پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال سرگیجه

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال سرگیجه

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت پنجم 5 سریال سرگیجه: بهرام که از دوستان و شرکای کامران و پیمان است در تماسی تلفنی مشکوک با شخصی که با او در حال گفتگو است این ذهنیت را به ببینده القا می‌کند که شاید کامران زنده است و با بهرام همدست و در حال تبانی هستند.

خلاصه قسمت پنجم سرگیجه

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال سرگیجه

دانلود کامل سریال سرگیجه

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت پنجم 5 سریال سرگیجه: بهرام که از دوستان و شرکای کامران و پیمان است در تماسی تلفنی مشکوک با شخصی که با او در حال گفتگو است این ذهنیت را به ببینده القا می‌کند که شاید کامران زنده است و با بهرام همدست و در حال تبانی هستند.

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال سرگیجه

📌 موضوع:درام | رازآلود

کارگردان: بهرنگ توفیقی است.
کستینگ و بازیگران سریال سر گیجه:
حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، شبنم مقدمی، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری و…

 

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت پنجم سرگیجه

 

 

📄 خلاصه داستان قسمت پنجم 5 سرگیجه:

قسمت پنجم از سریال سر گیجه در حالی آغاز می‌شود که ما باز نگاهی به گذشته داریم:فریبا با برگزاری یه مهمانی قصد دارد دو خبر کاملا متفاوت و متناقض را به پیمان برساند.

فریبا در حالی که اشک می ریزد و لباس مشکی پوشیده است حامل خبر فوت مادر پیمان است و در عین حال در اوج غم و اندوه پیمان خبر پدر شدنش را نیز اعلام می‌کند و پیمان را با دو حس و حال متغیر درگیر و رو به رو می کند.

در ادامه ماجرا و در قسمت قبل شاهد بودیم که بدیع(مامور رسیدگی به پرونده )فریبا را به اداره ی آگاهی احضار می‌کند و با گذاشتن عکس های دو نفره اش به همراه کامران در تیررس نگاهش نظاره گر واکنش فریبا است.

فریبا در بازجویی خود اشاره ای به دیدار با کامران نمی کند و فقط به اینکه کامران در تماسی تلفنی به او گفته است که مورد تهدید عده ای ناشناس قرار گرفته که اگر ماجرای بیت کوین ها را پیگیری کند آبرویش رو خواهند برد بسنده می‌کند.

فریبا با حالی دگرگون و آشفته اداره ی آگاهی را ترک می‌کند ولی ارسال عکسی که جنازه کامران را نشان می‌دهد او را بیشتر منقلب می‌کند و سراسیمه خود را به پیمان می رساند شاید با همفکری یکدیگر به راه حلی دست پیدا کنند.

مولودی(دختر کامران)طبق سفارش پیمان به اتاق پدرش می‌رود و با برداشتن لپ تاپ و تلاش شان برای باز کردن آن و رسیدن به برنامه ی GPS در نهایت به این نتیجه می رسند که دستگاه حدود یک هفته پیش در هتلی که محل دیدارش با فریبا بوده فعال و بعد از آن از کار افتاده است.

بدیع در ادامه ی پیگیری هایش این بار سراغ منزل کامران رفته است و از صحبت های پریسا(همسر کامران )متوجه می‌شود که پیمان نیز برای بررسی اتاق کامران به آنجا مراجعه کرده و لپ تاپ نیز به وسیله ی ملودی از اتاق پدرش خارج شده است.

پیمان در شرایطی پریشان و بهم ریخته علاوه بر پذیرش مسبب بودن اتفاقی که برای کامران رخ داده باید بار ضرر هنگفتی که به شرکت وارد شده را نیز تحمل کند.

بهرام که از دوستان و شرکای کامران و پیمان است در تماسی تلفنی مشکوک با شخصی که با او در حال گفتگو است این ذهنیت را به ببینده القا می‌کند که شاید کامران زنده است و با بهرام همدست و در حال تبانی هستند.

خانم سپهری که مشاور حقوقی شرکت است نیز در این اثنا با ارتباط پنهانی و مخفیانه ی خود با رامین رستگار که از اشخاص اخراج شده از شرکت است و درز اخبار و اطلاعات شرکت به او در لیست افراد مظنون قرار میگیرد و معلوم نیست به همراه رستگار چه قصد و نیتی را دنبال می کنند.

در سکانس پایانی این قسمت بهرام در تماسی تلفنی با پیمان نشان می‌دهد که حامل خبر و اتفاق ناگواری است. باید در قسمت بعد دید آیا این یک نقشه و دسیسه است یا خیر.

 

برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها، شما را دعوت به تماشای قسمت ششم سرگیجه می کنیم. توصیه اکید داریم که حتما و قطعا قسمت 6 سریال سرگیجه را از دست ندهید.

 

 

 

دانلود قسمت ششم سرگیجه

 

دانلود سریال سرگیجه

> دانلود سریال سرگیجه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟