پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت اول سریال مترجم

خلاصه داستان قسمت اول سریال مترجم

غزاله مترجم جوانی ست که در یک دار الترجمه که متعلق به خواهر و برادری به نام مهرداد و فرشته مشغول به کار بوده اما اکنون اخراج شده و مژگان ...

دانلود کامل سریال مترجم

خلاصه داستان قسمت اول سریال مترجم

 

اینفو و بیوگرافی سریال مترجم

 

📌 ژانر: معمایی | هیجان انگیز

کستینگ و بازیگران:

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

کارگردان: بهرام توکلی

 

داستان این سریال درباره‌ یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌ کند، رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌ شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد سایه‌ای که می‌ تواند آرامش یک شهر را تهدید کند!

 

مترجم – Translator محصول سال 1401 که از 28 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: سعید ملکان، نویسندگی و کارگردانی: بهرام توکلی تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت اول مترجم

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول 1 مترجم:

غزاله مترجم جوانی ست که در یک دار الترجمه که متعلق به خواهر و برادری به نام مهرداد و فرشته مشغول به کار بوده اما به دلایل نا معلومی اخراج شده است و شخص دیگری به نام مژگان جایگزین او شده است.
یک سال پیش غزاله برادرش مرتضی را بر اثر تصادف از دست می دهد،برادری که وابستگی زیادی بهش داشته است و بعد از رفتنش از همه بیشتر آسیب دیده است.

غزاله اکنون به همراه مادر و خواهرش پریسا که روانپزشک است و شوهر خواهرش که بازیگر تئاتر است و ناهید که همسر مرتضی است در یک خانه زندگی می‌کند.
یکی دو هفته است که اس ام اس هایی از سوی شخصی ناشناس برای غزاله ارسال میشود،هر کسی هست مطمئن است که مرتضی را کشته اند و می گوید تصادفش صحنه سازی بوده است.

توی پیامها گفته شده که مرگ مرتضی یه ربطی داره به یه آدمی که مهرداد باهاش کار می کنه یه خر پولی که بهش میگن مهندس.
یه سری از سند های مهندس(شخصی که اسنادش را برای ترجمه به دارالترجمه فرشته و مهرداد می دهد)در لپ تاپ است که غزاله با بازی ای که طریق مژگان راه می‌اندازد سعی دارد وارد دارالترجمه شود و آن را بدست بیاورد که سر رو دستی که مژگان بهش می‌زند ناکام می‌ماند.
اکنون تمام تلاش و فکر غزاله برای پیگیری این مساله است که آیا برادرش واقعا بر اثر تصادف فوت کرده یا تصادفش ساختگی بوده و کشته شده است؟

غزاله با ترفندی دیگر خودش را به فرشته می رساند و در فرصتی مناسب لپ تاپش را بر می‌دارد،غزاله فکر می‌کند وقتی مهندس متوجه شود که اسنادش دست غزاله افتاده آدم هاشو می فرسته سراغش و اینطوری می تونه بهش وصل بشه که دقیقا همین اتفاق می افتد.

مهندس گروهی را به در خانه ی غزاله برای ایجاد رعب و وحشت می فرستد،غزاله به دیدن مهندس رفته و از او می‌خواهد که از این به بعد کارهای ترجمه اش را به او بسپارد،اما مهندس در یک فرصت مناسب غزاله را از بلندای ساختمان به سمت پایین آویزان میکند،غزاله خود را در یک قدمی مرگ می بیند و بین زمین و هوا معلق است.

 

دانلود قسمت دوم مترجم

 

دانلود سریال مترجم

> دانلود سریال مترجم

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟