پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال هفت

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال هفت

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت پنجم سریال هفت: مرجان شاه پسند باز هم دست بردار نیست. وی باری دیگر به امیر نزدیک می شود تا برای پیشبرد اهدافی که الان همه می دانیم چه مقاصد شومی بوده از او سواستفاده کند. وی که می داند نامزد امیر یعنی شیدا مبتلا به ایدز است و...

خلاصه قسمت پنجم هفت

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال هفت

دانلود کامل هفت

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت پنجم سریال هفت: مرجان شاه پسند باز هم دست بردار نیست. وی باری دیگر به امیر نزدیک می شود تا برای پیشبرد اهدافی که الان همه می دانیم چه مقاصد شومی بوده از او سواستفاده کند. وی که می داند نامزد امیر یعنی شیدا مبتلا به ایدز است و…

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال هفت

 

📌 ژانر: جنایی / هیجان انگیز

کستینگ و بازیگران:

, , , , , , , , , , ,

کارگردان: کیارش اسدی زاده

 

 

هفت – Seven محصول سال 1399 که از 23 آبان ماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی: کیارش اسدی زاده تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت پنجم هفت

 

📄 خلاصه داستان قسمت پنجم 3 هفت:

 

در قسمت چهارم سریال جذاب هفت بالاخره شاهد انتقام گیری اعضای گروه هفت از شهروز و باندش بودیم. بچه ها به خونخواهی رهبرشان یعنی اردلان سرانجام نقشه خود را عملی کردند و با طرحی دقیق و موشکافانه وارد تشکیلات مخوف شهروز شدند و او و افرادش را به سزای اعمالش رساندند. در لحظات پایانی و در حالی که تنها چند ثانیه تا عمل کردن بمب در مخفیگاه شهروز باق مانده بود، آنی در زیرزمین محبوس می شود ولی رهام به کمک او می شتابد و او را نجات می دهد. در نهایت آشپزخانه مواد مخدر شهروز با بمب گذاری بچه های هفت منفجر و نابود می شود.

قسمت پنجم سریال هفت باری دیگر به زمان حال باز می گردد و مشخصا با پیگیری جلسه دادگاه بچه های گروه هفت آغاز می شود. جلسه ای که به عنوان دومین جلسه شناخته می شود و امیر مقدم به عنوان دومین نفر پس از آنی به جلوی میکروفن می آید تا اظهاراتش را بیان کند. قاضی دادگاه نخست درباره اتهام وی و ابهام یا تشخیص آن پرسش می کند که امیر اظهار اطلاع و آگاهی می کند.

در ادامه وی درباره انفجارها و این ادعای دادستان که گروه هفت باعث آسیب جانی و مالی و همچنین ایجاد رعب و وحشت به مردم عادی شده اند، توضیح می دهد که قصد آن ها اصلا تخریب اموال عمومی و یا آسیب زدن به مردم عادی نبوده است و تنها به خاطر انتقام گرفتن از شهروز و گروهش بوده است. سپس امیر وارد جزییات ماجرای دوستش خودش با شیلا می شود و این که در اواخر شیلا از او فاصله گرفته بود. پس از چند مدتی که از او خبری نمی شود به وسیله یکی از دوستانش به این موضوع پی می برد که وی به هتلی رفته است و در آن جا زندگی می کند. امیر که از این همه بی خبری از او گیج و آشفته شده است از او توضیح می خواهد ولی او هیچ پاسخی به او نمی دهد. به نظر می آید که وی بیماری بدی گرفته است و در حال مرگ است.

در روزهایی که امیر به دنبال شیلا به بوشهر رفته بود و در محل اقامت وی در هتل مورد نظر، برای خود اتاق گرفته بود با دوست وی بحثش می شود. دوست شیلا نیز برای جبران به دروغ به امیر می گوید که شیلا دیگر وی را دوست ندارد. امیر که بسیار آزرده خاطر و عصبانی بود با لباس غواصی در دریایی که در واقع کف هتل را تشکیل می داد و اتاق های هتل با کف شیشه ای ویوی دریا را داشت شنا می کند و این امر باعث رعب و وحشت مسافرین می شود. ولی داستان به همین جا ختم نمی شود و او به جایی می رسد که مامورین گارد هتل با اسلحه در حال گشت زنی هستند و او را دستگیر می کنند. از طرف مدیر هتل این گونه اظهار می شود که این افراد مسوول تصفیه آب و در واقع تامین آب شیرین هتل هستند و به خاطر هجوم کوسه ها در آن محل، با اسحله نگهبانی می دهند. مساله ای که بعید به نظر می رسد که صحت داشته باشد و قطعا پای مسایل دیگر در میان است.

همه این اتفاقات سپری می شود و به کمی بعد تر می رسیم، مشخصا همان مهمانی مهمی که به میزبانی و تدارکات گروه هفت برگزار می شود. در آن جا امیر باری دیگر مرجان شه پسند (هانیه توسلی) که در واقع همان مدیر هتل است، به عنوان یکی از مهمان های مجلس ملاقات می کند. دیدار این دو با نکاتی همراه است که مسایلی را مشخص می کند. از جمله این که اردلان و مرجان از قبل همدیگر را می شناختند و مسایلی را پیش تر داشته اند. البته این ها همه ادعاهایی هستند که امیر در آغاز داشت ولی کمی بعد تر مشخص می شود که این طور نیست و در واقع ملاقات اردلان و شهروز به خاطر این مساله بوده است که وی با ایجاد کارشکنی باعث بروز اختلاف و بی نظمی گروه هفت بشود. مرجان به اردلان می گوید که همسرش یعنی باران با رهام در ارتباط بوده است و به وی خیانت می کند. از آن سو با خوراندن خوراکی های حاوی ماری جوانا و مواد روانگردان هم به امیر و هم به اردلان باعث فروپاشی روانی و حرکتی/فیزیکی آن ها می شود.

پس از این ها به زمان بعد تر می رسیم و درست در زمانی که گروه به همراه پدر اردلان در مناطق کوهستانی در حال آماده سازی جهت عملی کردن نقشه شان بودند. گروه به دلیل گذشت مدت زمان زیاد اقامت در کلبه کوهستانی به بی پولی می رسد و با مشورت از لیدر، راهنمایی درباره کار و کاسبی جدید می خواهند. در نهایت پدر اردلان کارتی را که تمام این مدت پول بچه ها به آن حساب واریز می شد و بعده ها اردلان آن را به پدرش داده بود، به بچه ها بازمی گرداند و بدین گونه مشکلات مالی گروه حداقل برای مدتی رفع و رجوع می شود.

به ادامه داستان باز می گردیم. مرجان شاه پسند باز هم دست بردار نیست. وی باری دیگر به امیر نزدیک می شود تا برای پیشبرد اهدافی که الان همه می دانیم چه مقاصد شومی بوده از او سواستفاده کند. وی که می داند نامزد امیر یعنی شیدا مبتلا به ایدز است با داده وعده و وعید های مالی هنگفت دست روی نقطه ضعف کنونی امیر می گذارد و او که راه چاره دیگری را برای نجات جای شیدا پیدا نمی کند به نظر می رسد که در نهایت این پیشنهاد را قبول می کند ولی هنوز مشخص نیست که نقش مرجان در این ماجرا چیست؟ مرجان از یک سو و شهروز از سمتی دیگر که اگرچه همه جناح ها یکدیگر را می شناسند ولی به نظر می رسد که هر کدام با دیگری در رقابت کاری است.

در این جا قسمت پنجم هفت پایان می یابد. حال باید دید که در قسمت ششم سریال هفت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 6 سریال هفت می کنیم. پیشنهاد می کنیم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

همچنین می توانید در پیج اینستاگرام کول دانلود سکانس هایی از این سریال را تماشا کنید!

 

 

دانلود سریال هفت

دانلود سریال هفت

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟