پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 3 سریال حیثیت گمشده

خلاصه داستان قسمت سوم سریال حیثیت گمشده

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت سوم سریال حیثیت گمشده: امیر و رسول با رفتن به پارک و جستجو از طریق یک کارتن خواب در نهایت به اسماعیل می رسند اما این آغاز گرفتار شدن امیر در راهی است که پایانش مشخص نیست زیرا اسماعیل شخصی زیرک و تبهکار است که ...

خلاصه قسمت سوم حیثیت گمشده

خلاصه داستان قسمت سوم سریال حیثیت گمشده

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت سوم سریال حیثیت گمشده: امیر و رسول با رفتن به پارک و جستجو از طریق یک کارتن خواب در نهایت به اسماعیل می رسند اما این آغاز گرفتار شدن امیر در راهی است که پایانش مشخص نیست زیرا اسماعیل شخصی زیرک و تبهکار است که …

 

اینفو و بیوگرافی سریال حیثیت گمشده

 

📌 ژانر: درام / خانوادگی

کستینگ و بازیگران:

(در نقش امیر) , (در نقش هاجر) , , , , , امیر نوروزی , بهزاد خلجی , نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه، اشکان دلاوری، روزبه ریوفی، لویی سیفی، عباس شجاع، وحید عبدالمجیدی، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، عباس قلی زاده، عماد درویشی، ابراهیم طلعتی نژاد، محمد مهدی نظری و بازیگران خردسال: آرشیدا درستکار ، آوین فرخی

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

 

 

حیثیت گمشده – Heysiate Gomshodeh محصول سال 1402 که از 25 تیرماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمدرضا منصوری و کارگردانی: سجاد پهلوان زاده تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت سوم حیثیت گمشده

 

📄 خلاصه داستان قسمت سوم 3 حیثیت گمشده:

 

قسمت سوم از سریال حیثیت گمشده طبق روال معمول با سکانسی از گذشته آغاز می شود در حالی که پدر امیر به دوران کهنسالی رسیده و امیر در دوران جوانی به سر می برد، با ورود امیر به خانه ، پدر باب گلایه را سر می دهد و شاکی از اینکه تهمینه (خواهر امیر) در حال آماده شدن برای رفتن بر سر قرار است و امیر می‌خواهد که غیرت به خرج دهد و سد راه خواهرش شود.

شخص ناشناسی که در تماس با امیر اذهان داشته بود که حاوی اطلاعاتی راجع به همسرش است با ورود امیر به خیابان محل را ترک می‌کند و امیر پریشان راهی خانه می شود، خانه ای که الان امیر در آن درگیر خیالات و توهمات هاجر شده است، امیر که برای فرار از فکر و خیال به کارش پناه برده بلکه بتواند از فشار خستگی خواب راحتی داشته باشد.

ولی در آنجا نیز با عدم تمرکز مواجه است و همین امر موجب اعتراض و نارضایتی صاحب کارش شده که در نهایت برای بازیابی توان و روحیه ی از دست رفته اش با دو هفته مرخصی اجباری رو به رو می‌شود. با فوت هاجر خانواده اش دچار بحران شده اند،پدر معتادش که جنس مصرفی اش توسط هاجر به دستش می رسید اکنون با درد دست و پنجه نرم می‌کند و ریحان خواهر کوچکش که بدون هاجر پناهی ندارد و باید با پدری پیر و معتاد روزگار بگذراند.

امیر بار دیگر برای یافتن سر نخی به محل کار هاجر که یک کارگاه خیاطی بوده مراجعه می‌کند و با شکستن شیشه و ایجاد رعب و وحشت مدیر آنجا را تهدید می‌کند که اگر اطلاعاتی از هاجر داشته و او را مطلع نکند محیط کارش را به آتش خواهد کشید. امیر در مراجعه به اداره پلیس و ملاقات با راننده تاکسی ای که باعث مرگ همسرش شده و صحبت با او در نهایت به نتیجه می رسد که هاجر از روی عمد و اراده شخصی اش خود را جلوی ماشین پرتاب کرده است و قصد خودکشی داشته است.

تهمینه که همسری متمول دارد به خاطر پرداخت هزینه های مراسم تدفین هاجر و کمک به برادرش باز هم مورد بازخواست و تحقیرهای همسرش قرار می گیرد. امیر به سراغ رسول (پسر خاله) هاجر می‌رود و آنچه را که اتفاق افتاده برای او تعریف می‌کند و از او برای رفتن به سراغ اسماعیل که رئیس مواد فروشان است و شنیده که هاجر رو مورد اذیت و آزار قرار داده درخواست همراهی و کمک می کند.

امیر و رسول با رفتن به پارک و جستجو از طریق یک کارتن خواب در نهایت به اسماعیل می رسند اما این آغاز گرفتار شدن امیر در راهی است که پایانش مشخص نیست زیرا اسماعیل شخصی زیرک و تبهکار است که قرار نیست به این آسانی گرفتار شود و این امیر و رسول هستند که در ادامه ی روند سریال اسیر اسماعیل می شوند.

حال باید دید که در قسمت 4 سریال حیثیت گمشده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت چهارم حیثیت گمشده در این جا می کنیم.

 

 

دانلود قسمت چهارم حیثیت گمشده

 

دانلود سریال حیثیت گمشده

دانلود سریال حیثیت گمشده

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟