پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود دوازدهم سریال رهایم کن

خلاصه داستان قسمت دوازدهم سریال رهایم کن

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت 12 رهایم کن: هاتف، ماجرای ازدواج پیشین هاتم خان با نغمه و فرزند آن ها یعنی راما را به مارال می گوید که باعث بهت و تعجب وی می شود. در همین حال است که ...

خلاصه قسمت دوازدهم رهایم کن

خلاصه داستان قسمت دوازدهم سریال رهایم کن

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوازدهم رهایم کن: هاتف، ماجرای ازدواج پیشین هاتم خان با نغمه و فرزند آن ها یعنی راما را به مارال می گوید که باعث بهت و تعجب وی می شود. در همین حال است که …

 

اینفو و بیوگرافی سریال رهایم کن

 

📌 ژانر: عاشقانه / حانوادگی

کستینگ و بازیگران:

, , , , , , , , مونا احمدی، مایده تهماسبی، شهرام قایدی، رابعه مدنی و محمدصادق میرمحمدی

کارگردان: شهرام شاه حسینی

 

 

رهایم کن – Set Me Free یک سریال نمایش خانگی محصول سال 1401 است که از 28 بهمن ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، این سریال به تهیه کنندگی: مجید مولایی ، نویسندگی و کارگردانی: شهرام شاه حسینی تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت 12 رهایم کن

 

📄 خلاصه داستان قسمت 12 رهایم کن:

 

در قسمت 12 دیدیم که نحوه ماجرای آشنایی هاتم و نغمه به چه ترتیب بوده است. در شب مراسمی که شبیه جشن و سروری در خاندان نایب سرخی ها بوده است، حاتم و هاتف گرداگرد منقل کباب نشسته و در حال صحبت بودند که پدر به یک باره می خواهد با هاتم صحبت کند. وی در آن جا هست که تغمه را به پسرش نشان می دهد و می گوید که ما به دلیل فوت پدر این دختر در معدن مان، به او مدیون هستیم و به همین جهت من نغمه را برای همسری تو در نظر گرفته ام.

هاتم خان که در آغاز بی میل بود ولی به هر شکلی که هست با اکراه می پذیرد. سپس به ماجرای حال بازمی گردیم. در جایی که اتومبیل بهران بوقی در حالی که دو سه بار ملق خورده و چپ شده در گوشه جاده پیدا می شود. احتمال قتل وی می رود. همه از جمله حاتف به دور ماشین گرد می آیند ولی هیچ اثری از بهرام نیست.

یکی از رهگذران رد و نشانی را از او به حاتف می دهد و او نیز به سرعت به محل گفته شده می رود. هاتم نیز به کافه بهرام می رود و از افراد آن جا نشان او را می گیرد که در همین حال وی نیز سرنخ هایی پیدا کند. سرانجام هم هاتم و هم حاتف به محل مورد نظر که در خانه ای روستایی که متلق به زنی کارگر است می رسند و بهرام را نیز با سری بانداژ شده و مصدوم می بینند.

او را به ماشین به ظاهر به سمت بیمارستان منتقل می کنند. ولی در بین راه تصمیم عوض می شود. در همین حال و احوالات است که در حالی که هر دو پسر بیرون هستند، نایب سرخی بزرگ با مارال تنها می شود. وی درباره پیشینه و طایفه مارال سوال می کند و هنگامی که اصل و نصب وی را می فهمد با پیشکش کردن مقادیری پول از او می خواهد که این جا را برای همیشه ترک کند و دست از سر پسرانش بردارد.

مارال ولی زیر بار نمی رود و می گوید که او و هاتم تصمیم خودشان را گرفته اند و می خواهند که با هم زندگی کنند. پس از این ها است که حاتم و هاتف، بهرام را به خانه آورده و با پیشنهاد پدرشان، در خانه زندانی می کنند چرا که بیم این را می دهند که مبادا بهرام زبان گشوده باشد و مسایل درباره افسانه را به کسی گفته باشد.

افسانه ولی مخالف همه این قضایا است و خواستار آزادسازی بهرام است و به همین جهت است که از هاتف نیز خواهش می کند تا برنامه سفرش را به تعویق بیندازد. هاتف که همچنان فراری و تحت تعقیب است با هماهنگی هایی که حاتم خان با یک فرد معتمد در دماوند کرده است مقدمات سفر او را مهیا کرده بود.

شاید ولی مهم ترین سکانس این اپیزود در این لحظه رقم می خورد. در جایی که سر سفره شام، حاتم در برابر تصمیم پدرش مقاومت می کند و ابراز می کند که او و افسانه برای فردا نوبت و وقت مراسم عقد ثبت کرده اند و به این ترتیب پدر را به مراسم دعوت می کند. او می گوید که در صورت موافقت پدر در همین خانه و اگر وی اجازه ندهد زندگی مشترکشان را در جایی دیگر و خانه ای دیگر و البته دیاری دیگر آغاز خواهند کرد.

نایب سرخی بزرگ وقتی که می بیند اوضاع تا این حد جدی و تصمیم پسرش سرسختانه است چیزی نمی گوید. ماجرا به همین جا ختم نمی شود و درست در روز بعد این اتفاقات است که هاتف، ماجرای ازدواج پیشین هاتم خان با نغمه و فرزند آن ها یعنی راما را به مارال می گوید که باعث بهت و تعجب وی می شود.

 

حال باید دید که در قسمت 13 سریال رهایم کن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت سیزدهم رهایم کن در این جا می کنیم.

 

 

دانلود قسمت 13 رهایم کن

 

دانلود سریال رهایم کن

> دانلود سریال رهایم کن

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟