پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت اول سریال گناه فرشته

2/5

خلاصه داستان قسمت اول سریال گناه فرشته

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال گناه فرشته: اپیزود نخست سریال گناه فرشته در جایی آغاز می شود که فرشته (پردیس پورعابدینی) از خانه ای مجلل با دستان و لباس هایی آغشته به خون و با حالی سراسیمه و آشفته بیرون می آید و مستقیم به کلانتری محل می رود. در آن جا وی ماجرای قتل عشیری بزرگ را شرح می دهد ولی در نهایت وی دستگیر می شود و پس از تحقیقات اولیه وی به اتهام قتل زندانی می شود. چندین جلسه از دادگاه رسیدگی به قتل نیز برگزار می شود و در همه آن ها فرشته به قتل متهم و در نهایت به اعدام محکوم می شود! هیچ کس بی گناهی وی را باور نمی کند ولی...

خلاصه قسمت اول گناه فرشته

خلاصه داستان قسمت اول سریال گناه فرشته

دانلود کامل گناه فرشته

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال گناه فرشته: اپیزود نخست سریال گناه فرشته در جایی آغاز می شود که فرشته (پردیس پورعابدینی) از خانه ای مجلل با دستان و لباس هایی آغشته به خون و با حالی سراسیمه و آشفته بیرون می آید و مستقیم به کلانتری محل می رود. در آن جا وی ماجرای قتل عشیری بزرگ را شرح می دهد ولی در نهایت وی دستگیر می شود و پس از تحقیقات اولیه وی به اتهام قتل زندانی می شود. چندین جلسه از دادگاه رسیدگی به قتل نیز برگزار می شود و در همه آن ها فرشته به قتل متهم و در نهایت به اعدام محکوم می شود! هیچ کس بی گناهی وی را باور نمی کند ولی…

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال گناه فرشته

 

📌 ژانر: جنایی / درام

کستینگ و بازیگران:

,   ,  ,  , ,  ,  , , جعفر دهقان , جمشید گرگین

کارگردان:

 

 

گناه فرشته – Gonahe Fereshteh محصول سال 1402 که برای پخش در زمستان امسال به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی تدارک دیده شده است، به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی:  تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال ایرانی جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

 

گناه فرشته لادن مستوفی مهدی سلطانی

کامل ترین مجموعه تیزرهای سریال گناه فرشته

 

📄 خلاصه داستان کلی سریال گناه فرشته:

 

در سریال گناه فرشته سه بازیگر نقش اصلی داستان شهاب حسینی، لادن مستوفی و امیر آقایی هستند. ولی با این حال بیشتر محوریت قصه بر روی شخصیت شهاب حسینی سوار شده است. وی در نقش یک وکیل دادگستری به ایفای نقش می پردازد. لازم به ذکر است که نقش همسر او را در این سریال آشا محرابی بازی می کند!

حامد تهرانی (شهاب حسینی) یک وکیل متعهد و پایبند به قانون و از آن سو بسیار خبره و کارکشته است. در این بین برخی پرونده های مهم و حساس و البته جنجالی را نیز برای وکالت می پذیرد ولی یکی از این گونه پرونده ها برای او با چالش های بسیاری همراه است که این خود باعث ایجاد ماجراهایی دیگری برای وی می شود.

 

در یکی از این پرونده ها، حامد تهرانی وکالت فرشته که دختری در انتظار حکم اعدام است را برعهده می گیرد. فرشته به اتهام قتل به اعدام محکوم شده است گرچه به نظر می رسد که این دختر بی گناه است و مرتکب این قتل نشده است. بنابراین حامد همه تلاشش را می کند تا فرشته را از حکم اعدام برهاند و نجات دهد.

نقطه مقابل حامد ولی نوید است. نوید عشیری (با بازی امیر آقایی) که دوست 30 ساله حامد است ولی به دلایلی که فعلا نمی دانیم در ستیز با او است و این دو دشمنی و عناد خاصی در این سریال با هم دارند، بنابراین در همه قسمت های سریال گناه فرشته در تقابل با یکدیگر قرار می گیرند. جدال این دو به خودی خود سوای از هر مدل داستان دیگر این سریال، می تواند بسیار برای تماشاچی جذاب و دیدنی باشد.

 

مهتاب محتشم (با بازی لادن مستوفی) نیز سومین نقش مهم و کلیدی گناه فرشته را بازی می کند. وی که در نقش همسر حامد تهرانی و مادر نفس بازغی به هنرآفرینی می پردازد نیز به نوعی دیگر وارد این بازی می شود. مهتاب یک زن مستقل و بااراده است که در تصمیمات همسرش تاثیرگذار است و از سویی دیگر نیز سعی می کند از فساد خانواده عشیری دوری بجوید. مهتاب محتشم که در قامت یک وکیل در کنار همسرش حامد تهرانی با بازی شهاب حسینی به پرونده های قضایی رسیدگی می کنند.

یکی دیگر از نقش های اصلی سریال گناه فرشته “مشفق است. مشفق با بازی مهدی سلطانی سروستانی یکی از افراد پرنفوذ داستان است.

 

ولی همه ماجراهای این سریال بر سر فرشته است. فرشته کیست؟ بازیگر نقش اول زن این سریال که همان فرشته است به مانند سریال آقازاده ، پردیس پورعابدینی است. در این جا باز باید یکی دیگر از تشابهات این دو سریال را یادآوری کرد. در سریال آقازاده نیز نقش نخست زن سریال، مانلی یا راضیه (با بازی پردیس پورعابدینی) بود. هنوز دلیل به اعدام محکوم شدن فرشته یا در واقع این که چه کسی را و به چه دلیلی به قتل رسانده است را ما نمی دانیم و این چیزی است که ممکن است برای فهمیدنش تا چند قسمت نخست سریال گناه فرشته به انتظار بنشینیم!

فرشته از دید قانون به قتل با 20 ضربه چاقو متهم شده است و به زندان می افتد. در زندان، حامد برای او کتاب های مورد علاقه اش (از جمله “انسان در جستجوی معنا” نوشته ویکتور فرانکل) را می آورد در دوران سخت حبس، وقت خود را صرف مطالعه آن ها کند. حامد تهرانی تمام هم و غم و زندگیش را به پای این پرونده گذاشته است تا بتواند به هر قیمتی که شده فرشته را تبریه کند. چرا که او سخت بر این باور است که فرشته قاتل نیست. همین جانبداری حامد از فرشته برای همسر و اعضای نزدیکش پرسش برانگیز است و باعت می شود که فکر و خیال های دیگری درباره او بکنند!

 

در این سریال کارگردان سعی کرده است تا باری دیگر همانند سریال آقازاده به فساد پشت پرده قضات بپردازد و به نوعی نقد های سفت و سختی به دستگاه قضایی نیز وارد می کند. حامد عنقا در آقازاده نیز بارها قضیه رشوه گرفتن قاضی ها را برملا کرده بود و از این حیث داستان این سریال نیز جنجالی و پرهیاهو خواهد بود.

 

 

فرق گناه فرشته و آقازاده در چیست؟

دست کم در کستینگ، این است که بازیگر اول مرد در آقازاده، سینا مهراد بود ولی در گناه فرشته، رل مثبت به شهاب حسینی داده شده است. و نکته جالب تر این که هر دوی این کرکترها با نام “حامد تهرانی” در هر دو سریال بازی می کردند!! ولی بدمن یا بازیگر نقش منفی در هر دو سریال، امیر آقایی می باشد. بازیگر نقش اول زن باز هم بر عهده پردیس پورعابدینی است. در این میان ولی مهدی سلطانی به جای زنده یاد امین تارخ بازی می کند و می توان نقش این دو را شبیه به هم دید. گرچه در آقازاده، امین تاریخ در نقش پدر حامد تهرانی بود ولی در گناه فرشته، مهدی سلطانی در نقش پدر زن حامد تهرانی است!

گناه فرشته پردیس پورعابدینی

دانلود قسمت اول گناه فرشته

خلاصه داستان و آنچه در قسمت اول گناه فرشته گذشت

 

اپیزود نخست سریال گناه فرشته در جایی آغاز می شود که فرشته خادم (با بازی پردیس پورعابدینی) از خانه ای مجلل با دستان و لباس هایی آغشته به خون و با حالی سراسیمه و آشفته بیرون می آید و مستقیم به کلانتری محل می رود. در آن جا وی ماجرای قتل امیر عشیری را شرح می دهد ولی در نهایت وی دستگیر می شود و پس از تحقیقات اولیه وی به اتهام قتل زندانی می شود. چندین جلسه از دادگاه رسیدگی به قتل نیز برگزار می شود و در همه آن ها فرشته به قتل متهم و در نهایت به اعدام محکوم می شود! هیچ کس بی گناهی وی را باور نمی کند!

 

در ادامه ولی داستان به زمان حال که حدود یک سال بعد می شود می آید. حامد تهرانی (با بازی شهاب حسینی) مشغول دفاع از یک متهم اقتصادی است که اتهام او فساد مالی و به دست آوردن ثروت هنگفت از راه خلاف قانون بوده است. وی با کاری که خود آن را “شعبده بازی” می خواند، وی در نگاه بهت آمیز همگان و در حضور سیل خبرنگاران، از اتهام ذکر شده تبریه می کند و نام وی به عنوان یک وکیل موفق بیش از پیش بر سر زبان ها می افتد.

 

در یکی از روزهایی که حامد در رفتر وکالت خود با همکارانش مشغول صحبت هستند، فردی وارد می شود که آرامش او را بهم می ریزد. این فرد که عنایت نام دارد و در واقع پدر فرشته است به نزد حامد آمده است تا او را به عنوان وکیل دخترش انتخاب کند. حامد ولی این گونه نشان می دهد که او را نمی شناسد و از همان بدو ورود او را پس می زند و اظهار می کند که اصلا پرونده های مربوط به قتل و جنایت در حوزه کار من نیست!

 

داستان به همین جا ولی ختم نمی شود. چرا که مشخص می شود آن طرف ماجرا عشیری است. کسی که به گفته حامد، قاتل مادر او یعنی پروانه خانم است و به خاطر همین، حامد از خاندان عشیری کینه بزرگی را بر دل دارد. ماجرا تازه زمانی جالب تر می شود که همسر حامد یعنی مهتاب محتشم (با بازی لادن مستوفی) از قضا وکیل اولیا دم که همان خانواده عشیری است را بر عهده گرفته است و آن هم بدون این که در طول این مدت، مساله را به حامد بگوید.

 

ماجرا ادامه پیدا می کند و در شبی که حامد در حال بازگشت از دفتر کارش به خانه است، در پارکینگ، عنایت وی را می بیند و باز هم اصرار دارد که وکالت دخترش را قبول کند که این بار هم با واکنش تند حامد روبرو می شود. حامد که بسیار عجله دارد تا در این شب به خصوص که جشن تولد دخترش (با بازی نفس بازغی) نیز است زودتر به منزل برسد، عنابت را پس می زند ولی او زرنگی کرده و پرونده را با جزییات و عکس های صحنه قتل و… بر روی صندلی عقب ماشین حامد می گذارد!

 

حامد به مراسم تولد که در خانه مشفق (با بازی مهدی سلطانی) که در واقع پدر زنش است می رود تا اوقاتی را با خانواده اش بگذراند ولی درست در زمانی که با دخترش در حال ترک مراسم بودند تا به منزل خودشان بروند، دختر پرونده را می بیند و با صحنه های فجیع قتل و خونریزی روبرو می شود که همین مساله نیز باعث عصبانیت شدید حامد می شود.

 

تازه در این جاست که وقتی حامد در روز بعد به منزل پدرش می رود با صحبت هایی که با او می کند متوجه می شود که مهتاب وکالت پرونده امیر عشیری را به دست گرفته است که این موضوع باعث آشفتگی شدید او می شود و می توان گفت که پس از این هاست که نظر حامد به این سو گرایش پیدا می کند که وکالت فرشته را قبول کند. چرا؟ به دو دلیل. یک، این که آن سوی ماجرا خانواده عشیری ها حضور دارند. دو، این که مهتاب وکالت آن سمت پرونده را بر عهده گرفته است.

 

پس از این هاست که حامد شخصا به منزل عنایت می رود و با روی باز با او به صحبت می نشیند. او ابراز می کند که حاضر شده است تا قرار ملاقاتی را با فرشته در زندان ترتیب دهد تا برای بررسی بیشتر پرونده با او صحبت کند. در روزی که حامد به زندان می رود، فرشته برای او ماجرا را شرح می دهد. در شبی که همسر عشیری بزرگ در خانه نبوده و به مسافرت رفته بوده، فرشته زمان بیشتری را در خانه عشیری می ماند تا آماده سازی شام و باقی وظایف خود را انجام دهد.

 

در این جا ذکر این نکته الزامی است که فرشته و پدرش عنایت، زندگی بسیار سخت و تنگدستانه ای را در یکی از محله های پایین شهر تهران می گذارنند و برای همین نیز وی مجبور به کار کردن در خانه دیگران شده بود. از سویی، عشیری ها نیز خاندان بسیار ثروتمند و متمولی هستند. حال به زمان حادثه بازمی گردیم.

 

فرشته با اجازه از عشیری بزرگ و در واقع با دستور خودش در حال ترک کردن خانه بود که درست در همین لحظه که در آشپزخانه مشغول مرتب کردن لباسش بود، متوجه صداهایی می شود. هنگاهی که به حیاط می آید متوجه چاقو خوردن عشیری می شود ولی تا به خود می آید با ضربه یک جسم سخت که بعده ها مشخص می شود جسمی کریستالی بوده است، بی هوش می شود.

 

فرد قاتل که چهره اش دیده نمی شود و دستکش به دست دارد با صحنه سازی، چاقو را در دستان فرشته گذاشته و خون های ریخته شده را بر روی دست و لباس او آغشته می کند تا صحنه طبیعی تر جلوه داده شود! پس در این جا برای مخاطب مسجل می شود که فرشته بی گناه است و قاتل فرد دیگری است!

 

همچنین در پرونده و بر پایه تحقیقات پزشکی قانونی مشخص شده بود که فرد قاتل با دست چپ اقدام به چاقو زدن به عشیری کرده بوده، ولی به گفته عنایت، دخترش راست دست است. حامد با تیزهوشی و درست در حالی که با فرشته گرم صحبت بود به طوری کاملا ناگهانی خودکاری که در دستش بود را بر روی میز به سمت فرشته می اندازد تا واکنش غیرارادی وی را ببیند که در نهایت فرشته با دست راست اقدام به مهار خودکار می کند و از این جا حامد یقین پیدا می کند که وی راست دست است!

 

چرا که بر پایه گزارش های پزشک قانونی، فرد ضارب به امیر عشیری، چپ دست بوده است. ولی چه کسی است که نداند این به هیچ وجه نمی تواند پایان ماجرای فرشته باشد و وی همچنان محکوم به اعدام است!

 

در این جا قسمت نخست گناه فرشته پایان می یابد. حال باید دید که در قسمت دوم سریال گناه فرشته چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت 2 سریال گناه فرشته می کنیم. پیشنهاد می کنیم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

همچنین می توانید در پیج اینستاگرام کول دانلود سکانس هایی از این سریال را تماشا کنید!

 

 

 

 

 

دانلود سریال گناه فرشته

دانلود سریال گناه فرشته

2/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟