پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت دوم سریال مترجم

خلاصه داستان قسمت دوم سریال مترجم

داستان و اتفاقات قسمت دوم مترجم , در قسمت 2 سریال مترجم دیدیم که مهندس برای ایجاد ترس و وحشت به منظور پس گرفتن لپ تاپ غزاله را از ارتفاع آویزان کرده ...

دانلود کامل سریال مترجم

خلاصه داستان قسمت دوم سریال مترجم

 

اینفو و بیوگرافی سریال مترجم

 

📌 ژانر: معمایی | هیجان انگیز

کستینگ و بازیگران:

, , , , , , , , , , , ,

کارگردان: بهرام توکلی

 

داستان این سریال درباره‌ یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌ کند، رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌ شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد سایه‌ای که می‌ تواند آرامش یک شهر را تهدید کند!

 

مترجم – Translator محصول سال 1401 که از 28 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: سعید ملکان، نویسندگی و کارگردانی: بهرام توکلی تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت دوم مترجم

 

📄 خلاصه داستان قسمت دوم 2 مترجم:

در قسمت دوم سریال معمایی و هیجان انگیز مترجم، مهندس که برای ایجاد ترس و وحشت به منظور باز پس گیری لپ تاپ غزاله را از ارتفاع آویزان کرده بود به او فرصت داده که لپ تاپ را تحویل بدهد.
غزاله که در بدو ورود با تعارف پاستیل از سوی مهندس رو به رو شده بود ابتدا با رد درخواست مهندس و در نهایت با اکراه و از روی اجبار چند پاستیل به دهان می‌گذارد.
غزاله با حالی دگرگون آنجا را ترک می‌کند وقتی به خانه می رسد اصلا حال طبیعی و نرمالی ندارد.
سر میز شام طبق معمول مادر غزاله سر ناسازگاری و بحث و جدل را با ناهید گذاشته است اما ورود نا بهنگام و غیر طبیعی غزاله همه ی توجهات را به آن سمت و سو می‌برد.
غزاله به ناهید می‌گوید که حاضر به ادامه دادن پی بردن به راز فوت مرتضی نیست چون حسابی از مهندس ترسیده و خود را در حد و اندازه در انداختن با مهندس نمی بیند.
اما هر بار که غزاله قصد داشت از این قضیه کنار بکشد باز هم پیام هایی برایش ارسال میشد که از او می‌خواست قضیه مرگ مرتضی را پیگیری کند.
ناهید برای غزاله تعریف می‌کند که مرتضی دو سال مشاور حقوقی شرکتی بوده کار آن تهیه ی آرد و مواد اولیه نان بوده،ظاهرا همه چیز خوب پیش می‌رفته تا حدود یک سال پیش که شرکت بر اثر یک سری مشکلات حقوقی تعطیل میشود و یکی دو ماه بعد از تعطیلی شرکت مرتضی فوت می‌کند.
اما تبلیغات شرکت همه جا هست و عجیب اینجاست چطور شرکتی که تعطیل است و هیچ تولیدی ندارد،همه ی کارگرهایش اخراج شده است و کلی پرونده شکایت کارگرها و هزار جور دردسر دارد مرتب خودش را تبلیغ میکند؟!فقط بخاطر اینکه در خفا یک کار دیگر انجام می دهند.
اما غزاله که حسابی ترسیده و جا زده است حاضر نیست پیگیر ماجرای کشتن برادرش شود اما ناهید به شیوه های مختلف سعی دارد او را راضی کند شاید بتوانند با همکاری همدیگر به سر نخی دست پیدا کنند.
ناهید از غزاله می‌خواهد هر طوری که ممکن است خودش به مهندس نزدیک کند شاید از طریق ترجمه ی اسناد چیزی دستگیرشان شود.
ناهید برای غزاله از وجود شخصی به نام حامد کریمی در زمان کار کردن مرتضی در شرکت آرد و نان صحبت میکند و یکی از سر کارگر هایی که همیشه با شرکت درگیر بوده و حدود یک سال پیش اخراج می‌شود.
غزاله با تعجب از ناهید می پرسد چرا در مرگ مرتضی به این شخص شک دارد؟!
ناهید می‌گوید اوایل با هم دوست بودند اما بعد از مدتی حامد برای اعتراضات یک گروه درست میکند برای ایستادن جلوی مدیر های شرکت اما مرتضی متوجه می‌شود اینها مدلشان درگیری و شیشه شکستن و آتیش زدن انبار و … است،وقتی متوجه خشن بودن گروه آنها میشود با آنها مشکل پیدا میکند،یک عده از کارگر ها مرتضی را دوست داشته اند بنابراین دو دستگی ایجاد می‌شود.
غزاله می پرسد پس ممکن است مرگ مرتضی هم کار شرکت باشد هم دشمن های شرکت؟؟ اما ناهید آنچه را که می‌داند با غزاله در میان می‌گذارد.
غزاله بدون هماهنگی با ناهید به سراغ حامد می‌رود و مورد تعقیب یک موتور سوار قرار میگیرد،ناهید وقتی متوجه کاری که غزاله انجام داده با سرعت و سراسیمه خود را به غزاله می رساند و با بدنه ی ماشین ضربه ای به موتور سوار می‌زند و او را نقش بر زمین میکند و از غزاله می‌خواهد هر چه زودتر آنجا را ترک کند تا بتواند هر چه سریعتر او را به بیمارستان منتقل کند.

 

دانلود قسمت سوم مترجم

 

دانلود سریال مترجم

> دانلود سریال مترجم

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟