پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت هفتم سریال سقوط

خلاصه داستان قسمت هفتم سریال سقوط

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت هفتم 7 سریال سقوط: دیاکو از طریق ردیاب به گوشی آیسان دسترسی پیدا می کند اما خبری از خود آیسان نیست. مسوولین پناهگاه که به دیاکو مشکوک شده اند حضورشان را به مقامات بالا اطلاع می دهند و آن ها...

خلاصه قسمت هفتم سقوط

خلاصه داستان قسمت هفتم سریال سقوط

دانلود کامل سریال سقوط

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت هفتم 7 سریال سقوط: دیاکو از طریق ردیاب به گوشی آیسان دسترسی پیدا می کند اما خبری از خود آیسان نیست. مسوولین پناهگاه که به دیاکو مشکوک شده اند حضورشان را به مقامات بالا اطلاع می دهند و آن ها…

 

اینفو و بیوگرافی سریال سقوط

📌 موضوع:سیاسی | عاشقانه

کستینگ و بازیگران:

الناز ملک , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد , سجاد بابابی , عباس جمشیدی فر

کارگردان: محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده (به گونه مشترک)

 

سقوط، نام جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده است که از روز 15 دی 1401 آغاز به پخش کرده است. یک سریال سیاسی/عاشقانه. داستان سریال سقوط درباره یک درام عاشقانه کردی است. بخش هایی از این سریال در شهر سقز در استان کردستان ایران و بخش هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است. خبرهای جدید سقوط سریال در مرحله انتخاب بازیگر است.

 

 

دانلود قسمت هفتم سقوط

 

📄 خلاصه داستان قسمت هفتم 7 سقوط:

دیاکو و اردلان در راه رفتن به موصل برای نجات آیسان در ایست بازرسی دوم گرفتار می شوند، نیروهای داعش که متوجه مشکوک بودن اردلان شده بودند قصد به آتش کشیدن ماشین و محتویات آن را داشتن که با زیرکی و واکنش سریع و به موقع دیاکو کشته می شوند.

 

آیسان نیز با ترفند های مختلف تلاش دارد خود را به دندانپزشکی که محل دیدار با دیاکوست برساند. دیاکو و اردلان با سختی فراوان خود را به موصل می رسانند و در منزل یکی از دوستان شان مستقر می‌شوند.

 

رفت و آمدهای دیاکو به دندانپزشکی بدون نتیجه است زیرا آیسان به رغم تلاش های فراوان قادر به راضی کردن مسوولین پناهگاه برای رفتن به دندانپزشکی نیست. در ادامه همفکری و تلاش های دیاکو و اردلان در نهایت این تصمیم خطرناک و بزرگ اتخاذ می‌شود که به بهانه تحقیق راجع به مفقود شدن ام عبیده به پناهگاه محل نگهداری آیسان بروند.

 

دیاکو از طریق رد یاب به گوشی آیسان دسترسی پیدا می‌کند اما خبری از خود آیسان نیست. مسوولین پناهگاه که به دیاکو مشکوک شده اند حضورشان را به مقامات بالا اطلاع میدهند و آنها را به دردسر بزرگی می اندازند.

 

در این لحظات نفسگیر دیاکو و دوستش با کمک اردلان در حالی که دو مسوول پناهگاه را کشته اند می‌توانند جان سالم به در ببرند. انتظار ها برای دیدن آیسان به سر آمده و دیاکو دیگر فرصتی برای ماندن در موصل ندارد و باید هر چه زودتر آنجا را ترک کند زیرا شهر قرار است مورد حمله سراسری قرار بگیرد و همه ی راه ها بسته می‌شوند.

 


ظاهرا دیگر امیدی برای نجات آیسان نیست و فرصت از دست رفته است. دیاکو به همراه اردلان در حالی شهر را ترک می‌کنند که آیسان پس از کش و قوس های فراوان توانسته خود را به دندانپزشکی برساند. در نیمه راه و ترک موصل دیاکو از رفتن منصرف می‌شود و حاضر نیست بخاطر قولی که به آیسان داده آنجا را دست خالی و بدون آیسان ترک کند.

 

دوست دیاکو و اردلان نیز حاضر نیستند در این راه دیاکو را تنها بگذارند و به او قول همراهی و همکاری تا حصول نتیجه را می‌دهند. دکتر دنداپزشک با دیدن آیسان شوکه می شود و سریع با دیاکو تماس می‌گیرد و حضور آیسان را اطلاع می‌دهد. این لحظات پر از دلهره و هیجان رسیدن دیاکو به آیسان و دیدنش بسیار جذاب و دیدنی است. دیدن این قسمت از سریال سقوط که شامل سکانس ها و اتفاقات پر از استرس و شور و هیجانی فوق العاده است را شدیدا به شما ببینده گرامی توصیه می‌کنیم.

 

حال باید دید که در قسمت هشتم 8 از سریال سقوط چه اتفاقاتی در انتظار آیسان است!

 

دانلود قسمت هشتم سقوط

بیوگرافی و عکس های جدید الناز ملک

 

دانلود سریال سقوط

> دانلود سریال سقوط

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟