پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت اول سریال رهایم کن

خلاصه داستان قسمت اول سریال رهایم کن

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال رهایم کن: نائب خان صاحب معدنی بزرگ و از خان ها و بزرگ زادگان در روستایی سر سبز و زیباست، فرزند ارشد و بزرگش حاتم(با بازی محسن تنابنده) صاحب همسر و فرزندی است که از سلامت جسمی برخوردار نیست و به اوتیسم مبتلاست.

خلاصه قسمت اول رهایم کن

خلاصه داستان قسمت اول سریال رهایم کن

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال رهایم کن: نائب خان صاحب معدنی بزرگ و از خان ها و بزرگ زادگان در روستایی سر سبز و زیباست، فرزند ارشد و بزرگش حاتم(با بازی محسن تنابنده) صاحب همسر و فرزندی است که از سلامت جسمی برخوردار نیست و به اوتیسم مبتلاست.

 

اینفو و بیوگرافی سریال رهایم کن

 

📌 ژانر: عاشقانه / حانوادگی

کستینگ و بازیگران:

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , مونا احمدی، مایده تهماسبی، شهرام قایدی، رابعه مدنی و محمدصادق میرمحمدی

کارگردان: شهرام شاه حسینی

 

 

رهایم کن – Set Me Free یک سریال نمایش خانگی محصول سال 1401 است که از 28 بهمن ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، این سریال به تهیه کنندگی: مجید مولایی ، نویسندگی و کارگردانی: شهرام شاه حسینی تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت اول رهایم کن

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول 1 رهایم کن:

 

نائب خان صاحب معدنی بزرگ و از خان ها و بزرگ زادگان در روستایی سر سبز و زیباست، فرزند ارشد و بزرگش حاتم(با بازی محسن تنابنده) صاحب همسر و فرزندی است که از سلامت جسمی برخوردار نیست و به اوتیسم مبتلاست.

در همان ابتدای سریال ما با این واقعیت رو به رو می‌شویم که همسر حاتم به دلیل خیانت و خطایی که مرتکب شده مورد خشم و غضب حاتم قرار گرفته و تمام خواهش و التماس های همسرش(با بازی آزاده صمدی) کارساز نیست و از خانه ترد می‌شود.

حاتم بخاطر خطای همسرش(در حال حاضر اینگونه به نظر می رسد و در قسمت های بعد باید دید حقیقت ماجرا چه بوده)در آن محیط کوچک و روستایی مدام مورد گوشه و کنایه و حرفهای نیش دار دیگران قرار میگیرد. اما اکنون دل در گرو مارال (با بازی هدی زین العابدین )دارد،دختری که در منزل شان کار میکند.

افسانه فرزند دیگر نائب خان سر پر شوری دارد دختری که عاشق خواننده ای معروف به نام دانیال است و تمام لحظات زندگی اش را با یاد و تصاویر و گوش دادن به آهنگ های او می گذراند.

نامه های بیشمار افسانه برای دانیال بالاخره روزی پاسخ داده می شود و از او را برای رفتن به کنسرتش دعوت به عمل می آید. اما این دیدار و رفتن برای او بسیار گران تمام میشود. دختری زیبا و کم سن سال که از روی سادگی و علاقه ی وافر مورد تعرض دانیال قرار میگیرد و به راحتی فریب خورده است.

افسانه شکست خورده و در شوکی عمیق به خانه باز می‌گردد. اداره و مدیریت معدن بر عهده ی حاتم است،معدنی که کارگرانش در حال حفر و کار کردن متوجه وجود کهربا در دل خاک می شوند.

پیدا شدن کهربا چهار دوست را در کنار یکدیگر قرار می دهد اما وجود یکی از کارگرها به نام عبدالله که با پی بردن به ماجرا قصد دارد جریان اتفاق پیش آمده را برای حاتم خان تعریف کند منجر به درگیری و کشته شدنش توسط اشخاص مورد نظر میشود.

باید در قسمت بعد شاهد پیامد های ماجراهایی باشیم که در همین ابتدای شروع سریال رخ داده اند. اینکه چه در اتفاقاتی در انتظار افسانه است؟ همسر عبدالله(کارگر کشته شده ی معدن) که به جستجوی همسرش آمده راه به جایی خواهد برد؟ کهربا های کشف شده در معدن چه خواهد شد؟
و …

 

حال باید دید که در قسمت 2 سریال رهایم کن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت دوم رهایم کن در این جا می کنیم.

 

 

دانلود قسمت دوم رهایم کن

 

دانلود سریال رهایم کن

> دانلود سریال رهایم کن

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟