پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت اول سریال سرگیجه

خلاصه داستان قسمت اول سریال سرگیجه

پیمان به همراه بهرام و کامران که از دوستانش هستند صاحب شرکت تجاری بزرگی هستند، سایت شرکت به صورت غیر منتظره ای هک می‌شود و تمام موجودی حساب شرکت که ارز دیجیتال است ربوده می شود.

دانلود کامل سریال سرگیجه

خلاصه داستان قسمت اول سریال سرگیجه

 

اینفو و بیوگرافی سریال سرگیجه

📌 موضوع:درام | رازآلود
سریال سر گیجه با بازی بازیگرانی چون:
حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، شبنم مقدمی، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری و…
به کارگردانی: بهرنگ توفیقی است.

 

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت اول سرگیجه

 

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول 1 سرگیجه:

پیمان(با بازی حامد بهداد)در حال رانندگی در اتوبان با برخورد جسمی سنگین به شیشه ی ماشین اش مواجه می‌شود، دختر جوانی که که خودش را به قصد خودکشی از پل عابر پیاده به خیابان پرتاب کرده که از قضا بر روی ماشین پیمان فرود می آید.
این اتفاق غیر منتظره و وحشتناک برای پیمان گران تمام میشود و او را دچار اختلال رفتاری و روحی روانی می‌کند.

اکنون پیمان به توصیه ی همسرش فریبا(با بازی رعنا آزادی ور)به روانپزشک مراجعه کرده است و پیمان رو به روی مشاور در حال شرح ماجرا و اتفاقی است که برایش رخ داده.
پیمان به همراه همسر و پسرشان آرتین ظاهرا زندگی خانوادگی خوبی دارد و از شروع روزش در حال تدارک و سورپرایز کردن همسرش به مناسبت سالگرد ازدواجشان است.

پیمان به همراه بهرام و کامران که از دوستانش هستند صاحب شرکت تجاری بزرگی هستند،سایت شرکت به صورت غیر منتظره ای هک می‌شود و تمام موجودی حساب شرکت خالی می‌شود،هر سه آشفته و پریشان به دنبال راه حلی هستند شاید بتوانند ردی از هکر بیابند.
پیمان از نظر روحی بهم ریخته است اما همچنان در حال تدارک جشن سالگرد ازدواجشان است در همین حین از سوی شخص ناشناسی باهاش تماس می گیرند با این مضمون:بیا زنت رو از اینجا جمع کن.

پیمان با شماره مورد نظر چندین بار تماس می‌گیرد و با پیدا کردن آدرس سریع خود را به محل مورد نظر می رساند اما در کمال تعجب همسرش را به همراه دوستش کامران می بیند که در حال مشاجره هستند.
پیمان و کامران با هم درگیر می شوند و در حین درگیری با ضربه ی ناخواسته ی پیمان،کامران نقش بر زمین می شود،ریختن خون از گوش کامران نشان از عواقب خطرناکی برای پیمان دارد.

 

دانلود قسمت دوم سرگیجه

 

دانلود سریال سرگیجه

> دانلود سریال سرگیجه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟