پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت هشتم سریال سرگیجه

خلاصه داستان قسمت هشتم سریال سرگیجه

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت هشتم 8 سریال سرگیجه: پریسا از طریقی که فعلا مشخص نیست (شاید به وسیله همان افراد ناشناس که مدام پیام می داند) به عکس های لورفته دونفره کامران و فریبا دسترسی پیدا می کند. بین این دو درگیری و مشاجره بدی رخ می دهد و باعث رسوایی ...

خلاصه قسمت هشتم سرگیجه

خلاصه داستان قسمت هشتم سریال سرگیجه

دانلود کامل سریال سرگیجه

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت هشتم 8 سریال سرگیجه: پریسا از طریقی که فعلا مشخص نیست (شاید به وسیله همان افراد ناشناس که مدام پیام می داند) به عکس های لورفته دونفره کامران و فریبا دسترسی پیدا می کند. بین این دو درگیری و مشاجره بدی رخ می دهد و باعث رسوایی …

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال سرگیجه

📌 موضوع:درام | رازآلود

کارگردان: بهرنگ توفیقی است.
کستینگ و بازیگران سریال سر گیجه:
حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، شبنم مقدمی، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری و…

 

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت هشتم سرگیجه

 

 

📄 خلاصه داستان قسمت 8 سرگیجه:

قسمت هشتم از سریال سر گیجه با اتفاقات دیگری آغاز می ‌شود. افسر آگاهی (هومن سیدی) ازپیمان درباره علت وجود سیم کارت کامران بر روی گوشی او می پرسد. پاسخی که پیمان می دهد، عجیب به نظر می رسد.

 

وی اظهار بی اطلاعی می کند و ابراز می کند که حتما در زمانی که در ویلای لواسان به وسیله کامران و افرادش بیهوش شده بوده، عمل تعویض سیم کارت صورت گرفته است! مشخص نیست که پس از استفاده از گوشی و تماس گرفتن، چگونه متوجه عوض شدن سیم کارتش نشده است. مساله مشکوکی که کارآگاه را بیشتر به فکر می برد و برای همین گوشی را از پیمان گرفته و با خود به اداره می برد.

 

در آن جا به وسیله سیم کارت مذکور که اینک بر روی موبایل دیگری قرار گرفته است (به دلیل قفل بودن گوشی پیمان) و کد گرفتن، وارد اکانت تلگرام کامران می شود و آخرین چت های وی با پیمان که همانا ویس مربوط به شب درگیری این دو بود را می شنود. به این ترتیب برای وی محرض می شود که در شب مفقودی کامران، بین او و پیمان درگیری یا دست کم دعوا و مشاجره ای رخ داده است.

 

در نهایت زمانی که پاسخ های پیمان برای کارآگاه قانع کننده نیست، از او درباره آدرس ویلایی که وی در آن جا بیهوش و محبوس شده بود سوال می کند که پیمان نیز آدرس دقیق آن جا را به پلیس می دهد. گروه تجسس پلیس آگاهی به محل مذکور می روند ولی نکته یا سرنخ خاصی دستگیر آن ها نمی شود. ویلایی که برای همه جای پرسش دارد. تا جایی که حتی پریسا نیز از وجود آن بی خبر بوده است.

 

در همین راستا، پریسا به دیدار یکی از افراد قدیمی فامیل می رود و از وی درباره وجود چنین ویلا یا خانه ای در لواسان پرسش می کند که با اظهار بی اطلاعی وی مواجه می شود. در ادامه پیمان باری دیگر به انبار ضایعاتی اتومبیل های اسقاطی می رود و از فردی که در آن جا کار می کند درباره ماشین پورشه ای که چندی پیش به آن جا برده شده بود سوال می کند که وی نیز این گونه اظهار می کند که آن ماشین به دلیل مشکوک بودن و نداشتن سند و… به آتش کشیده شده است.

 

اتفاق قابل ذکر و مهم دیگر این اپیزود در انتهای این قسمت رخ می دهد. در جایی که فریبا و پیمان، پسرشان را برای شب به شهربازی برده اند و پریسا و دخترش ملودی نیز در آن جا حضور دارند. در خلال شام و پایان مراسم اتفاقات ناگواری رخ می دهد! سرانجام اتفاقی که فریبا همواره از رخ دادن آن ها بیم داشت، به وقوع می پیوندد و ماجرای ارتباط وی با کامران علنی می شود.

 

پریسا از طریقی که فعلا مشخص نیست (شاید به وسیله همان افراد ناشناس که مدام پیام می داند) به عکس های لورفته دونفره کامران و فریبا دسترسی پیدا می کند. بین این دو درگیری و مشاجره بدی رخ می دهد و باعث رسوایی بسیاری برای خانوده می شود. افراد رهگذر و حاضر در صحنه نیز از این دعوا و اختلاف و بی آبرویی فیلم گرفته و به این ترتیب پیمان با آن ها درگیر می شود.

 

برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها، شما را دعوت به تماشای قسمت نهم سرگیجه می کنیم. توصیه اکید داریم که حتما و قطعا قسمت 9 سریال سرگیجه را از دست ندهید.

 

 

 

دانلود قسمت نهم سرگیجه

 

دانلود سریال سرگیجه

> دانلود سریال سرگیجه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟