پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 5 سریال زخم کاری بازگشت

خلاصه داستان قسمت اول سریال زخم کاری 2

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت پنجم فصل دوم زخم کاری بازگشت: میثم سرانجام به دیدار فرنهاد می رود تا با او تیم شود در جهت زمین زدن طلوعی. بازی خطرناکی که میثم آغاز کرده است، خود می داند که راه برگشتی ندارد. در آن جا و به پیشنهاد فرنهاد به نزد املشی می رود تا کارهایش را پیش ببرد. وی پیشنهاداتی را به او ارایه می دهد تا با این اقدامات بتواند مانع از واگذاری زمین های شهرکی در شمال به طلوعی بشود.

قسمت پنجم فصل دوم زخم کاری

خلاصه داستان قسمت اول سریال زخم کاری 2

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت پنجم فصل دوم زخم کاری بازگشت: میثم سرانجام به دیدار فرنهاد می رود تا با او تیم شود در جهت زمین زدن طلوعی. بازی خطرناکی که میثم آغاز کرده است، خود می داند که راه برگشتی ندارد. در آن جا و به پیشنهاد فرنهاد به نزد املشی می رود تا کارهایش را پیش ببرد. وی پیشنهاداتی را به او ارایه می دهد تا با این اقدامات بتواند مانع از واگذاری زمین های شهرکی در شمال به طلوعی بشود.

 

اینفو و بیوگرافی سریال زخم کاری 2

 

📌 ژانر: درام / جنایی

کستینگ و بازیگران:

, , , , , , , , , و امیر دژاکام

کارگردان: محمدحسین مهدویان

 

 

زخم کاری 2 بازگشت – Mortal Wound Season 02 محصول سال 1402 است که از 17 شهریور 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد. این سریال به تهیه کنندگی: محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی: محمدحسین مهدویان تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال تماشایی اقدام کنید.

 

 

📄 خلاصه داستان قسمت پنجم زخم کاری 2:

 

قسمت پنجم فصل دومم زخم کاری با رویداد غیر منتظره ای آغاز شد. منصوره که همگان می دانیم به دلیل عدم تمایل همکاری هانیه توسلی در هیچ پروژه سینمایی حضور ندارد و به طبع در فصل دوم زخم کاری نیز غایب است، به میثم پیام می دهد و از او می خوادهد که به باکو بیاید تا با او مذاکره کند. ظاهرا منصوره این گونه بیان می کند که اطلاعات محرمانه ای دارد که به میثم کمک می کند تا بر علیه طلوعی اقداماتی را انجام دهد.

در همین حال است که میثم به دیدار شیدا و مادر ناتنی او می رود و با دادن هدایایی به آن ها خبر سفر خود به باکو را می دهد. درست در زمانی که میثم در حال آماده شدن برای سفر به باکو بود در شرکت، مادرش را می بیند. او از قصد پسرش برای سفر به آذربایجان مطلع است. چیزی که جای سوال دارد. و درست در همین زمان است که خبر خودکشی منصوره از باکو منتشر می شود! مساله ای که جای ابهام و سوال دارد. کسی که یکی دو روز پیش به فکر انتقام از طلوعی و همکاری با میثم بوده است چگونه می شود که دست به خودکشی بزند.

 

دستمالچی که از اتفاقات رخ داده با خبر است به دیدار سمیرا در خیریه طلوعی می رود تا او را از مسایلی آگاه کند. این که طلوعی آدمی با حسن نیت نیست که خیریه داشته باشد و این موسسه را تنها برای پوششی برای کارهای غیرقانونیش ساخته است یا حتی دور زدن مالیات و… ولی گوش سمیرا به این مسایل بدهکار نیست و با لحن بد و منفی دستمالچی را از موسسه بدرقه می کند.

در همین حال است که دستمالچی به نزد مالک می آید و با او مسایلی از جمله خبر جدی بودن ازدواج سمیرا و طلوعی را در میان می گذارد. مالک این گونه ابراز می کند که به طلوعی نمی بازد و قصد طلاق دادن سمیرا را دارد. مشخص نیست که چگونه فردی که مثلا مرده است می تواند در غیاب خود حکم طلاق را امضا کند! این هم یکی دیگر از مسایل عجیب و غیرقابل باور این سریال است.

 

برادر شیدا مصر است که یکی از دوستانش به خواستگاری خواهرش بیاید. چیزی که با واکنش تند و منفی شیدا روبرو می شود. شیدا این گونه ابراز می کند که هیچ علاقه ای به این فرد ندارد و حتی به عنوان خواستگاری که قرار است یک شب بیاید و برود هم نمی تواند این مراسم را بپذیرد، چرا که در نظر وی این فرد از کمترین شانس نیز برخوردار نیست. بردار شیدا از رابطه خواهرش با میثم نیز مطلع است و مخالفت سخت و شدیدی با این فرد دارد. حتی جریان خودکشی معشوقه سابق او یعنی مایده را پیش می کشد و…

در ادامه میثم سرانجام به دیدار فرنهاد می رود تا با او تیم شود در جهت زمین زدن طلوعی. بازی خطرناکی که میثم آغاز کرده است، خود می داند که راه برگشتی ندارد. در آن جا و به پیشنهاد فرنهاد به نزد املشی می رود تا کارهایش را پیش ببرد. وی پیشنهاداتی را به او ارایه می دهد تا با این اقدامات بتواند مانع از واگذاری زمین های شهرکی در شمال به طلوعی بشود.

 

همه این ها در حالی اتفاق می افتد که سمیرا در بازگشت از سفر شمال میثم را به شدت نهیب داده بود از نزدیک شدن به فرنهاد و امشلی. و حتی میثم هم در این رابطه به مادرش قول داده بود که سمت آن ها نمی رود. ولی گویا مسایل به سبک و سیاق دیگری در حال رقم خوردن است. در راه بازگشت از این دیدارها متوجه می شویم که شخص موتورسواری در حال تعقیب وی است. به نظر می رسد که سمیرا برای او جاسوس گماشته است.

در انتهای این اپیزود مالک و دستمالچی به یک دفترخانه ثبت ازدواج که با آن ها آشنا هستند می روند تا طلاق را ثبت کنند. شخص دفتردار این گونه عنوان می کند که تنها می توانید در دفتراین طلاق را ثبت کنید و نه در شناسنامه. چیزی که با مخالفت مالک روبرو می شود. مالک شدیدا مصر است که در شناسنامه خود نیز این طلاق ثبت شود.

 

حال باید دید که در قسمت ششم فصل دوم زخم کاری چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 6 زخم کاری 2 کنیم. پیشنهاد می کنیم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

دانلود فصل پنجم زخم کاری

دانلود فصل دوم زخم کاری

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟