پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت اول سریال قهوه ترک

خلاصه داستان قسمت اول سریال قهوه ترک

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال قهوه ترک: ترانه (با بازی سارا رسول زاده) پرستار بیمارستان است اما بخاطر آن چه که اتفاق افتاده و هنوز بر ما معلوم نیست کارش را از دست می‌دهد و در کنارش با یک گروه موسیقی خیابانی نیز همکاری و فعالیت دارد.

خلاصه قسمت اول قهوه ترک

خلاصه داستان قسمت اول سریال قهوه ترک

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال قهوه ترک: ترانه (با بازی سارا رسول زاده) پرستار بیمارستان است اما بخاطر آن چه که اتفاق افتاده و هنوز بر ما معلوم نیست کارش را از دست می‌دهد و در کنارش با یک گروه موسیقی خیابانی نیز همکاری و فعالیت دارد.

 

اینفو و بیوگرافی سریال قهوه ترک

 

📌 ژانر: درام | اجتماعی | خانوادگی

کستینگ و بازیگران:

 ,  , , ,  , 

کارگردان:

 

 

قهوه ترک – Ghave Turk محصول سال 1401 که از 3 خرداد ماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمد شایسته، نویسندگی: محمد رضایی و کارگردانی:  تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت اول قهوه ترک

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول 1 قهوه ترک:

 

در قسمت 1 قهوه ترک بیشتر با کارکترهای اصلی قصه آشنا شدیم و در این واقع این اپیزود شرخ شخصیت اصلی داستان که یک زن زخمی ترک وطن کرده که در ترکیه به سر می برد (با بازی سارا رسول زاده) می باشد.

 

سریال جدید قهوه ترک روایت زندگی و دنیای متفاوت دو خواهر دو قلو به نام های ترانه و طنین است. بر خلاف طنین که بسیار آرام و موجه به نظر می رسد ترانه سر پر شر و شور و عصیان گر و بی پروا و جسوری دارد.

ترانه (با بازی سارا رسول زاده) پرستار بیمارستان است اما بخاطر آن چه که اتفاق افتاده و هنوز بر ما معلوم نیست کارش را از دست می‌دهد و در کنارش با یک گروه موسیقی خیابانی نیز همکاری و فعالیت دارد.

آشنایی ترانه از طریق فضای مجازی با شخصی به نام پرهام( با بازی مجتبی پیر زاده) آغازگر تغییر مسیر زندگی ترانه ست چون سخنان پرهام این رویا و باور را در ضمیر ناخودآگاه ترانه نهادینه می‌کند که خود را به ترکیه و بعد آلمان نزد پرهام برساند و این شروع سفر و مهاجرت غیر قانونی و قاچاق ترانه به سمت ترکیه برای رسیدن به هدف ها و آمال و آرزوهایش است.

سفری پر مخاطره که در سکانس هایی شاهد شرایط سخت و طاقت فرسای مهاجرت غیر قانونی و همینطور وضعیت کولبر ها که برای بدست آوردن نان چه خطرات سخت و ناگواری را به جان می‌خرند،هستیم. ترانه با سختی و مشکلات فروان،و از طرق شخصی به نام فرزان خود رو به استانبول می رساند.

اتاق ترانه در هتل با فضایی بسیار رمانتیک و عاشقانه توسط پرهام آماده و مهیا شده ترانه در حالی که آنچه را می بیند نمی‌تواند باور کند تمام خستگی و ناملایمات سفر و سختی ها و اتفاقات ناگوار را به فراموشی می سپارد و خود را غرق در عشق پرهام می بیند اما این تازه شروع ماجرا ست و آنچه که قرار است در قسمت های بعدی سریال شاهد باشیم.

 

حال باید دید که در قسمت 2 سریال قهوه ترک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت دوم قهوه ترک در این جا می کنیم.

 

 

دانلود قسمت دوم قهوه ترک

 

دانلود سریال قهوه ترک

دانلود سریال قهوه ترک

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟