پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 6 سریال حیثیت گمشده

خلاصه داستان قسمت ششم سریال حیثیت گمشده

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت ششم سریال حیثیت گمشده: امیر به دنبال تغییر استایل و قیافه است تا خود را برای رفتن به مجالس مواد مخدر آماده کند. او همه این مقدمات را انجام داده و با شمایلی تازه تصمیم می گیرد که وارد این مجالس شود. چیزی که مسلما خطر کمتری از حوادثی که تا این جا به دلیل ماجراجویی های وی رقم زد را به دنبال نخواهد داشت. می توان حدس زد که...

خلاصه قسمت ششم حیثیت گمشده

خلاصه داستان قسمت ششم سریال حیثیت گمشده

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت ششم سریال حیثیت گمشده: امیر به دنبال تغییر استایل و قیافه است تا خود را برای رفتن به مجالس مواد مخدر آماده کند. او همه این مقدمات را انجام داده و با شمایلی تازه تصمیم می گیرد که وارد این مجالس شود. چیزی که مسلما خطر کمتری از حوادثی که تا این جا به دلیل ماجراجویی های وی رقم زد را به دنبال نخواهد داشت. می توان حدس زد که…

 

اینفو و بیوگرافی سریال حیثیت گمشده

 

📌 ژانر: درام / خانوادگی

کستینگ و بازیگران:

(در نقش امیر) , (در نقش هاجر) , , , , , امیر نوروزی , بهزاد خلجی , نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه، اشکان دلاوری، روزبه ریوفی، لویی سیفی، عباس شجاع، وحید عبدالمجیدی، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، عباس قلی زاده، عماد درویشی، ابراهیم طلعتی نژاد، محمد مهدی نظری و بازیگران خردسال: آرشیدا درستکار ، آوین فرخی

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

 

 

حیثیت گمشده – Heysiate Gomshodeh محصول سال 1402 که از 25 تیرماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمدرضا منصوری و کارگردانی: سجاد پهلوان زاده تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت ششم حیثیت گمشده

 

📄 خلاصه داستان قسمت ششم 3 حیثیت گمشده:

 

در قسمت ششم از سریال جذاب و هیجان انگیز حیثیت گمشده با حقایقی دیگر از گذشته شخصیت های داستان و مشخصا امیر، تهمینه، پدرشان و همچنین فرشاد آشنا شدیم. داستان به شب خواستگاری تهمینه بازمی گردد. سرانجام پدر به دلیل از دست دادن منزل و تنها سرپناهی که داشتند تصمیم به موافقت با وصلت فرشاد و تهمینه می کند.

چیزی که می دانیم در گذشته با آن موافق نبوده ولی بر اثر جبر شرایط و فشار از دست دادن و توقیف منزل تن به آن می دهد. ماجرا ولی به این سادگی ها نیست. تهمینه به این وجه حاضر به این ازدواج نیست و حتی نمی تواند قبول کند که در شب خواستگاری به اتاقی که فرشاد در آن است برود و با او صحبت کند. چیزی که با خشم پدر روبرو می شود. در این میان امیر سعی در متقاعد کردن تهمینه می کند. سرانجام به هر نحوی که هست این وصلت سر می گیرد و چیزی می شود که در آینده شاهد آن هستیم به عنوان زندگی مشترک فرشاد و تهمینه!

در سمت دیگر داستان با دامه توفان مهیبی که در اپیزود پیشین رخ داد روبرو هستیم. در جایی که اسماعیل و شرکایش پس از جر و بحثی که بینشان در می گیرد به همدیگر شلیک کرده و باعث تلفات دادن از خودی ها می شوند. حتی خود اسماعیل در یک قدمی مرگ قرار گرفت ولی امیر با ضربات چاقو فرد حمله کننده را از پای در می آورد و سپس با آزاد کردن رسول از زندان، باعث درمان و بهبود حال اسماعیل می شود تا او زنده بماند و بتواند درباره ناگفته ها و راز و رمزهای زندگی هاجر به او کمک کند.

او سرانجام به هوش می آید و حالا که خودش و زندگیش را مدیون امیر می داند، رد و سرنخ هایی را  به او می دهد تا بلکه بتواند به کسی که باعث مرگ هاجر شده است نزدیک شود. برای این کار باید وارد مجالس افراد بزرگ و متمول شهر که در مراسمات خود به تبادل مواد می گدرانند شود، این نیز خود نیازمند کیو آر کد است. چرا که این افراد هر کسی را و در واقع شخص غریبه ای را به جمع خود و محافل خود راه نمی دهند. اسماعیل این مورد را شخصا به عهده می گیرد.

در همین حال است که باری دیگر سهیلا با امیر تماس می گیرد و این گونه وانمود می کند که اطلاعات به درد بخور دیگری را نیز از هاجر دارد. مشخص نیست که اگر این گونه است پس چرا در ملاقات های پیشین چنین چیزی را بازگو نمی کند؟ قضیه وقتی مشکوک تر می شود که این صحبت ها را پس از دیدار با فرشاد بیان می کند. چرا سر و کله فرشاد باید در حوالی دوست هاجر پیدا شود و ارتباط این دو چیست؟

به هر روی، سهیلا این گونه اظهار می کند که وی از این موضوع آگاه بوده است که هاجر یک اتاق در مسافرخانه ای اجاره کرده و گاهی به آن جا می رفته است. هر دو به سرعت به مسافرخونه مذکور می روند و در آن جا می بینند که مقادیر بسیار زیادی شیشه نگهداری می شده است!

چیزی که تا یک قدمی دستگیری امیر برای او دردسر داشت ولی به هر ترتیبی که بود او از دستگیری و بازداشت به وسیله پلیس رهایی می یابد. امیر ولی به سختی به فکر فرو می رود و به این می اندیشد که شاید هاجر در صدد خروج از ایران و مهاجرت بوده است. این ظن و گمان وقتی بیشتر تقویت شد که در زمان مراجعه به پذیرش مسافرخانه و ارایه شناسنامه هاجر با شناسنامه دیگری از هاجر مواجه می شود که المثنی هم نبوده و به این ترتیب وی تازه متوجه می شود که هاجر قبلا ازدواج کرده است.

در ادامه امیر به دنبال تغییر استایل و قیافه است تا خود را برای رفتن به مجالس مواد مخدر آماده کند. او همه این مقدمات را انجام داده و با شمایلی تازه تصمیم می گیرد که وارد این مجالس شود. چیزی که مسلما خطر کمتری از حوادثی که تا این جا به دلیل ماجراجویی های وی رقم زد را به دنبال نخواهد داشت. می توان حدس زد که با ورود امیر و به این گونه مجالس پرخطر و پی بردن به موارد و زوایای پنهانی از زندگی هاجر این بار هم به زحمت های بسیار زیادی خواهد افتاد.

 

حال باید دید که در قسمت 7 سریال حیثیت گمشده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت هفتم حیثیت گمشده در این جا می کنیم.

 

 

دانلود قسمت هفتم حیثیت گمشده

 

دانلود سریال حیثیت گمشده

دانلود سریال حیثیت گمشده

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟