نیستند و از آنها برای انجام اعمال خلاف مثل جابه‌جایی مواد استفاده می‌شود.

جواب آزمایشات هاجر و کودکی که همراه داشته نشان می‌دهد که کودک چند ساعت قبل از تصادف بر اثر مورفین فوت شده و در خون هاجر نیز مورفین مشاهده شده و به گفته ی پزشک معالج هر چه بوده هر دو با هم استفاده می کرده اند اما اینها برای امیر قابل باور نیست.

حال باید دید که در قسمت 3 سریال حیثیت گمشده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت سوم حیثیت گمشده در این جا می کنیم.

 

 

دانلود قسمت سوم حیثیت گمشده

 

دانلود سریال حیثیت گمشده

دانلود سریال حیثیت گمشده

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟